prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda

Šustar, Kristian
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šustar, K. (2018). Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, Kristian. "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, Kristian. "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, K. (2018). 'Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar K. Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

K. Šustar, "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.