Vajda Mlinaček, Ljiljana. "Internetski marketing graševine." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910
Vajda Mlinaček, Ljiljana. "Internetski marketing graševine." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910
Vajda Mlinaček, Lj. (2018). 'Internetski marketing graševine', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910
Vajda Mlinaček Lj. Internetski marketing graševine [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910
Lj. Vajda Mlinaček, "Internetski marketing graševine", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910