završni specijalistički
Internetski marketing graševine

Ljiljana Vajda-Mlinaček (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Vajda Mlinaček, Lj. (2018). Internetski marketing graševine (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910

Vajda Mlinaček, Ljiljana. "Internetski marketing graševine." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910

Vajda Mlinaček, Ljiljana. "Internetski marketing graševine." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910

Vajda Mlinaček, Lj. (2018). 'Internetski marketing graševine', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910

Vajda Mlinaček Lj. Internetski marketing graševine [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910

Lj. Vajda Mlinaček, "Internetski marketing graševine", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552910