Kužnini, A. (2016). Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini, A. (2016). 'Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
Kužnini A. Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 27.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365
A. Kužnini, "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365