Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4322
završni specijalistički
Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane
Detalji
NaslovDruštvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane
Sažetak radaU radu se prikazuju društvene mreže kao globalno komunikacijski fenomen. Definira se pojam društvenih mreža, daje se njihov povijesni prikaz te se analiziraju najpopularnije društvene mreže. Naglašava se životni ciklus društvenih mreža i njihove marketinške mogućnosti. Navodi se pojam korporativnog nastupa preko društvenih mreža i kojim su sve sigurnosnim rizicima izložene društvene mreže. Opisuje se i tržište sportske suplementacije i zdrave prehrane, a naglasak u radu stavlja se na istraživanje učinkovitosti promocije sportske suplementacije i zdrave prehrane putem društvenih mreža na konkretnom primjeru Tvrtke d.o.o. Na kraju rada izvodi se sveobuhvatan zaključak.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, društvene mreže, sportska suplementacija, zdrava prehrana, promocija, social networks, sports supplements, healthy diet, promotion

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4322