Brižić, M. (2019). Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773
Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773
Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773
Brižić, M. (2019). 'Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773
Brižić M. Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 17.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773
M. Brižić, "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773