završni specijalistički
Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija

Vedrana Zec (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Zec, V. (2016). Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, V. (2016). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec V. Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

V. Zec, "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074