Warning message

Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
završni specijalistički
Upravljanje odnosima s javnošću naručitelja u javnoj nabavi
Detalji
NaslovUpravljanje odnosima s javnošću naručitelja u javnoj nabavi
Sažetak radaJavna nabava se uglavnom objašnjava kao postupak koji prethodi sklapanju ugovora, koji moraju provoditi oni subjekti koje je zakon nazvao obveznicima prava ili se jednostavno može kazati da je rijeĉ o onima koji troše javna sredstva i nalaze se u javnom sektoru. Posljedica javne nabave je trošenje proraĉunskih sredstava. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta s kojim država namjerava sklopiti ugovor o javnoj nabavi je cijena proizvoda. Kriterij za odluku o kupnji je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda. S obzirom da se javna nabava tradicionalno promatra s pravnog aspekta i ĉinjenicu da se na rukovoditeljske funkcije organizacijskih jedinica koje su nadležne za javnu nabavu najĉešće postavljaju službenici pravne profesije, sadržaj rada usmjerava se na dokazivanje ĉinjenice da su kompetencije specijaliste za odnose s javnošću potrebne za uĉinkovito upravljanje javnom nabavom naruĉitelja, dok su pravnici uglavnom traženi u slučajevima pokretanja pravnih lijekova. Temeljem analize teorijskih koncepata i empirijskih spoznaja, u radu se objašnjava nužnost interdisciplinarnog pristupa te primjeni multidisciplinarnih znanja u obavljanju javnih poslova, javne nabave. Temeljni cilj ovoga rada je istraživanje utjecaja komunikacijskih aspekata na uspješno upravljanje postupcima javne nabave roba, radova i usluga te utvrđivanje uzroĉno posljedične veze interne komunikacije s upravljanjem kriznim komuniciranjem na primjeru analize slučaja.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, javna nabava, zakonski propisi, odnosi s javnošću, interna komunikacija, krizno komuniciranje, public procurement, legislation, public relations, internal communication, crisis communication

Objekt je uklonjen.