prikaz prve stranice dokumenta Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači

Nikšić, Andreja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Nikšić, A. (2017). Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, A. (2017). 'Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić A. Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

A. Nikšić, "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.