prikaz prve stranice dokumenta Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj

Sertić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Sertić, I. (2018). Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, I. (2018). 'Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić I. Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

I. Sertić, "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.