Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
EFOS REPOZITORIJ
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4308
završni specijalistički
Internetski marketing graševine
Detalji
Naslov
Internetski marketing graševine
Sažetak rada
Zadnjih dvadeset godina najzastupljenija vinska sorta u proizvodnji vina u Hrvatskoj je sigurno graševina. Njena raširenost i popularnost među proizvođačima vina početak je procesa brendiranja hrvatske graševine i njene popularizacije na domaćem i inozemnom tržištu. Iako je graševina sorta Srednje Europe, neki inozemni autori smatraju da je njena domovina Slavonija i hrvatsko Podunavlje, jer upravo na ovom prostoru daje iznimne rezultate u pogledu kakvoće vina. Cilj ovog rada je ispitati prisutnost informacija o graševini na internetu s fokusom na graševine proizvedene u Hrvatskoj te online marketing aktivnosti vinara, proizvođača graševine, i nacionalne udruge Graševina Croatica. Poseban dio rada je dvojezično web sjedište na internet adresi www.grasevina.org koje predstavlja online bazu informacija o graševini u Hrvatskoj s detaljnim informacijama svih članova udruge, što je posebno važno za male vinare koji slabo ulažu u online marketing. Za navedeno web sjedište je provedeno istraživanje koje je uključivalo ocjenjivanje kvalitete informacija o graševini u Hrvatskoj, vizualno rješenje stranica, dostupnost informacija, preglednost i lakoća korištenja, ažurnost informacija kako bi se navedeno sjedište dodatno unaprijedilo. Kroz pregled i analizu online projekata vinskih organizacija, udruženja i destinacija vinskih sorti diljem svijeta, rad predstavlja i uspješne primjere koji mogu poslužiti kao polazna točka za daljnje unapređenje online marketinga graševine i to upravo putem krovne nacionalne udruge Graševina Croatica.
Subjects
graševina, online marketing, vino, internet, brendiranje vina, vinske sorte, vinogradarstvo i vinarstvo u Hrvatskoj, graševina, online marketing, vino, internet, brendiranje vina, vinske sorte, vinogradarstvo i vinarstvo u Hrvatskoj, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4308