završni specijalistički
Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije

Luka Wilhelm (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Wilhelm, L. (2016). Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774

Wilhelm, Luka. "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774

Wilhelm, Luka. "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774

Wilhelm, L. (2016). 'Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774

Wilhelm L. Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774

L. Wilhelm, "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774