Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane

Adrian Kužnini (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Kužnini, A. (2016). Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, A. (2016). 'Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini A. Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 06.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

A. Kužnini, "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.