Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
EFOS REPOZITORIJ
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4309
završni specijalistički
CRM u malim poslovnim subjektima u Zagrebačkoj županiji
Detalji
Naslov
CRM u malim poslovnim subjektima u Zagrebačkoj županiji
Sažetak rada
U Zagrebačkoj županiji postoji velik broj malih poslovnih subjekata koji se ne koriste CRMom, no kojima bi zasigurno CRM pomogao u boljem tržišnom pozicioniranju i osiguranju opstanka u sve složenijim i zahtjevnijim tržišnim uvjetima. Ključno je pitanje zašto se mali poslovni subjekti iz Zagrebačke županije ne koriste CRM-om, je li u pitanju to što nemaju znanja o CRM-u i ne razumiju njegovu svrhu ili se pak radi o nekim drugim ograničenjima. Kako bi se ovaj problem razriješio, te ponudio model aplikacije CRM-a za male poslovne subjekte Zagrebačke županije provedeno je istraživanje čiji je cilj bio sagledati malo poduzetništvo Zagrebačke županije kao i njegov utjecaj na gospodarstvo županije. Također istraživanjem se težilo otkriti važnost marketinga, marketinga odnosa i CRM-a za opstanak i uspješno djelovanje malog poduzetništva. Da bi se dobio uvid u mogućnosti implementacije CRM-a u male poslovne subjekte Zagrebačke županije istražena su iskustva malih poslovnih subjekata u Zagrebačkoj županiji koji su već implementirali CRM. Dobiveni rezultati ovog djela istraživanja dali su uvid u mogućnost implementacije CRM-a kod onih malih poslovnih subjekata Zagrebačke županije koji još nisu CRM implementirali. Jedan je od ciljeva istraživanja bio i saznati koliko su građani u Zagrebačkoj županiji dosljedni u svom ponašanju i kolika je potencijalna vrijednost implementacije CRM-a s obzirom na navike građana. Istraživanje je stavova građana pokazalo da građani žele ostvariti odnos s poslovnim subjektom, žele da ih poslovni subjekt poznaje i prilagođava se njima, što za poslovne subjekte svakako znači da trebaju implementirati CRM kako bi zadovoljili potrebe svojih potrošača. Istraživanje stanja u malim poslovnim subjektima pokazalo je da mali poslovni subjekti trebaju i žele implementirati CRM, ali trebaju pomoć kako bi to uspješno učinili. Sinteza rezultata provedenih primarnih i sekundarnih istraživanja je definirani deskriptivni model uvođenja CRM-a u male poslovne subjekte u Zagrebačkoj županiji. U istraživanju je korišten čitav niz znanstvenih metoda, od kojih posebno valja istaknuti korištene metode u primarnim istraživanja, a to su metoda dubinskog intervjua i metoda anketiranja, kao i metode korištene u sintetiziranju deskriptivnog modela implementacije CRM-a u malim poslovnim subjektima Zagrebačke županije, a to su metoda analogije, metoda generalizacije, metoda kauzalnog zaključivanja kao i metoda deskriptivnog modeliranja. Predložen deskriptivni model implementacije CRM-a u male poslovne subjekte predstavlja smjernicu iz koje treba razvijati aplikativne algoritamske module za aplikaciju CRM-a u poslovanje poslovnih subjekata.
Subjects
malo gospodarstvo, marketing, marketing odnosa, ponašanje potrošača, CRM, vjernost potrošača, small enterprises, marketing, relationship marketing, consumer behavior, CRM, customer loyalty, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4309