Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4321
završni specijalistički
Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija
Detalji
NaslovPonašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija
Sažetak radaRadom se ukazuje na korištenje marketinškog spleta u prodaji usluga turističkih agencija. Cilj rada je utvrditi utječu li različite marketinške aktivnosti na povećanje prodaje usluga turističkih agencija te ponašanje potrošača prilikom kupovine istih. U izradi završnog rada, kao primani izvor podataka, provedeno je istraživanje u obliku anketnog upitnika, dok su za sekundarni izvor podataka korištene službene stranice Hrvatske turističke zajednice te Ministarstva turizma. Dobivenim rezultatom je utvrđeno da je na hrvatskom tržištu usklađen marketinški splet i da su potrošači orijentirani ponajviše na povoljnu cijenu usluge, ali i samu kvalitetu. Istraživanje je također dovelo do zaključka da je osoblje turističkih agencija važno za poslovanje te ukoliko žele biti uspješne, turističke agencije se trebaju prilagoditi porastu računalne pismenosti i povećati prodaju putem interneta. Zaključak je da ukoliko turističke agencije uspješno spoje marketinške aktivnosti sa željama i potrebama potrošača, zasigurno će moći uspješno odgovoriti na zahtjeve tržišta.
Subjectsmarketinški splet, potrošač, turistička agencija, ponašanje potrošača, usluge, DRUŠTVENE ZNANOSTI

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4321