Zec, V. (2016). Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, V. (2016). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec V. Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
V. Zec, "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074