@phdthesis{efos:4887, author = {{Nujić, Lidija}}, title = {{MENADŽMENT KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:5604, author = {{Ivezić, Ivana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5682, author = {{Mrđenović, Miroslav}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:5857, author = {{Drobac, Vanesa}}, title = {{UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5501, author = {{Brajnović, Tena}}, title = {{VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:5899, author = {{Vidović, Hrvoje}}, title = {{FINANCIRANJE POLJOPRIVREDE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5855, author = {{Cerančević, Marija}}, title = {{RIZICI U POLJOPRIVREDI}}, } @mastersthesis{efos:5533, author = {{Ćorluka, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ ENERGETSKE KRIZE NA HRVATSKU POLJOPRIVREDU}}, } @mastersthesis{efos:5862, author = {{Gadžić, Davor}}, title = {{UTJECAJ PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA RAZVOJ I PROMOCIJU POLJOPRIVREDE}}, } @mastersthesis{efos:5532, author = {{Čurdinjaković, Martina}}, title = {{VAŽNOST EU FONDOVA U POLJOPRIVREDI REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:5574, author = {{Gergurec, Lucija}}, title = {{VAŽNOST VINSKE INDUSTRIJE ZA HRVATSKO GOSPODARSTVO}}, } @mastersthesis{efos:5639, author = {{Lončarević, Karlo}}, title = {{VEGETARIJANSTVO KAO PRILIKA ZA RAST POLJOPRIVREDNE AKTIVNOSTI U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5478, author = {{Bagudić, Anamarija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efos:5798, author = {{Vakanjac, Svetlana}}, title = {{UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5881, author = {{Tutenov, Anita}}, title = {{Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija}}, } @mastersthesis{efos:5738, author = {{Repić, Ema}}, title = {{UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5451, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Istraživanje spremnosti korisnika na prihvaćanje tehnologija umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:5432, author = {{Šuker, Paula}}, title = {{KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efos:5136, author = {{Livaja, Barbara}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:4926, author = {{Barić, Maja}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:5367, author = {{Čolaković, Vanesa}}, title = {{MARKETING PLAN TURISTIČKIH USLUGA BARANJE}}, } @mastersthesis{efos:5223, author = {{Cimbal, Mirjana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5065, author = {{Jozić, Ivona}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4946, author = {{Biljalov, Vanja}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:5259, author = {{Barun, Lucija}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4979, author = {{Jurković, Domenika}}, title = {{UVOZ HRANE U REPUBLIKU HRVATSKU}}, } @mastersthesis{efos:5370, author = {{Čorluka, Veronika}}, title = {{EKOLOŠKA POLJOPRIVREDA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5162, author = {{Mađarević, Laura}}, title = {{FINANCIRANJE POLJOPRIVREDE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5184, author = {{Grgurić, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE I SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:4988, author = {{Oreč, Ema}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5325, author = {{Šlafhauzer, Kristina}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5180, author = {{Klen, Marija}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5168, author = {{Mandić, Sanja}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:5097, author = {{Kolačko, Iva}}, title = {{GOSPODARSKI RAST I POLJOPRIVREDA}}, } @mastersthesis{efos:4990, author = {{Ercegovac, Nikolina}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4971, author = {{Ćosić, Ana - Maria}}, title = {{UTJECAJ VREMENSKIH NEPOGODA NA HRVATSKU POLJOPRIVREDU}}, } @mastersthesis{efos:5048, author = {{Jeleč, Ivan}}, title = {{VAŽNOST POLJOPRIVREDE ZA GOSPODARSTVO OSJEČKO-BARANJSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efos:5399, author = {{Zvekić, Marija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4893, author = {{Vinojčić, Ana}}, title = {{Izvoz hrane iz Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:5312, author = {{Stojanović, Dario}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5235, author = {{Pinjušić, Nikolina}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5088, author = {{Kelčić, Andrea}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5141, author = {{Včelik, Lovro}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROVEDBA MARKETINGA AUTOHTONIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4871, author = {{Trošelj, Franjo}}, title = {{IZGRADNJA STRATEŠKIH VOĐA U VOJNOJ ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{efos:4898, author = {{Podoreški, Andreja}}, title = {{Utjecaj klimatskih promjena na proizvodnju hrane}}, } @mastersthesis{efos:4218, author = {{Vrkić-Nedoklan, Željka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4263, author = {{Zajac, Danijela}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4220, author = {{Rončević, Marija}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4532, author = {{Gujčić, Stjepko}}, title = {{MARKETING U AGROTURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4510, author = {{Barbarić, Dinko}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:4489, author = {{Knežević, Tamara}}, title = {{Financiranje ruralnog razvoja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:4488, author = {{Sabo, Lucija}}, title = {{Zajednička poljoprivredna politika (ZPP) i poljoprivreda u Europi}}, } @mastersthesis{efos:4449, author = {{Rukavina, Irena}}, title = {{AMBALAŽA I DISTRIBUCIJA POLJOPRIVREDNOPREHRAMBENIH PROIZVODA KAO DIO MARKETING STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{efos:4710, author = {{Šuker, Paula}}, title = {{Gospodarski rast i poljoprivreda}}, } @mastersthesis{efos:4826, author = {{Perica, Bruno}}, title = {{Govedarstvo u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:4825, author = {{Sičić, Ana}}, title = {{PRIMJENA ZELENOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4448, author = {{Kučera, Tony}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4430, author = {{Pajdić, Klara}}, title = {{Analiza poljoprivrednog sektora u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:4812, author = {{Majer, Ivona}}, title = {{AMBALAŽA POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENIH PROIZVODA KAO DIO MARKETING STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{efos:4811, author = {{Fotak, Alen}}, title = {{DISTRIBUCIJA POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4810, author = {{Džoić, Magdalena}}, title = {{EKO PROIZVODI U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4813, author = {{Varga, Martina}}, title = {{EKOLOŠKA AMBALAŽA}}, } @mastersthesis{efos:4814, author = {{Bilmajer, Staša}}, title = {{Ruralni turizam}}, } @mastersthesis{efos:4368, author = {{Marić, Matija}}, title = {{TRŽIŠTE EKOLOŠKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4609, author = {{Bednjanić, Matea}}, title = {{RIZICI U POLJOPRIVREDI}}, } @mastersthesis{efos:4610, author = {{Pačarek, Andrea}}, title = {{UVOZ HRANE U REPUBLIKU HRVATSKU}}, } @mastersthesis{efos:4794, author = {{Ključarić, Branka}}, title = {{Ekonomika poslovanja obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva "Stiplošek"}}, } @mastersthesis{efos:4795, author = {{Bogdanović, Andrea}}, title = {{SUVREMENA ZDRAVA PREHRANA}}, } @phdthesis{pfos:2691, author = {{Vlado, Jumić}}, title = {{Razvoj rogovlja jelena običnog (Cervus elaphus L.) u kontroliranom uzgoju}}, } @mastersthesis{efos:4582, author = {{Horvat, Ana-Maria}}, title = {{VAŽNOST EU FONDOVA U POLJOPRIVREDI REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:4256, author = {{Yousri, Jakob}}, title = {{Marketing plan turističkih ponuda Baranje}}, } @mastersthesis{efos:4153, author = {{Ljubičić, Kristina}}, title = {{Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:3452, author = {{Đurković, Stjepan}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROMOCIJA KULTURNIH MANIFESTACIJA VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efos:4176, author = {{Vakanjac, Svetlana}}, title = {{Ekonomika ratarske proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:4167, author = {{Đapić, Petar}}, title = {{HRANA KAO LIJEK}}, } @mastersthesis{efos:3429, author = {{Horvat, Štefica}}, title = {{Ekonomika poslovanja OPG-a Horvat}}, } @mastersthesis{efos:3866, author = {{Balog, Rea}}, title = {{Franšiza}}, } @mastersthesis{efos:3482, author = {{Stuparić, Nikolina}}, title = {{Izravna prodaja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:4174, author = {{Pepić, Lea}}, title = {{Marketing plan turističkih usluga Baranje}}, } @mastersthesis{efos:3483, author = {{Mikulandra, Sandra}}, title = {{Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3606, author = {{Kovačević, Ivan}}, title = {{Robne marke i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4180, author = {{Nešić, Nikolina}}, title = {{Tržište proizvoda kao rezultat poslovanja OPG-a}}, } @mastersthesis{efos:4185, author = {{Milinković, Iva}}, title = {{Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:4173, author = {{Rimac, Luka}}, title = {{Financiranje poljoprivrede u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:3919, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Marketing plan turističkih usluga Baranje}}, } @mastersthesis{efos:3525, author = {{Krivić, Hana}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3618, author = {{Grbačić, Ivona}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3835, author = {{Plazibat, Marina}}, title = {{Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije}}, } @mastersthesis{efos:3578, author = {{Džigumović, Lucija}}, title = {{Elektroničko poslovanje i e-trgovina u prometu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3901, author = {{Kovačević, Ina Lucija}}, title = {{Marketing plan aktivnosti na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3873, author = {{Skeledžija, Nikolina}}, title = {{Oglašavanje putem promotivnih letaka}}, } @mastersthesis{efos:4162, author = {{Đurđević, Anita}}, title = {{Ekonomika poslovanja obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva}}, } @mastersthesis{efos:4165, author = {{Čolaković, Vanesa}}, title = {{Ekonomika voćarske proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:3359, author = {{Blažević, Tina}}, title = {{MARKETING U UZGOJU KONJA LIPICANSKE PASMINE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @phdthesis{efos:3307, author = {{Nobilo, Ivana}}, title = {{ČIMBENICI POZICIONIRANJA HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efos:3851, author = {{Pajcur, Marina}}, title = {{Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3846, author = {{Milinović, Klara}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:3933, author = {{Kizivat, Goran}}, title = {{Rizici u poljoprivredi}}, } @mastersthesis{efos:3287, author = {{Bondža, Renato}}, title = {{Elektronička trgovina s osvrtom na načine plaćanja u elektroničkoj trgovini}}, } @mastersthesis{efos:3286, author = {{Olaj, Viktorija}}, title = {{Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika}}, } @mastersthesis{efos:3587, author = {{Žigić, Lorena}}, title = {{Turističke manifestacije u svrhu promocije kontinentalnog turizma na području Baranje}}, } @phdthesis{efos:3039, author = {{Župarić, Josip}}, title = {{Podizanje kvalitete javnih službi kroz cjeloživotno učenje}}, } @mastersthesis{efos:2961, author = {{Lončarević, Martina}}, title = {{Politika poticanja inovacija u EU}}, } @mastersthesis{efos:2890, author = {{Doko, Ines}}, title = {{Ekološki proizvod - suvremeni cilj proizvođača i potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3214, author = {{Ivić, Marija}}, title = {{Financiranje ruralnog razvoja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:3212, author = {{Tomić, Lussy}}, title = {{Mjere poljoprivredne politike u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{efos:3175, author = {{Šimić, Iva}}, title = {{Održivost ruralnog razvoja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:3221, author = {{Pintarić, Mateja}}, title = {{Zajednička poljoprivredna politika (ZPP) i poljoprivreda u Europi}}, } @mastersthesis{efos:2847, author = {{Adžić, Tena}}, title = {{Autohtoni poljoprivredno-prehrambeni proizvodi}}, } @mastersthesis{efos:2857, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{Dubrovnik kao turističko odredište}}, } @mastersthesis{efos:3036, author = {{Gale, Ivan}}, title = {{Ljudski resursi kao temelj konkurentske prednosti u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{efos:2893, author = {{Kocijan, Andrea}}, title = {{Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac}}, } @mastersthesis{efos:2979, author = {{Marčetić, Nikolina}}, title = {{Tržište ekološki poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3787, author = {{Marošević, Magdalena}}, title = {{Pčelarska proizvodnja i tržište meda u Slavoniji i Baranji}}, } @mastersthesis{efos:3669, author = {{Sedlaček, Tin}}, title = {{Analiza OPG-a Sedlaček}}, } @mastersthesis{efos:3667, author = {{Zečević, Marija}}, title = {{Ekonomika poslovanja OPG-a Zečević}}, } @mastersthesis{efos:3828, author = {{Jakuš, Viktorija}}, title = {{Ekonomika voćarske proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:3700, author = {{Jančić, Mateja}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:3725, author = {{Lelić, Antonija}}, title = {{Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta}}, } @mastersthesis{efos:3654, author = {{Dukmenić, Ivana}}, title = {{Primjena marketinga na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3657, author = {{Bilandžić, Lucija}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3262, author = {{Ciganović, Martina}}, title = {{Rizici u poljoprivredi}}, } @mastersthesis{efos:3011, author = {{Lovrić, Antonia}}, title = {{Stočarska proizvodnja u Slavoniji}}, } @mastersthesis{efos:2835, author = {{Livaja, Barbara}}, title = {{Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane}}, } @mastersthesis{efos:3689, author = {{Dergez, Alen}}, title = {{Utjecaj GMO-a u poljoprivredi}}, } @mastersthesis{efos:3660, author = {{Pezer, Marko}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na marketing hrane}}, } @mastersthesis{efos:3248, author = {{Trstenjak, Tena}}, title = {{Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:3722, author = {{Meleš, Stjepan}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3768, author = {{Včelik, Lovro}}, title = {{Vinogradarsko vinarska proizvodnja u Požeškoj kotlini}}, } @mastersthesis{efos:3173, author = {{Deak, Matej}}, title = {{Ekonomika proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:5175, author = {{Vidak, Luka}}, title = {{MENADŽMENT ZNANJA – „ZNANJE KAO RESURS“}}, } @mastersthesis{efos:2845, author = {{Krupica, Hrvoje}}, title = {{Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama}}, } @mastersthesis{efos:2809, author = {{Mišić, Marko}}, title = {{Društvene mreže i digitalno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2808, author = {{Blažević, Ivona}}, title = {{Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni}}, } @mastersthesis{efos:3682, author = {{Cegledi, Martina}}, title = {{Robne marke i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3824, author = {{Jonek, Tena}}, title = {{Ekonomika voćarske proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:2783, author = {{Šćulić, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala}}, } @mastersthesis{efos:2777, author = {{Gajić, Tena}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2782, author = {{Rendulić, Diana}}, title = {{Ponašanje potrošača na društvenim mrežama.}}, } @mastersthesis{efos:2919, author = {{Zečić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje potrošača u bankarstvu modernog doba}}, } @mastersthesis{efos:2972, author = {{Barić, Ivan}}, title = {{Digitalna strategija na primjeru turizma}}, } @mastersthesis{efos:2746, author = {{Čolak, Ivan}}, title = {{Distribucija i promocija mlijeka}}, } @mastersthesis{efos:2747, author = {{Mautner, Filip}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{efos:2765, author = {{Vučemilović-Šimunović, Jasmina}}, title = {{Odnosi s javnošću banaka na internetu}}, } @mastersthesis{efos:2729, author = {{Šovagović, Tea}}, title = {{Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma}}, } @mastersthesis{efos:3149, author = {{Biuk, Domagoj}}, title = {{Utjecajni aspekti političke komunikacije s osvrtom na lokalne izbore}}, } @mastersthesis{efos:2687, author = {{Zidar, Mirjana}}, title = {{Proizvođači i potrošači vina na primjeru proizvodnje vina u Vukovarsko-srijemskoj županiji.}}, } @mastersthesis{efos:2730, author = {{Drinković, Marija}}, title = {{Komunikacijski stilovi u menadžmentu privatnog poslovnog sustava}}, } @phdthesis{efos:2734, author = {{Stilin, Žarko}}, title = {{Politički marketing u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2664, author = {{Kovačević, Josip}}, title = {{Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2630, author = {{Lah, Helena}}, title = {{Organizacija i provedba zelenog marketinga}}, } @phdthesis{efos:2801, author = {{Burilović, Luka}}, title = {{Pozicioniranje hrvatske industrije šećera na tržištu Europske unije}}, } @mastersthesis{efos:2936, author = {{Nikolašević, Danijel}}, title = {{Prijenos informacija i programska potpora unutar Hrvatske vojske}}, } @mastersthesis{efos:2918, author = {{Šaravanja, Domagoj}}, title = {{Ponašanje potrošača u turizmu Vukovarsko - srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:2611, author = {{Tkalčec, Tibor}}, title = {{Marketing plan razvoja „SGC ATON“ Nedelišće}}, } @mastersthesis{efos:2361, author = {{Samardžić, Vinko}}, title = {{Pravni aspekti primjene marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2884, author = {{Stanić Pavošević, Jadranka}}, title = {{Tržišni aspekti eko poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2604, author = {{Prozinger, Silvija}}, title = {{HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2520, author = {{Dragičević, Matko}}, title = {{Međunarodni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2423, author = {{Božić, Marijana}}, title = {{Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2516, author = {{Čuk, Mirela}}, title = {{Online promocija mjesta i događaja putem fotografije}}, } @mastersthesis{efos:2570, author = {{Majer Mamužić, Anja}}, title = {{Sustavi upravljanja kvalitetom na primjeru poduzeća Ledo d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2375, author = {{Podhraški Martinčić, Kristina}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata kvalitetom zdravstvenih usluga}}, } @mastersthesis{efos:2582, author = {{Rošić, Mato}}, title = {{Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom}}, } @mastersthesis{efos:2557, author = {{Kovač, Ivan}}, title = {{Model prodajnog lijevka u online marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2458, author = {{Milić, Damir}}, title = {{Marketing ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2567, author = {{Mršo, Mateja}}, title = {{Marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2393, author = {{Lujev, Tihana}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018}}, } @mastersthesis{efos:2386, author = {{Burić Kišiček, Jelena}}, title = {{Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini}}, } @mastersthesis{efos:2314, author = {{Ribarić, Anamarija}}, title = {{Razvoj tržišta kroz povijest}}, } @mastersthesis{efos:2703, author = {{Časar, Sara}}, title = {{Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2322, author = {{Šarić, Mirna}}, title = {{Ponuda turističkih manifestacija u Baranji i njihova organizacija}}, } @mastersthesis{efos:2381, author = {{Čepl, Suzana}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti osječkog Taxi-ja}}, } @mastersthesis{efos:2388, author = {{Gašparić, Marina}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti udruge slijepih Međimurske županije}}, } @mastersthesis{efos:2316, author = {{Reškovac, Ana-Marija}}, title = {{Promocija vinske industrije}}, } @mastersthesis{efos:2399, author = {{Perković, Monika}}, title = {{Trgovina i trgovinske institucije u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:2390, author = {{Iljić, Ivana}}, title = {{Tržište ekološke hrane}}, } @mastersthesis{efos:2187, author = {{Juratovac, Lucija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje.}}, } @mastersthesis{efos:2641, author = {{Vlajnić, Magdalena}}, title = {{Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost}}, } @mastersthesis{efos:2233, author = {{Kušter, Zvjezdana}}, title = {{Apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2193, author = {{Majetić, Ivana}}, title = {{Brainstorming kao metoda timskog rada}}, } @mastersthesis{efos:2237, author = {{Ruf, Antonia}}, title = {{Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija}}, } @mastersthesis{efos:2205, author = {{Rukavina, Marinka Bruna}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2210, author = {{Škorić, Fran Ivan}}, title = {{Komuniciranje kao dio kulture i oblici poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:2164, author = {{Kovačević, Marija}}, title = {{Planiranje i provedba projekta na primjeru studija slučaja "EU projekti"}}, } @mastersthesis{efos:2160, author = {{Iličić, Nikola}}, title = {{Poslovna komunikacija i odnosi s javnošću. Suradnja s medijima}}, } @mastersthesis{efos:2200, author = {{Pezer, Matea}}, title = {{Reinženjering i organizacija koja uči}}, } @mastersthesis{efos:2217, author = {{Pal, Stjepan}}, title = {{Trgovina kao faktor lokacije gradova}}, } @mastersthesis{efos:2199, author = {{Pezer, Ante}}, title = {{Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"}}, } @mastersthesis{efos:2154, author = {{Debeljak, Irena}}, title = {{Uloga menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{efos:2151, author = {{Cumbo, Ivana}}, title = {{Utjecaj suvremenih medija u procesu odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{efos:2216, author = {{Matić, Martina}}, title = {{Tržište, distribucija i promocija čokolade}}, } @mastersthesis{efos:2366, author = {{Tatarin, Radmila}}, title = {{Poljoprivredne prilike hrvatske i stanje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava}}, } @mastersthesis{efos:2653, author = {{Arambašić, Sanja}}, title = {{Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{efos:2377, author = {{Posavac, Dražen}}, title = {{Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2076, author = {{Tol, Gorana}}, title = {{Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2071, author = {{Yousri, Heba}}, title = {{Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje}}, } @mastersthesis{efos:2051, author = {{Čerti, Martina}}, title = {{Zadovoljstvo kvalitetom života hrvatskih državljana u ostalim članicama Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2111, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)}}, } @mastersthesis{efos:2098, author = {{Malenica, Tomislav}}, title = {{Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH}}, } @mastersthesis{efos:2008, author = {{Greger, Boris}}, title = {{Multimedija u neuromarketingu}}, } @mastersthesis{efos:2015, author = {{Nikolić, Alen}}, title = {{Proizvodnja i distribucija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1998, author = {{Blažević, Antun}}, title = {{Marketing u slobodnom tržištu Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2003, author = {{Blažević, Antun}}, title = {{Marketing u slobodnom tržištu Europske unije}}, } @mastersthesis{efos:2373, author = {{Stipić, Igor}}, title = {{Analiza uspjeha novoosnovanih političkih stranaka u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1991, author = {{Ćirić, Sandra}}, title = {{Zadruga kao temelj buduće etične banke u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2879, author = {{Ravlić Devald, Ivana}}, title = {{Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1911, author = {{Stanić, Dražen}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji}}, } @mastersthesis{efos:1893, author = {{Ninković, Nora}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga u Konzumu d.d.}}, } @mastersthesis{efos:4306, author = {{Holjevac, Marija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE}}, } @article{efos:1821, author = {{Koporčić, Nikolina and Tolušić, Zdravko and Rešetar, Zlatko}}, title = {{THE IMPORTANCE OF CORPORATE BRANDS FOR DECISION MAKING IN THE BUSINESS-TO-BUSINESS CONTEXT}}, } @mastersthesis{efos:1861, author = {{Lagator, Petar}}, title = {{Uloga menadžmenta u razvoju županije}}, } @mastersthesis{efos:1921, author = {{Bagarić Čretni, Maja}}, title = {{Utjecaj informacijskog sustava na razvoj javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:1857, author = {{Maranić, Monika}}, title = {{Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga}}, } @mastersthesis{efos:1847, author = {{Hršak, Željko}}, title = {{Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1787, author = {{Mitar, Ljubo}}, title = {{Zadovoljstvo potrošača poljoprivredno prehrambenim proizvodima}}, } @mastersthesis{efos:1762, author = {{Mikleušević, Marija}}, title = {{Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt}}, } @mastersthesis{efos:2656, author = {{Baran, Ante}}, title = {{Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1753, author = {{Benčić, Ivana}}, title = {{Nositelji oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:1754, author = {{Iskrić, Mateja}}, title = {{Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)}}, } @mastersthesis{efos:1719, author = {{Petrović, Ivan}}, title = {{Uloga menadžmenta u poslovnom informacijskom sustavu}}, } @mastersthesis{efos:1710, author = {{Kerić, Magdalena}}, title = {{Marketing u proizvodnji voćnih rakija i likera}}, } @mastersthesis{efos:1628, author = {{Stamenković, Marija}}, title = {{Analiza gerilskog marketinga tvrtke Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1607, author = {{Krešić, Zvonimir}}, title = {{Analiza poduzetničkog potencijala Vukovarsko-srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:1587, author = {{Pašuld, Ivana}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1696, author = {{Surać, Ivana}}, title = {{Marketing plan}}, } @mastersthesis{efos:1736, author = {{Franjić, Franka}}, title = {{Novi mediji oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:1697, author = {{Lešić, Matija}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:1310, author = {{Topolovac, Josip}}, title = {{Analiza bezgotovinskog platnog prometa u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2006. do 2015. godine}}, } @mastersthesis{efos:1311, author = {{Stuburić, Margareta}}, title = {{Analiza poslovanja Imex banke d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1502, author = {{Plasajec, Ružica}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{efos:1486, author = {{Mikolčević, Valentina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje}}, } @mastersthesis{efos:1465, author = {{Vuković, Krešimir}}, title = {{Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima}}, } @mastersthesis{efos:1494, author = {{Milić, Davor}}, title = {{Upravljanje znanjem kao strateškim poslovnim resursom}}, } @mastersthesis{efos:1459, author = {{Radaš, Marijo}}, title = {{PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA}}, } @mastersthesis{efos:1434, author = {{Franjić, Marija}}, title = {{E-marketing i njegova primjena u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1424, author = {{Pribisalić, Dino}}, title = {{Manipulacija informacijama na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1426, author = {{Plejić, Žana}}, title = {{Prijava i provedba projekta za fondove Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:1425, author = {{Ilić, Ana}}, title = {{Upravljanje eksplicitnim znanjem kao strateškim poslovnim resursom}}, } @mastersthesis{efos:1427, author = {{Jeleč, Niko}}, title = {{Utjecaj okoline na poduzeće s menadžerske perspektive}}, } @mastersthesis{efos:2668, author = {{Hršak, Dragutin}}, title = {{Komunikacijski značaj web sjedišta carine}}, } @mastersthesis{efos:1885, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Poslovni informacijski sustav-poslovna etika-element uspješnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:1782, author = {{Štivić, Marijana}}, title = {{Primjena marketinga u javnom zdravstvu}}, } @mastersthesis{efos:1392, author = {{Barišić, Matea}}, title = {{Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme}}, } @mastersthesis{efos:1382, author = {{Pšihistal, David}}, title = {{Instagram kao marketinški alat}}, } @mastersthesis{efos:1235, author = {{Grgić, Tamara}}, title = {{Marketing kontrola}}, } @mastersthesis{efos:1267, author = {{Gudinjacki, Daria}}, title = {{Marketing hrane šumskih plodova}}, } @mastersthesis{efos:1265, author = {{Jurinjak, Valentina}}, title = {{Zadovoljstvo potrošača ponudom proizvoda DM-Markt Hrvatska}}, } @mastersthesis{efos:1229, author = {{Kukec, Tamara}}, title = {{Analiza ponude stambenih kredita na Hrvatskom bankarskom tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1228, author = {{Škarić, Ivana}}, title = {{Analiza poslovanja Kreditne banke Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1251, author = {{Budimlić, Tea}}, title = {{Analiza poslovne ideje}}, } @mastersthesis{efos:1213, author = {{Malenica, Marija}}, title = {{Organizacija poslovanja poduzeća Maistra d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1555, author = {{Dudjak, Marko}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1183, author = {{Kostelac, Stjepan}}, title = {{Suvremeno upravljanje zalihama i nabava u javnim gospodarskim subjektima}}, } @mastersthesis{efos:1182, author = {{Šarkić, Robert}}, title = {{Uloga javne opskrbe na tržištu električne energije}}, } @mastersthesis{efos:1785, author = {{Monika, Kovač}}, title = {{Marketing poštanskih usluga}}, } @mastersthesis{efos:1156, author = {{Smetiško, Maja}}, title = {{Marketinške aktivnosti u razvoju brenda (GK grupa)}}, } @mastersthesis{efos:1170, author = {{Smetiško, Irena}}, title = {{Promotivne aktivnosti u maloprodaji modnih proizvoda (Reverto)}}, } @mastersthesis{efos:4285, author = {{Nikšić, Andreja}}, title = {{PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{efos:1084, author = {{Skokić, Maria}}, title = {{Govedarstvo u Republici Hrvatskoj}}, } @phdthesis{efos:1693, author = {{Jarić, Miroslav}}, title = {{Rekonstrukcija sustava gospodarenja otpadom u Brodsko-posavskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1126, author = {{Krajina, Danijel}}, title = {{Suvremeni kanali distribucije}}, } @mastersthesis{efos:1122, author = {{Prdić, Marina}}, title = {{Izvanmedijski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1121, author = {{Babić, Dinko}}, title = {{Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4317, author = {{Pap, Dejan}}, title = {{INTERAKCIJA KVALITETE VODOPRIVREDNIH USLUGA I TRŽIŠNE ORIJENTACIJE NA TRŽIŠTU POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:4313, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{KORIŠTENJE BAZE PODATAKA U ODREĐIVANJU PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4321, author = {{Zec, Vedrana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{efos:1783, author = {{Šušnić, Mihovil}}, title = {{Marketing u konjičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:789, author = {{Jovanovac, Petar}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga}}, } @mastersthesis{efos:792, author = {{Dlesk, Danijela}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu farmaceutike}}, } @mastersthesis{efos:526, author = {{Lesjak, Timotej}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:407, author = {{Granić, Amanda}}, title = {{Analiza financijskog stanja Silver d.o.o., Osijek}}, } @mastersthesis{efos:402, author = {{Mrkonjić, Helena}}, title = {{Analiza i prikaz komunalne naknade na primjeru grada Osijeka}}, } @mastersthesis{efos:370, author = {{Ljubičić, Alen}}, title = {{Analiza proračuna i strategija razvoja grada Donjeg Miholjca}}, } @mastersthesis{efos:449, author = {{Bosanac, Davorin}}, title = {{Organizacija upravljanja proizvodom ili markom}}, } @mastersthesis{efos:408, author = {{Trnak Grgić, Ružica}}, title = {{Računovodstveno praćenje kratkotrajne financijske imovine}}, } @mastersthesis{efos:405, author = {{Plazanić, Marina}}, title = {{Učinkovitost marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:414, author = {{Gebaj, Hrvoje}}, title = {{Zapošljavanje i nagrađivanje studenata}}, } @mastersthesis{efos:550, author = {{Radojčić, Antun}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{efos:579, author = {{Herek, Borna}}, title = {{Distribucija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u suvremenim tržišnim uvjetima na području RH}}, } @mastersthesis{efos:393, author = {{Pole, Domagoj}}, title = {{Interna poslovna komunikacija u multikulturalnim organizacijama}}, } @mastersthesis{efos:410, author = {{Gotić, Marin}}, title = {{Komuniciranje kao dio kulture}}, } @mastersthesis{efos:495, author = {{Gazdik, Doris}}, title = {{Marketing plan}}, } @mastersthesis{efos:387, author = {{Kurtović, Mislav}}, title = {{Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{efos:418, author = {{Božiček, Barbara}}, title = {{Poslovna komunikacija kao temelj organizacijskog dijaloga}}, } @mastersthesis{efos:394, author = {{Lekšić, Ivan}}, title = {{Poslovna komunikacija u globalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:499, author = {{Drašković, Ana}}, title = {{Potrošači kao sudionici na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:489, author = {{Milković, Ruža}}, title = {{Računovodstvena evidencija prihoda od prodaje gotovih proizvoda u poduzeću Kandit d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:471, author = {{Komar, Maja}}, title = {{Računovodstvo sitnog inventara na primjeru hotela Vila Ariston Osijek}}, } @mastersthesis{efos:448, author = {{Roso, Larisa}}, title = {{Upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:479, author = {{Prdić, Barbara}}, title = {{Upravljanje marketinškom komunikacijom}}, } @mastersthesis{efos:447, author = {{Bruner, Robert}}, title = {{Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:803, author = {{Ferenčak, Anja}}, title = {{Vrijednost marke}}, } @mastersthesis{efos:583, author = {{Biljanovska, Andrijana}}, title = {{Zeleni marketing}}, } @mastersthesis{efos:446, author = {{Milković, Nikolina}}, title = {{Komparativna analiza tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Sjeverne Irske}}, } @mastersthesis{efos:557, author = {{Radmanić, Manuela}}, title = {{Proces donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efos:443, author = {{Kurtović, Gordan}}, title = {{Marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:435, author = {{Šubarić, Anđela}}, title = {{Organizacija i provedba marketinga u projektu "Turistički brod na rijeci Dravi u gradu Osijeku"}}, } @mastersthesis{efos:623, author = {{Kovačić, Marija}}, title = {{Mobilna promocija temeljena na lokaciji korisnika}}, } @mastersthesis{efos:755, author = {{Blagojević, Lea}}, title = {{Mobilna tehnologija u digitalizaciji javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:609, author = {{Ćavar, Valentina}}, title = {{Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka}}, } @mastersthesis{efos:605, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma}}, } @mastersthesis{efos:597, author = {{Vrančić, Ana}}, title = {{Dječji marketing}}, } @mastersthesis{efos:652, author = {{Seretinek, Tea}}, title = {{Marketing hrane divljači}}, } @mastersthesis{efos:599, author = {{Berečić, Tamara}}, title = {{Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:748, author = {{Aman, Dejan}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:677, author = {{Blažević, Martina}}, title = {{Etika u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:644, author = {{Paska, Matea}}, title = {{Planiranje oglašavačke strategije}}, } @mastersthesis{efos:678, author = {{Toth, Ana Marija}}, title = {{Prikriveno oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:741, author = {{Vidaković, Andreja}}, title = {{Primjena marketinga u međunarodnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:738, author = {{Šovagović, Tea}}, title = {{Proces donošenja odluke na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:740, author = {{Rašić, Juraj}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:719, author = {{Šamec, Marijeta}}, title = {{Analiza financijskih izvještaja poduzeća Deichmann trgovina obućom d.o.o za razdoblje od 2010. do 2014. godine}}, } @mastersthesis{efos:721, author = {{Šakota, Marina}}, title = {{Analiza financijskih izvještaja poduzeća Paška sirana d.d. za razdoblje od 2010. do 2014. godine}}, } @mastersthesis{efos:751, author = {{Adamček, Ivana}}, title = {{Potencijali vjerskog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:707, author = {{Vovra, Adam}}, title = {{Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords}}, } @mastersthesis{efos:322, author = {{Vidić, Darko}}, title = {{Internet kao medij oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:351, author = {{Ivančević, Kristina}}, title = {{Proces donošenja odluka na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:343, author = {{Šimunić, Jelena}}, title = {{Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:350, author = {{Lukačić, Mario}}, title = {{Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.}}, } @mastersthesis{efos:232, author = {{Koprivnjak, Filip}}, title = {{Psihološki čimbenici ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{efos:233, author = {{Bogdan, Kazimir}}, title = {{Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini}}, } @mastersthesis{efos:263, author = {{Martinović, Jasminka}}, title = {{Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:137, author = {{Savić, Ena}}, title = {{Elektroničko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:129, author = {{Papić, Marija}}, title = {{Promocijske aktivnosti bankarstva (Internet bankarstvo, mobilno bankarstvo...)}}, } @mastersthesis{efos:155, author = {{Kušter, Željko}}, title = {{Istraživanje tržišta ekoloških proizvoda u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:103, author = {{Tomac, Marija}}, title = {{Analiza krivotvorenog novca u Eurosustavu unutar razdoblja od 2009. do 2014. godine}}, } @article{efos:913, author = {{Pavičić Rešetar, Nikolina and Tolušić, Zdravko and Tolušić, Zrinka}}, title = {{JOINING OF ECONOMIC ENTITIES AS A POSSIBILITY OF SURVIVAL ON THE MODERN MARKET}}, } @mastersthesis{efos:830, author = {{Dozet, Dino}}, title = {{Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima}}, } @mastersthesis{efos:48, author = {{Nikolić, Katarina}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje i zeleni marketing}}, } @mastersthesis{pfos:685, author = {{Miličić, Sanja}}, title = {{Izvozni potencijal maslinovog ulja}}, } @article{efos:967, author = {{Tolušić, Zdravko and Srb, Ivana and Tolušić, Marija}}, title = {{COMPARISON OF PERCEPTION OF PRIVATE LABELS BETWEEN STUDENTS STUDYING IN THEIR PLACE OF RESIDENCE AND STUDENTS STUDYING OUTSIDE THEIR PLACE OF RESIDENCE}}, } @article{efos:976, author = {{Koporčić, Nikolina and Tolušić, Zdravko and Tolušić, Zrinka}}, title = {{INTRODUCING THE INTERACTION APPROACH FOR SUCCESSFUL BUSINESS RELATIONSHIPS}}, } @mastersthesis{pfos:439, author = {{Hitner, Vedrana}}, title = {{Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{pfos:1025, author = {{Krznar, Igor}}, title = {{Posjedovna struktura poljoprivrednih gospodarstava Vukovarsko – srijemske županije}}, } @mastersthesis{pfos:495, author = {{Sudar, Milan}}, title = {{VANJSKOTRGOVINSKA RAZMJENA TUNE}}, } @mastersthesis{pfos:329, author = {{Junušić, Vice}}, title = {{DISTRIBUCIJA I PROMOCIJA MLIJEKA NA TRŽIŠTE}}, } @mastersthesis{pfos:1069, author = {{Jelić, Josip}}, title = {{Vanjsko trgovinska razmjena poljoprivredno – prehrambenih proizvoda 2008. – 2013.}}, } @mastersthesis{pfos:399, author = {{Matić, Marijan}}, title = {{Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi}}, } @mastersthesis{pfos:533, author = {{Marinčić, Željko}}, title = {{Analiza obrazovanja poljoprivrednika u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{pfos:583, author = {{Strunje, Ivanka}}, title = {{Ekonomska propaganda i mediji oglašavanja poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{pfos:530, author = {{Vrkić-Nedoklan, Željka}}, title = {{Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji}}, } @mastersthesis{ptfos:513, author = {{Sekulić, Andrej}}, title = {{Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca}}, } @mastersthesis{pfos:520, author = {{Brnjić, Zlatko}}, title = {{PREDNOSTI I NEDOSTACI IZRAVNE PRODAJE POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, }