pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:14054,thesis,"Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača","Grabovac, Iva",,,,,,,, efzg:14049,thesis,"Utjecaj obilježja ekskluzivnosti i rijetkosti luksuznih proizvoda na percepciju njihove vrijednosti","Županić, Kristijan",,,,,,,, efzg:14055,thesis,"Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z","Šebalj, Barbara",,,,,,,, efzg:13988,thesis,"Marketing kružnog gospodarstva u industriji recikliranja otpadnog papira","Dundović, Dražen",,,,,,,, efzg:13947,dissertation,"Mehanizmi osnaživanja potrošačkoga minimalizma adolescenata","Ježovit, Marija",,,,,,,, efzg:13864,thesis,"Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama","Buzov, Eugen",,,,,,,, efzg:13841,thesis,"Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona","Čurić, Nives",,,,,,,, efzg:13731,thesis,"Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta","Butković, Tea",,,,,,,, efzg:13759,thesis,"Uloga fleksibilnih radnih aranžmana u povećanju zadovoljstva poslom zaposlenika i imidža poslodavca","Mišić, Gabrijela",,,,,,,, efzg:12979,thesis,"Iskustva potrošača pri korištenju proširene stvarnosti (AR) u online kupovini","Pešo, Lara",,,,,,,, efzg:12999,thesis,"Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada","Perak, Iva",,,,,,,, efzg:13134,thesis,"Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani","Šarfi, Helena",,,,,,,, efzg:12481,thesis,"Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama","Opačić, Marta",,,,,,,, efzg:12500,thesis,"Uloga agilnog upravljanja u stvaranju marketinški fleksibilnih obiteljskih vinarija u vrijeme COVID-19 krize.","Šember, Lucija",,,,,,,, efzg:12162,thesis,"Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra","Piškor, Dorotea",,,,,,,, efzg:12127,thesis,"Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača","Slišković, Ana",,,,,,,, efzg:11921,thesis,"Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost","Medek, Tom",,,,,,,, efzg:11616,thesis,"Interna percepcija marke poslodavca u industriji zrakoplovnih poduzeća","Strižak, Dorian",,,,,,,, efzg:11728,thesis,"Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu","Prekratić, Stela",,,,,,,, efzg:11763,thesis,"Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj","Dujmović, Eugen",,,,,,,, efzg:11421,thesis,"Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu","Zemljić, Ivana",,,,,,,, efzg:11298,thesis,"Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća","Bračun, Sara",,,,,,,, efzg:11360,thesis,"Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba","Dujić, Ana-Marija",,,,,,,, efzg:11435,thesis,"Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu","Vnučec, Ivana",,,,,,,, efzg:10971,thesis,"Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće","Šakić, Lorena",,,,,,,, efzg:10987,thesis,"Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske","Lehpaner, Laura",,,,,,,, efzg:10457,thesis,"Povezanost događanja i angažiranosti potrošača","Lešić, Vana",,,,,,,, efzg:10679,thesis,"Primjena održive marketinške orijentacije u farmaceutskoj industriji u Republici Hrvatskoj","Madirazza, Dunja",,,,,,,, efzg:10366,thesis,"Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“","Kunštić, Leonarda",,,,,,,, efzg:10203,thesis,"Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti","Knez, Dora",,,,,,,, fer:10711,thesis,"Perspektive i ograničenja proizvoda životnih osiguranja za stariju životnu dob","Jurčević, Ivanka",,,,,,,, fer:10649,thesis,"Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj","Čamber, Verica",,,,,,,, efzg:9869,thesis,"Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y","Janjac, Ivana",,,,,,,, efzg:9674,thesis,"Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na ""video na zahtjev"" platformama","Gorički, Lucija",,,,,,,, efzg:9305,thesis,"ISTRAŽIVANJE GLAVNIH ODREDNICA PONAŠANJA INDIVIDUALNIH DONATORA KAO POLAZIŠTE DEFINIRANJA PROGRAMA PRIKUPLJANJA DONACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU","Milošević, Mathea",,,,,,,, fer:7563,thesis,"Procjena digitalne zrelosti društava za osiguranje na tržištu Republike Hrvatske","Duvnjak, Mirela",,,,,,,, efzg:8514,thesis,"Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini","Krištić, Leona",,,,,,,, efzg:8515,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z","Fržop, Nera",,,,,,,, efzg:8496,thesis,"Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost","Banek, Leo",,,,,,,, efzg:8408,thesis,"Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke","Lauš, Monika",,,,,,,, fer:7485,thesis,"Digitalna disrupcija u procesima prijave i obrade odštetnih zahtjeva imovine","Parlov, Hrvoje",,,,,,,, efzg:8556,thesis,"Lobiranje u području prava tržišnog natjecanja u Europskoj uniji","Vasilj Kasabašić, Mihaela",,,,,,,, efzg:8139,thesis,"Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju","Dugandžić, Petra",,,,,,,, efos:3707,dissertation,"Scenario analiza u funkciji predviđanja budućnosti generacijske tranzicije u obiteljskim poduzećima","Senegović, Iva",,,,,,,, efzg:6545,thesis,"Zaposlenici kao ambasadori marke poslodavca","Perić, Maja",,,,,,,, efzg:6408,thesis,"Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda","Vlašić, Matea",,,,,,,, efzg:6448,thesis,"Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj","Komar, Filip",,,,,,,, efzg:6215,thesis,"Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra","Tomić, Jelena",,,,,,,, efzg:5952,thesis,"Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu","Guštin, Valentina",,,,,,,, efzg:6002,thesis,"Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije","Parilac, Petar",,,,,,,, efzg:6001,thesis,"Promocija društvene odgovornosti poduzeća kroz strateška partnersta","Šmuc, Matea",,,,,,,, efzg:5786,thesis,"Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima","Babić, Lucija",,,,,,,, efzg:5454,thesis,"Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama","Bojić, Luka",,,,,,,, efzg:5152,thesis,"Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima","Pastuović, Ana",,,,,,,, efzg:4448,thesis,"Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji","Majcenović, Marijan",,,,,,,, efzg:4394,thesis,"Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj","Horvat, Patrik",,,,,,,, efzg:4418,thesis,"Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja","Grubišić-Čabo, Gabrijela",,,,,,,, efzg:3552,thesis,"Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji","Bradvica, Barbara",,,,,,,, efzg:2573,thesis,"Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača","Valjak, Mateja",,,,,,,, efzg:4701,thesis,"PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU","Pavlija, Ana Maria",,,,,,,, efzg:2495,thesis,"GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA","Pelivanović, Filip",,,,,,,, efzg:2458,thesis,"Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj","Krešo, Damir",,,,,,,, efzg:2420,thesis,"Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj","Mifka, Vlatka",,,,,,,, efzg:2235,thesis,"Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima","Bradica, Hrvoje",,,,,,,, efzg:2135,thesis,"Specifičnosti prodaje i pregovaranja u segmentu paketne dostave na hrvatskom poslovnom tržištu","Vejin, Ivan",,,,,,,, efzg:1898,thesis,"Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji","Čavka, Petra",,,,,,,, efzg:1980,thesis,"Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama","Kušec, Nikola",,,,,,,, efzg:629,thesis,"Povezanost religije i etike u marketingu","Mirt, Mateja",,,,,,,, efzg:600,thesis,"UTJECAJ ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AUTOMOBILA","Pasini, Petar",,,,,,,, efzg:1351,thesis,"Osobnost bankarske marke","Mihotić, Lucija",,,,,,,, efzg:2083,thesis,"Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće","Knežević, Ivana",,,,,,,, efzg:1445,thesis,"Krizno komuniciranje u planovima upravljanja poslovnog kontinuiteta","Keranović, Erna",,,,,,,, efzg:2085,thesis,"Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj","Gadanec, Jelena",,,,,,,, efzg:1076,thesis,"GERILA MARKETING","Karaman, Zdenka",,,,,,,, efzg:1856,thesis,"Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.","Skala, David",,,,,,,, efzg:1618,thesis,"Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture","Kajkić, Marijana",,,,,,,, efzg:1801,thesis,"Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti","Pokorni, Sanja",,,,,,,, efzg:1720,thesis,"Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca","Raguž, Zrinka",,,,,,,, efzg:1562,thesis,"Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača","Orct, Martina",,,,,,,, efzg:435,thesis,"PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU","Mandić, Ivona",,,,,,,, efzg:398,thesis,"Razvoj i uvođenje na tržište proizvoda INA ""ZT SCOOTER"" poduzeća INA MAZIVA d.o.o.","Mirić, Marin",,,,,,,, efzg:1281,thesis,"Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti","Rašica, Iva",,,,,,,, efzg:2111,thesis,"Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima","Perišić Pavlek, Nena",,,,,,,, efzg:2108,thesis,"Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom","Karol Krog, Tamara",,,,,,,,