pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5901,dissertation,"STRATEŠKO UPRAVLJANJE U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA DESTINACIJE","Paparić, Dominik",,,,,,,, efos:5837,thesis,"DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA","Zajec, Maja",,,,,,,, efos:5517,thesis,"Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe","Čavka, Danijela",,,,,,,, efos:5793,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA","Topalović, Klara",,,,,,,, efos:5789,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ","Talajić, Maja",,,,,,,, efos:5553,thesis,"Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU","Fekete, Branimir",,,,,,,, efos:5616,thesis,"UTJECAJ MEDIJA I MASOVNE KOMUNIKACIJE NA ODLUKE U KUPNJI","Klarić, Martina",,,,,,,, efos:5526,thesis,"OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Pakšec, Dora",,,,,,,, efos:5879,thesis,"PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA","Kovačević, Patricia",,,,,,,, efos:5728,thesis,"PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA","Poplašen, Ivana",,,,,,,, efos:5827,thesis,"UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA","Vovk, Vanja",,,,,,,, efos:5483,thesis,"UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Bartolović, Katarina",,,,,,,, efos:5660,thesis,"VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE","Matić, Stjepan",,,,,,,, efos:5631,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU DORINE KRAŠ","Kubica, Ena",,,,,,,, efos:5809,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU LINO LADA","Vidić, Ema",,,,,,,, efos:5610,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU RED BULL-A","Jurišić, Lucija",,,,,,,, efos:5571,thesis,"ANALIZA ULOGE PSIHOLOGIJE U MARKETINGU NA PRIMJERU „COCA COLE“","Garić, Gabrijela",,,,,,,, efos:5497,thesis,"ANALIZA ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA iPhone X","Bošnjak, Ivan",,,,,,,, efos:5605,thesis,"OBLICI MANIPULACIJE POTROŠAČIMA I NAČINI NJIHOVE ZAŠTITE NA PRIMJERU MCDONALD'SA","Jahaj, Laura",,,,,,,, efos:5550,thesis,"PRIMJENA ODRŽIVOG MARKETINGA NA PRIMJERU ADIDASA","Ezgeta, Ivona",,,,,,,, efos:5826,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU GPP-A","Vodeničar, Patrick",,,,,,,, efos:5565,thesis,"MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI","Filipović, Antonio",,,,,,,, efos:5598,thesis,"TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA","Ištuk, Ana",,,,,,,, efos:5538,thesis,"ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA","Divjak, Ivana",,,,,,,, efos:5755,thesis,"MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER","Sklobić, Marija",,,,,,,, efos:5480,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC","Barać, Antonela",,,,,,,, efos:5505,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC","Brlić, Katarina",,,,,,,, efos:5692,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“","Orašinović, Lorena",,,,,,,, efri:4242,thesis,"Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja","Kuduz, Vinko",,,,,,,, efos:5531,thesis,"ANALIZA ULOGE PSIHOLOGIJE U MARKETINGU NA PRIMJERU SUPER BOWL-A","Čupić, Leon",,,,,,,, efos:5429,thesis,"MARKETING PLAN ASTROGARDENA","Raić, Ivančica",,,,,,,, efzg:10393,dissertation,"Utjecaj osobne inovativnosti na namjeru kupovine elektrificiranih osobnih automobila u kontekstu modela prihvaćanja novih tehnologija","Pavković Barki, Jasmine",,,,,,,, efos:5094,thesis,"ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU","Klobučar, Ankica",,,,,,,, efos:5262,thesis,"MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU","Mihalj, Petar",,,,,,,, efos:5228,thesis,"MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA","Münz Filipović, Lea",,,,,,,, efos:5075,thesis,"MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU","Jurić, Marija",,,,,,,, efos:4969,thesis,"PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA","Čuić, Dino",,,,,,,, efos:5166,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM","Majstrović, Lucija",,,,,,,, efos:5115,thesis,"STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU","Kujavić, Filip",,,,,,,, efos:5398,thesis,"UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA","Zušćak, Domagoj",,,,,,,, efos:5357,thesis,"UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO","Tomas, Luka",,,,,,,, efos:5154,thesis,"UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE","Živković, Lucija",,,,,,,, efos:5302,thesis,"MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“","Soldo, Dorian",,,,,,,, efos:5116,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ","Kujundžić, Vjekoslava",,,,,,,, efos:5374,thesis,"ONLINE UPRAVLJANJE KATEGORIJAMA","Vidaković, Marija",,,,,,,, efos:5318,thesis,"STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.","Svoren, Luka",,,,,,,, efos:5371,thesis,"STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.","Veseličić, Kristina",,,,,,,, efos:5269,thesis,"USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI","Popović, Domagoj",,,,,,,, efos:5266,thesis,"UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA","Ploh, Josipa",,,,,,,, efos:4919,thesis,"POLITIKA PRUŽANJA USLUGA KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA","Bakić, Dora",,,,,,,, efos:5101,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU MODNOG BRENDA ELFS","Kozić, Antonela",,,,,,,, efos:5199,thesis,"Analiza marketinškog miksa na primjeru „Rimac Automobili“","Matasović, Marta",,,,,,,, efos:5405,thesis,"Analiza životnog ciklusa proizvoda ""Osječko pivo""","Glavaš, Marko",,,,,,,, efos:5077,thesis,"ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA","Jurilj, Ana",,,,,,,, efos:5092,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU TVRTKE APPLE INC.","Klasan, Nives",,,,,,,, efos:5055,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM","Ježabek, Natalia",,,,,,,, efos:5384,thesis,"MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA","Vučković, Ana",,,,,,,, efos:5298,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA","Savić, Jasna",,,,,,,, efos:5395,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM","Zlomislić, Antun",,,,,,,, efos:5031,thesis,"MARKETINŠKI PLAN VINARIJE","Malenjak, Iva",,,,,,,, efos:5231,thesis,"Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS","Nikolić, Lana",,,,,,,, efos:5140,thesis,"ELEMENTI STVARANJA SNAGE BRENDA NA PRIMJERU ZADRUGE VRHUNSKO VUKOVARSKO","Lovrić, Barbara",,,,,,,, efos:5049,thesis,"KVALITETA ŽIVOTA STARIJE POPULACIJE","Momčilović, Jelena",,,,,,,, efos:5309,thesis,"Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište","Stjepanović, Jelena",,,,,,,, efos:5205,thesis,"Marketinški plan pčelarskog OPG-a","Pavošević, Mia",,,,,,,, fthm:3519,dissertation,"Održivi marketing u visokom obrazovanju","Meštrović, Dunja",,,,,,,, efos:4920,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU RYANAIRA","Balić, Claudia",,,,,,,, efos:5004,thesis,"ANALIZA VAŽNOSTI I OBILJEŽJA ZELENE JAVNE NABAVE NA PRIMJERU TRGOVAČKOG DRUŠTVA UNIVERZAL d.o.o.","Geošić, Danijel",,,,,,,, efos:5018,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D","Horvat Milojević, Suzana",,,,,,,, efos:4995,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA","Flačer, Lorena",,,,,,,, efos:5095,thesis,"IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Knežević, Dora",,,,,,,, efos:5148,thesis,"OBLICI MANIPULACIJE POTROŠAČIMA I NAČINI NJIHOVE ZAŠTITE NA PRIMJERU PROMJENE CIJENA","Haring, Lucija",,,,,,,, efos:4859,thesis,"PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI","Knežević, Marina",,,,,,,, efos:4999,thesis,"OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE","Budić, Gabrijela",,,,,,,, efri:3682,thesis,"Percepcija pravedne trgovine među mladim potrošačima","Marinović, Milen",,,,,,,, efri:4095,thesis,"Primjena oglašavanja usmenom predajom u mikro i malim poduzećima","Žuklić, Kristijan",,,,,,,, efos:4574,thesis,"STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O KONCEPTU I OZNACI PRAVEDNE TRGOVINE","Radonić, Tena",,,,,,,, efos:4254,thesis,"UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU","Vukušić, Mario",,,,,,,, efos:4549,thesis,"EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA","Karaula, Klaudija",,,,,,,, efos:4540,thesis,"FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa","Budimir, Ivan",,,,,,,, efos:4535,thesis,"MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY","Rakitić, Dea",,,,,,,, efos:4550,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS","Milković, Dora",,,,,,,, efos:4555,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV","Iličić, Nikola",,,,,,,, efos:4547,thesis,"STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.","Mihić, Filip",,,,,,,, efos:4545,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“","Mutavdžić, Sandra",,,,,,,, efos:4486,thesis,"ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA","Jozanović, Bruno",,,,,,,, efos:4487,thesis,"ODRŽIVI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE","Župan, Ivona",,,,,,,, efos:4757,thesis,"ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU","Majačić, Ana-Marija",,,,,,,, efos:4728,thesis,"Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru ""Bubi"" sladoleda","Sklobić, Marija",,,,,,,, efos:4726,thesis,"UVOĐENJE EKOLOŠKOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU PRIRODNE KOZMETIKE","Devčić, Sara",,,,,,,, efos:4727,thesis,"ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA","Talajić, Maja",,,,,,,, efos:4452,thesis,"Analiza kategorije kave unutar maloprodajnih lanaca Konzum, Spar i Lidl - Consumer Decision Tree metoda","Dumenčić, Barbara",,,,,,,, efos:4705,thesis,"MARKETINŠKI ASPEKTI AMBALAŽE PROIZVODA NA PRIMJERU FRANCK D.D.","Topalović, Klara",,,,,,,, efos:4701,thesis,"NELOJALNA KONKURENCIJA I NJEZINI UČINCI NA PRIMJERU COCA-COLA","Klobučar, Gabrijela",,,,,,,, efos:4454,thesis,"ONLINE CATEGORY MANAGEMENT","Krenek, Maja",,,,,,,, efos:4700,thesis,"POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK","Lilić, Valentina",,,,,,,, efos:4699,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA AMAZONA I EBAYJA","Zajec, Maja",,,,,,,, efos:4704,thesis,"ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA ČOKOLINO","Orašinović, Lorena",,,,,,,, efos:4432,thesis,"BRENDIRANJE DRŽAVE","Sabljak, Marijana",,,,,,,, efos:4691,thesis,"DUBINSKI INTERVJU I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Čorić, Patricia",,,,,,,, efos:4431,thesis,"KVALITETA ŽIVOTA U RH","Maksimović, Katarina",,,,,,,, efos:4422,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ","Turalija, Luka",,,,,,,, efos:4425,thesis,"MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC","Mališić-Kovačević, Lorna",,,,,,,, efos:4428,thesis,"STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA","Prokuplja, Tena",,,,,,,, efos:4424,thesis,"STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA","Mirnik, Ana",,,,,,,, efos:4426,thesis,"ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA","Kavelj, Kristina",,,,,,,, efos:4383,thesis,"UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ","Glavurdić, Vedran",,,,,,,, efos:4648,thesis,"Primjena i učinci segmentacije tržišta na primjeru potencijalnih kupaca nekretnina u Republici Hrvatskoj","Fekete, Branimir",,,,,,,, efos:4647,thesis,"Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego","Tutenov, Anita",,,,,,,, efos:4361,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.","Grundler, Darko",,,,,,,, efos:4362,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD","Reštarović, Pamela",,,,,,,, efos:4367,thesis,"Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.","Patron, Marko",,,,,,,, efos:4353,thesis,"OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA „INDITEX“ (ZARA)","Pakšec, Tea",,,,,,,, efos:4346,thesis,"ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“","Lachner, Tea",,,,,,,, efos:4345,thesis,"STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“","Grahovac, Lea",,,,,,,, efos:4349,thesis,"SUVREMENI TRENDOVI U VODSTVU","Alerić, Tomislav",,,,,,,, efos:4341,thesis,"MAKRO MARKETING SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE – IT INDUSTRIJA","Vilović, Domagoj",,,,,,,, efos:4295,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA","Vincetić, Matea",,,,,,,, efos:4296,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno","Hodak, Nikolina",,,,,,,, efos:4148,thesis,"Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a","Piskrec, Martina",,,,,,,, efri:3331,thesis,"Povezanost marketinške komunikacije iinformiranosti građana uz obnovljive izvore energije","Knežević, Ivana",,,,,,,, efos:3876,thesis,"Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka","Steiner, Josip",,,,,,,, efos:3845,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Mihić, Mia",,,,,,,, efos:3475,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.","Benčić, Ivana",,,,,,,, efos:3664,thesis,"Strategije izbornog marketinga","Gelo, Ivan",,,,,,,, efri:2733,thesis,"Trendovi u potrošnji ekološki odgovornih potrošača","Živolić, Joelle",,,,,,,, efos:3530,thesis,"Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris","Mandurić, Ivana",,,,,,,, efos:3591,thesis,"Održivi razvoj mogućnosti i ograničenja hrvatskih gradova","Ćorić, Vedrana",,,,,,,, efos:3904,thesis,"Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja","Pervan, Antonija",,,,,,,, efos:3409,thesis,"Analiza životnog ciklusa proizvoda ""Kinder Bueno""","Bekić, Ivana",,,,,,,, efos:3434,thesis,"Etičnost u istraživanju tržišta","Orlović, Lucija",,,,,,,, efos:3604,thesis,"Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske","Ilić, Ivan",,,,,,,, efos:3899,thesis,"Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama","Kontrec, Toni",,,,,,,, efos:3579,thesis,"Guerrillski marketing u novim medijima","Skender, Erik",,,,,,,, efos:3854,thesis,"Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača","Janić, Petra",,,,,,,, efos:3913,thesis,"Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda","Kursar, Vedran",,,,,,,, efos:4036,thesis,"Istraživanje političkog tržišta","Pavošević, Mia",,,,,,,, efos:3575,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.","Đukić, Valentina",,,,,,,, efos:4048,thesis,"Promjene u nabavnom i prodajnom poslovanju razvojem e-trgovina","Savić, Jasna",,,,,,,, efos:4030,thesis,"MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU HERAKLEA d.o.o.","Miketa, Nikolina",,,,,,,, efos:3867,thesis,"Kvaliteta života u RH","Uglješić, Robert",,,,,,,, efos:3636,thesis,"Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište","Kovačević, Marija",,,,,,,, efos:3289,dissertation,"Djeca u okruženju digitalnog marketinga","Šmit, Marija",,,,,,,, efri:2241,dissertation,"Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji","Kos Kavran, Adrijana",,,,,,,, efos:3102,dissertation,"Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača","Franjković, Jelena",,,,,,,, efos:3206,thesis,"Analiza inozemnih izravnih ulaganja","Jakovljević, Kristijan",,,,,,,, efos:2852,thesis,"Analiza promotivnih poruka u nogometnom klubu Osijek","Mršić, Anton",,,,,,,, efos:3649,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Piplica, Antonela",,,,,,,, efos:2939,thesis,"Franšizni modeli u Hrvatskoj i svijetu","Lipai, Mario",,,,,,,, efos:2856,thesis,"Inovacije i inovacijski procesi kao temelj razvijanja konkurentske prednosti","Sivrić, Branimir",,,,,,,, efos:3253,thesis,"Marketinški plan OseaDesign","Mijolović, Vjekoslav",,,,,,,, efos:3164,thesis,"Marketinški plan poduzeća INA d.d.","Kekez, Dino",,,,,,,, efos:3672,thesis,"Promjene u nabavnom i prodajnom poslovanju razvojem e-trgovina","Mutavdžić, Sandra",,,,,,,, efos:3186,thesis,"Razvoj političkog branda","Bilandžić, Karla",,,,,,,, efos:3159,thesis,"Marketing usluga na primjeru hotela Waldinger","Stanić, Ema",,,,,,,, efos:2805,thesis,"Analiza ponude gotovinskih kredita u hrvatskim bankama","Obradović, Ivana",,,,,,,, efos:3108,thesis,"B2B tržište - organizacija/specifičnosti nabavnog i prodajnog poslovanja na primjeru gospodarskog subjekta Grbić d.o.o.","Krenek, Maja",,,,,,,, efos:2988,thesis,"Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola","Pintar, Michaela",,,,,,,, efri:1707,dissertation,"Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća","Jerčinović, Silvije",,,,,,,, efos:2661,dissertation,"Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga","Pap, Ana",,,,,,,, efos:2642,dissertation,"Ekološki proizvodi u funkciji optimizacije brend arhitekture","Mrčela, Dajana",,,,,,,, dsos:48,dissertation,"Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva","Tufekčić, Anita",,,,,,,, efos:2394,thesis,"Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta ""dm-drogerie markt""","Majić, Ivana",,,,,,,, efos:2214,thesis,"Uloga i važnost održivosti u turizmu","Hocenski, Hana",,,,,,,, efos:2222,thesis,"Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača","Botkuljak, Marta",,,,,,,, efos:2143,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj","Gusić, Zoran",,,,,,,, efos:2148,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj","Gusić, Zoran",,,,,,,, efos:1558,thesis,"Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana","Pap, Ana",,,,,,,, efos:1746,thesis,"Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid","Palijan, Josip",,,,,,,, efos:1707,thesis,"Marketing društvenih mreža","Kratofil, Ena",,,,,,,, efos:1750,thesis,"Stilovi vodstva u menadžmentu","Bašurić, Marina",,,,,,,, efos:1672,thesis,"Digitalni marketing - Addiko bank","Dumančić, Darija",,,,,,,, efos:1594,thesis,"Rješenje poslovnog slučaja ""Kandit čokolada""","Šestanj, Marko",,,,,,,, efos:1660,thesis,"Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.","Murvaj, Mihaela",,,,,,,, efos:1737,thesis,"Istraživananje stavova potrošača Kraš proizvoda - kategorija čokolade","Abjanović, Vesna",,,,,,,, efos:1611,thesis,"Promocija u gospodarskom subjektu ""Mr. ČinkOs""","Mikan, Sven",,,,,,,, efos:1661,thesis,"Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača","Jelenić, Ivana",,,,,,,, efos:1531,thesis,"Marketing-strategije u gospodarskom subjektu ""Mali pogonski strojevi d.o.o.""","Ljubanić, Jelena",,,,,,,, efos:1354,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na političku participaciju mladih","Bilandžić, Karla",,,,,,,, efos:1504,thesis,"Analiza i prikaz financijskih izvještaja najznačajnijih poduzeća u vlasništvu Republike Hrvatske","Brčina, Nataša",,,,,,,, efos:1472,thesis,"Analiza proračuna lokalnih jedinica samouprave na praktičnom primjeru grada Požege u razdoblju od 2013. godine do 2017. godine","Vidaković, Jelena",,,,,,,, efos:1490,thesis,E-marketing,"Zovkić, Marija",,,,,,,, efos:1471,thesis,Franšiza,"Uzurov, Boris",,,,,,,, efos:1489,thesis,"Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine","Vajda, Anja",,,,,,,, efos:1503,thesis,"Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu","Mikić, Iva",,,,,,,, efos:1367,thesis,"Uloga i značaj motivacije xyz generacija u suvremeno doba.","Marjanović, Terezija",,,,,,,, efos:1470,thesis,"Uloga i značaj nacionalnih parkova kao javnih dobara u Republici Hrvatskoj","Jakovljević, Kristijan",,,,,,,, efos:1412,thesis,"Zelena javna nabava u Republici Hrvatskoj","Grubeša, Dolores",,,,,,,, efos:1387,thesis,"Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika","Ivančić, David",,,,,,,, efos:1555,thesis,"Ponašanje potrošača na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj","Dudjak, Marko",,,,,,,, efos:1304,thesis,"Cijene i cjenovni imidž maloprodavača","Franjković, Jelena",,,,,,,, efos:1140,thesis,"Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.","Raspasović, Ivana",,,,,,,, efos:406,thesis,"Gerilski marekting","Stanković, Anica",,,,,,,, efos:482,thesis,"Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode","Ivković, Martina",,,,,,,, efos:481,thesis,"Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini","Čolić, Marija",,,,,,,, efos:480,thesis,"Zeleni marketing tvrtke Drogerie Markt","Kopf, Ivona",,,,,,,, efos:1884,thesis,"Etika u marketingu","Bagarić, Dijana",,,,,,,, efos:720,thesis,"Promocija gospodarskog subjekta ""Portanova""","Hodak, Kristina",,,,,,,, efos:722,thesis,"Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Japarić, Kristina",,,,,,,, efos:715,thesis,"Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu","Burušić Barčan, Ivana",,,,,,,, fthm:79,thesis,"Marketing menadžment događaja","Visintin, Sara",,,,,,,, fthm:72,thesis,"Strateški marketing plan turizma Grada Opatije","Stanić, Darija",,,,,,,, fthm:65,thesis,"Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag","Rapaić, Sandra",,,,,,,, efos:290,thesis,"Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar","Gujčić, Domagoj",,,,,,,, fthm:54,thesis,"Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije","Kapeš, Martina",,,,,,,, fthm:61,thesis,"Marketinška komunikacija hotelskih poduzeća na Kvarneru putem društvenih mreža","Matijević, Mirta",,,,,,,, efos:229,thesis,"Marketing zdrave prehrane","Pleša, Nikolina",,,,,,,, efos:175,thesis,"Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja","Živković, Maja",,,,,,,, efos:1868,thesis,"Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger","Jurić, Ana",,,,,,,, fthm:45,thesis,"Marketing plan turističke destinacije NP Plitvička jezera","Fazlić, Filip",,,,,,,, efos:108,thesis,"Utjecaj branda na ponašanje potrošaća","Marijanović, Mateja",,,,,,,, efos:879,"journal article","INSIGHTS FOR MEASURING ENVIRONMENTAL AWARENESS","Ham, Marija; Mrčela, Dajana; Horvat, Martina",,,,,,,, efos:887,dissertation,"Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske","Buljubašić, Iva",,,,,,,, efos:14,thesis,"Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu","Šimić, Vjekoslav",,,,,,,, efos:979,"journal article","HIGHER EDUCATION SPILLOVER – THE HIGHWAY TO REGIONAL SUCCESS","Štimac, Helena; Drvenkar, Nataša; Ham, Marija",,,,,,,,