pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5908,thesis,"Uloga trgovačkih maraka na konkurentnost","Benić, Tatjana",,,,,,,, efos:5750,thesis,"BUDUĆNOST RAZVOJA TRGOVAČKIH MARKI U SVIJETU I REPUBLICI HRVATSKOJ","Serdarušić, Luka",,,,,,,, efos:5861,thesis,"DJEČJI MARKETING S OSVRTOM NA MANIPULATIVNO OGLAŠAVANJE USMJERENO NA DJECU","Faletar, Kristina",,,,,,,, efos:5515,thesis,"ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA","Čamić, Ivana",,,,,,,, efos:5644,thesis,"ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA","Ljubičić, Viktorija",,,,,,,, efos:5775,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA","Šimičić, Lorena",,,,,,,, efos:5472,thesis,"VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA FINANCIJSKE VRIJEDNOSTI BRANDA","Antunović, Anto",,,,,,,, efos:5461,dissertation,"UTJECAJ KONKURENCIJE I KONCENTRACIJE NA KVALITETU U AUTOBUSNOM PRIJEVOZU","Ilić, Saša",,,,,,,, efos:5094,thesis,"ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU","Klobučar, Ankica",,,,,,,, efos:5189,thesis,"TRGOVAČKA MARKA KAO BRAND","Pezer, Marko",,,,,,,, efos:5283,thesis,"ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA","Rimac, Luka",,,,,,,, efos:4962,thesis,"VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA","Brnjik, Ivan",,,,,,,, efos:5308,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA","Stažić, Ivan",,,,,,,, efos:5022,thesis,"UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI","Duvnjak, Igor",,,,,,,, efos:4529,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETING ALAT ZA MALA PODUZEĆA","Ivanjko, Nera",,,,,,,, efos:4525,thesis,"ODNOSI S JAVNOŠĆU I KRIZNO KOMUNICIRANJE","Došen, Marija",,,,,,,, efos:4524,thesis,"ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA","Žulj, Maja",,,,,,,, efos:4563,thesis,"ULOGA I DEFINICIJA KATEGORIJE PROIZVODA","Burek, Vedran",,,,,,,, efos:4512,thesis,"UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA","Grubišić, Ivan",,,,,,,, efos:4533,thesis,"UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI","Stanković, Damir",,,,,,,, efos:4452,thesis,"Analiza kategorije kave unutar maloprodajnih lanaca Konzum, Spar i Lidl - Consumer Decision Tree metoda","Dumenčić, Barbara",,,,,,,, efos:4454,thesis,"ONLINE CATEGORY MANAGEMENT","Krenek, Maja",,,,,,,, efos:4333,thesis,"UTJECAJ LAYOUT-A NA PONAŠANJE KUPACA","Gavranić, Iva",,,,,,,, efos:3899,thesis,"Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama","Kontrec, Toni",,,,,,,, efos:3579,thesis,"Guerrillski marketing u novim medijima","Skender, Erik",,,,,,,, efos:3854,thesis,"Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača","Janić, Petra",,,,,,,, efos:3913,thesis,"Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda","Kursar, Vedran",,,,,,,, efos:3473,thesis,"Analiza kategorije detrdženata za pranje rublja u maloprodajnim lancima Konzum, Spar i Plodine","Cvijanović, Anja",,,,,,,, efos:3503,thesis,"Layout prodavaonice - utjecaj na kupce","Glibo, Iva",,,,,,,, efos:3564,thesis,"Online category management","Stojčević, Iva",,,,,,,, efos:3905,thesis,"Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca","Jurkić, Nikola",,,,,,,, efos:3656,thesis,"Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača","Babić, Tomislav",,,,,,,, efos:3728,thesis,"Uloga neuromarketinga u oglašavanju","Lukić, Biljana",,,,,,,, efos:3810,thesis,"Tradicionalni vs. guerrilla marketing","Horvat, Mia",,,,,,,, efos:3742,thesis,"Trgovačka marka kao brand","Malić, Filip",,,,,,,, efos:3823,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda","Mitrović, Tea",,,,,,,, efos:3801,thesis,"Utjecaj layouta prodavaonice na kupce","Jurić, Matea",,,,,,,, efos:3825,thesis,"Budućnost razvoja trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj i svijetu","Ranogajec, Tena",,,,,,,, efos:3696,thesis,"Analiza kategorije u Category Managementu - ""kreme za njegu lica i tijela"" u drogerijama.","Babić, Andrea",,,,,,,, efos:2759,thesis,"Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba","Bošnjak, Martina",,,,,,,, efos:2760,thesis,"Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca","Đaković, Marija",,,,,,,, efos:2521,thesis,"Blockchain implementacija u oglašavanju","Dujak, Dora",,,,,,,, efos:2496,thesis,"Lokalni porezi i porezno opterećenje u zemljama Europske Unije","Beljan, Matej",,,,,,,, efos:2583,thesis,"Materijalne kompenzacije u poduzeću Podravka d.d.","Salajec, Nikolina",,,,,,,, efos:2543,thesis,"Mirovinski sustav u Republici Hrvatskoj- analiza održivosti","Klepo, Krešimir",,,,,,,, efos:2542,thesis,"Nagrađivanje zaposlenika po ESOP programu u poduzeću Kraš d.d.","Kalinić, Mateja",,,,,,,, efos:2330,thesis,"Koncept trgovačke marke","Adrić, Ružica",,,,,,,, efos:2389,thesis,"Strategija upravljanja javnim dugom Republike Hrvatske u razdoblju od 2008. do 2017. godine","Hodak, Marina",,,,,,,, efos:1926,thesis,"Poduzetnički pothvat tvrtke za proizvodnju namještaja po mjeri","Preradović, Marko",,,,,,,, efos:1812,thesis,"Analiza i usporedba poreza na dobit u Republici Hrvatskoj i zemljama članicama Europske unije","Krajina, Doris",,,,,,,, efos:1811,thesis,"Uloga i značaj poreza na dodanu vrijednost na razvoj ugostiteljstva","Sabolski, Tomislava",,,,,,,, efos:1592,thesis,"Novi mediji u oglašavanju","Malarić Sinković, Sanja",,,,,,,, efos:1721,thesis,"Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.","Duvnjak, Dinko",,,,,,,, efos:1306,thesis,"Postavljanje i oblikovanje organizacije i organizacijske strukture građevinskog poduzeća","Stojković, Igor",,,,,,,, efos:368,thesis,"Povezanost organizacijskih aspekata podjele poduzeća i uspješnosti poslovanja","Filipović, Mario",,,,,,,, efos:153,thesis,"Pozicioniranje branda u svijesti potrošača","Memić, Natalija",,,,,,,,