pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ftrr:209,thesis,"Istraživanje tržišta slatkovodne ribe na primjeru ribnjačarstva PP Orahovica","Najvirt, Sanja",,,,,,,, ftrr:211,thesis,"Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave","Rako, Lorena",,,,,,,, ftrr:213,thesis,"Upravljanje krizama","Zeba, Magdalena",,,,,,,, ftrr:159,thesis,"Eementi identiteta marke","Resler, Ines",,,,,,,, ftrr:154,book,"Graševina kraljica Slavonije","Obradović, Valentina; Mesić, Josip; Andrlić, Berislav",,,,,,,, ftrr:161,"conference paper","The Challenges of Quality Management of A Regional Competence Centre in Agritourism","Andrlić, Berislav; Ramanathan, N Hareesh; Ristanović, Vladimir",,,,,,,, efos:5901,dissertation,"STRATEŠKO UPRAVLJANJE U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA DESTINACIJE","Paparić, Dominik",,,,,,,, ftrr:90,thesis,"Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima","Martinović, Zvonimir",,,,,,,, ftrr:98,thesis,"Otvoreni posupak javne nabave na primjeru javnog naručitelja Požeško-slavonske županije","Pavlović, Melita",,,,,,,, ftrr:81,thesis,"Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima","Jupek, Claudia",,,,,,,, ftrr:75,thesis,"Sustav motivacije i nagrađivanje zaposlenika u privatnom i javnom sektoru","Inđić, Petra",,,,,,,, ftrr:68,thesis,"Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije","Čuljak, Slavenko",,,,,,,, ftrr:108,thesis,"Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom","Samardžić, Ana",,,,,,,, unin:5841,thesis,"Specifičnosti provedbe nabava u okviru EU projekata sektorskih naručitelja na primjeru javne nabave uređaja za pročišćavanje otpadnih voda","Behin, Martina",,,,,,,, ftrr:24,thesis,"Informatizacija poslovnih subjekata","Grgić, Valentina",,,,,,,, ftrr:27,thesis,"Proces nabave (opreme) i ugovaranje u hep grupi","Kuzman, Manuela",,,,,,,, ftrr:122,"journal article","The Changes in the Perceptions of Women towards the Symbolic Value of Gold: Marketing and Financial Implications","Andrlić, Berislav; Hak, Mario; Pathy, Girish S.",,,,,,,, ftrr:121,"journal article","Employee Engagement Management in the COVID-19 Pandemic: A Systematic Literature Review","Andrlić, Berislav; Priyashantha, Kankanamge Gayan; De Alwis, Adambarage Chamaru",,,,,,,, ftrr:151,"conference paper","Marketing Aspects of Product Quality Standardization on Honey Market","Andrlić, Berislav; Erdogan, Ekiz; Gallaga, Emiliano",,,,,,,, ftrr:142,"book chapter","The Concept of Global Growth and Development With the New Normal","Ristanović, Vladimir M.; Andrlić, Berislav",,,,,,,, ftrr:127,"conference paper","The Impact of e-HRM on Organisational Citizenship Behaviour – A Study Outlined in the IT Sector","Andrlić, Berislav; Hak, Mario; Balakrishnan, Bajeesh",,,,,,,, ftrr:4,thesis,"Sustav za upravljanje dokumentima kao poslovni proces u Požeško-slavonskoj županiji","Martinek, Irena",,,,,,,, vup:2588,thesis,"ISTRAŽIVANJE MREŽNOG MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA","Medunić, Mirela",,,,,,,, vup:2584,thesis,"IZAZOVI REGIONALNIH RAZLIKA U RAZVOJU REPUBLIKE HRVATSKE","Šimunović, Melita",,,,,,,, vup:2571,thesis,"IZAZOVI SEOSKOG TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ","Galović, Mihaela",,,,,,,, vup:2586,thesis,"MOTIVACIJA I POTREBA U PROCESU PREGOVARANJA","Bertić, Kristijan",,,,,,,, vup:2587,thesis,"SANACIJA HRVATSKOG BANKOVNOG SUSTAVA","Kelemen, Marko",,,,,,,, vup:2543,thesis,"TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA","Ćosić, Dora",,,,,,,, vup:2541,thesis,"TRENDOVI INTERNET PRODAJE TIJEKOM PANDEMIJE COVID 19","Ećimović, Ivan",,,,,,,, vup:2563,thesis,"TRŽIŠTE TURISTIČKIH USLUGA REPUBLIKE HRVATSKE","Benčić, Bruno",,,,,,,, vup:2580,thesis,"ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI","Blažević, Anamarija",,,,,,,, vup:2559,thesis,"ULOGA INOVACIJA U POSLOVANJU HOTELSKO TURISTIČKIH PODUZEĆA NA PRIMJERU ""VALAMAR RIVIERA D.D.""","Čakalić, Kristina",,,,,,,, vup:2540,thesis,"UTJECAJNI ČIMBENICI NA KUPOVINU","Ljubičić, Veronika",,,,,,,, vup:2449,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA NA PRIMJERU OPĆE ŽUPANIJSKE BOLNICE POŽEGA","Jakobović, Sanja",,,,,,,, vup:2304,thesis,"ZNAČAJ VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U PRODAJI","Rakušić, Ivana",,,,,,,, vup:2287,thesis,E-MARKETING,"Jažo, Matej",,,,,,,, vup:2257,"journal article","Archaeological Attractions Marketing: Some Current Thoughts on Heritage Tourism in Mexico","Gallaga, Emiliano; Trujillo, Jorge; Andrlić, Berislav",,,,,,,, vup:2238,thesis,"POJAVNI OBLICI TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Stjepić, Ivana",,,,,,,, ftrr:131,"journal article","The Effect of HRM Practices on the Implementation of TQM in Tourism Sector","Andrlić, Berislav; De Alwis, A. Chamaru; De Alwis, T.A.H.M",,,,,,,, vup:2527,thesis,"TRŽIŠTE RADA U REPUBLICI HRVATSKOJ - PERSPEKTIVE I TRENDOVI","Katarin, Katarina",,,,,,,, vup:2507,thesis,"ANALIZA MASOVNIH MEDIJA","Štimac, Martin",,,,,,,, vup:2382,thesis,"PREMIJSKA CIJENA U HOTELIJERSTVU","Matijević, Dinka",,,,,,,, vup:2388,thesis,"PSIHOLOŠKI MODELI PONAŠANJA KUPACA U TEORIJI I PRAKSI","Potrebica, Ivan",,,,,,,, vup:2673,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETING MENADŽMENTA","Novak, Marija",,,,,,,, vup:2477,thesis,"TURIZAM KAO TEMELJ HRVATSKE RAZVOJNE STRATEGIJE","Vukojević, Anja",,,,,,,, vup:2436,thesis,"MARKETINŠKI SPLET U SUVREMENOM TRGOVINSKOM POSLOVANJU","Podgorac, Mihaela",,,,,,,, vup:2437,thesis,"POSTPRODAJNO ZADOVOLJSTVO KUPACA","Tadić, Mario",,,,,,,, vup:2676,thesis,"UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA","Miščević, Sara",,,,,,,, vup:2359,thesis,"MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA","Barišić, Luka",,,,,,,, vup:2348,thesis,"PROCES UTVRĐIVANJA POREZNE OBVEZE PROMETA NEKRETNINA NA PRIMJERU PODRUČNOG UREDA POŽEGA","Špehar, Lada",,,,,,,, vup:2349,thesis,"SUSTAV ŽUPANIJSKE RIZNICE KAO POSLOVNI PROCES U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI","Balog, Nikolina",,,,,,,, vup:2511,thesis,"CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU","Borovac, Danijela",,,,,,,, vup:2517,thesis,"KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA","Horvat, Mirjana",,,,,,,, vup:2605,thesis,"TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ KAO IZVOZNI PROIZVOD","Lončar, Dalia",,,,,,,, vup:2392,thesis,"MARKETING TRIKOVI U KOMUNICIRANJU SA POTROŠAČIMA","Kakuk, Marin",,,,,,,, vup:2341,thesis,"STRATEGIJE I TAKTIKE PREGOVARANJA","Skorup Sokolić, Maja",,,,,,,, vup:2321,thesis,"ORDINIRANO I EGZAKTNO VRIJEME U JEDNOSTAVNIM KAMATNOM RAČUNU","Bumba, Mihael",,,,,,,, vup:2483,thesis,"UTJECAJ LOGISTIKE NA PROCESE U PODUZEĆU","Šakić, Maja",,,,,,,, vup:2409,thesis,"VERBALNA I NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U PRODAJI","Škorić, Dragana",,,,,,,, vup:2594,thesis,"DIMENZIJE ORGANIZACIJE I NJIHOV UTJECAJ NA RUKOVOĐENJE","Bakunić, Anita",,,,,,,, vup:2595,thesis,"ISTRAŽIVANJE KVALITETE USLUGA U TURIZMU","Banjanin, Ines",,,,,,,, vup:2649,thesis,"ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI","Šarčević, Anamaria",,,,,,,, vup:2642,thesis,"ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Tomašević, Helena",,,,,,,, vup:2638,thesis,"UPRAVLJANJE OSOBNOM PRODAJOM","Vidović, Matea",,,,,,,, vup:2612,thesis,"ZNAČAJ I ULOGA TURIZMA U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE","Ferenčić, Lucija",,,,,,,, vup:2662,thesis,"UPRAVLJANJE KVALITETOM U MINISTARSTVU UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE","Puljašević, Ivan",,,,,,,, vup:2672,thesis,"ZADOVOLJSTVO DJELATNIKA NA RADU U DRŽAVNOM SEKTORU NA PRIMJERU KAZNIONICE POŽEGA","Smojvir, Marianne",,,,,,,, vup:2401,thesis,"PROMOCIJA PUTEM MASOVNIH MEDIJA","Kuda, Ljiljana",,,,,,,, vup:2147,thesis,"UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE","Matić, Sara",,,,,,,, vup:2029,thesis,"CONSULTING U REPUBLICI HRVATSKOJ - AKTUALNE ODREDNICE I NADOLAZEĆI TRENDOVI","Rigl, Julijana",,,,,,,, vup:2022,thesis,"FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI I ELEMENTI FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA PODUZEĆA","Mokrović, Anita",,,,,,,, vup:2052,thesis,"MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI","Piplica, Kornelija",,,,,,,, vup:2010,thesis,"RAZVOJ TRŽIŠTA PRUŽATELJA USLUGA U PRIPREMI EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Jeleč, Ružica",,,,,,,, vup:2018,thesis,"SEOSKI TURIZAM U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI","Perše, Marijana",,,,,,,, vup:2024,thesis,"ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM","Mijatović, Tea",,,,,,,, vup:1703,thesis,"DRUŠTVENI MARKETING","Đurić, Valentino",,,,,,,, vup:1689,thesis,"GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI","Marčinković, Ivana",,,,,,,, vup:1702,thesis,"ISPITIVANJE PONAŠANJA POTROŠAČA USLIJED POVEĆANJA CIJENA PROIZVODA","Juričić, Ivona",,,,,,,, vup:1691,thesis,"STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE","Bradarić, Maja",,,,,,,, vup:1692,thesis,"UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITETA MARKE","Radonić, Ana",,,,,,,, vup:1281,thesis,"ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NA PRIMJERU RADA RAZVOJNE AGENCIJE","Pišmiš, Vjekoslav",,,,,,,, vup:1262,thesis,"TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA","Ivković, Marija",,,,,,,, vup:1253,thesis,"PROCES ORGANIZACIJSKE STRUKTURE I UTJECAJ NA USPJEŠNOST LOGISTIKE PRODAJE","Zdjelar, Ivan",,,,,,,, vup:1250,thesis,"MARKETING U SEKTORU TURISTIČKOG UGOSTITELJSTVA","Cajlan, Ana",,,,,,,, vup:1233,thesis,"ANALIZA MASOVNIH MEDIJA","Stipić, Marija",,,,,,,, vup:1154,thesis,"PERSPEKTIVE PROŠIRENJA EUROPSKE UNIJE U BUDUĆNOSTI","Žagar, Lucija",,,,,,,, vup:1198,thesis,"POJAVNI OBLICI FRANCHISINGA U TEORIJI I PRAKSI","Rajić, Josipa",,,,,,,, vup:1157,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI TURISTIČKO-UGOSTITELJSKIH PROIZVODA","Škorić, Dragana",,,,,,,, vup:1176,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA","Skorup, Maja",,,,,,,, vup:1159,thesis,"POSTUPAK NABAVE POLJOPRIVREDNE OPREME UZ POMOĆ SREDSTAVA EU","Pavlović, Tomislav",,,,,,,, vup:1181,thesis,"PRORAČUN REPUBLIKE HRVATSKE","Kajba, Davor",,,,,,,, vup:1182,thesis,"TRŽIŠTE IZRADE EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Turković, Višeslav",,,,,,,, vup:1187,thesis,"UTJECAJ TELEKOMUNIKACIJA NA EKONOMIJU I POSLOVANJE PODUZEĆA","Mihetec, Magdalena",,,,,,,, vup:1193,thesis,"UTJECAJ USPJEŠNE KOMUNIKACIJE NA POSLOVANJE GOSPODARSKIH ORGANIZACIJA","Račić, Ana",,,,,,,, vup:1177,thesis,"VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI","Vidović, Matea",,,,,,,, vup:943,thesis,"POMOĆNA OGLAŠIVAČKA SREDSTVA","Ivandić, Dragana",,,,,,,, vup:946,thesis,"ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU PROCESOM NABAVE U TRGOVINSKOM PODUZEĆU","Grgić-Stožicki, Paulina",,,,,,,, vup:912,thesis,"POSLOVNA PRIMJENA VIRTUALNE I PROŠIRENE STVARNOSTI","Haler, Katarina",,,,,,,, vup:913,thesis,"ZNAČAJKE HRVATSKOG TRŽIŠTA RADA: TRENDOVI I PERSPEKTIVE","Petrović, Matea",,,,,,,, vup:891,thesis,"DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA","Šljakić, Josip",,,,,,,, vup:907,"conference paper","Student Knowledge About EU Funds:Importance of Lifelong Learning","Šostar, Marko; Andrlić, Berislav; Marukić, Ana",,,,,,,, vup:861,thesis,"INTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU","Jug, Mirjana",,,,,,,, vup:860,thesis,"SIROMAŠTVO I DRUŠTVENA NEJEDNAKOST U ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE","Miškulin, Tina Marija",,,,,,,, vup:857,thesis,"STRATEGIJA PRIVATNIH MARAKA","Krešić, Klaudija",,,,,,,, vup:1276,"conference paper","Customer Relationship Management in EU Project Application: Research Study of Agronet System","Andrlić, Berislav; Šostar, Marko; Devčić, Anton",,,,,,,, vup:1209,"journal article","Impact of EU Funding on Rural and Regional Development Management","Andrlić, Berislav; Šostar, Marko; Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:1925,"conference paper","Marketinške karakteristike rezervacijskih sustava u turizmu","Andrlić, Berislav",,,,,,,, vup:1274,"conference paper","Using Information Technology in Business Process Re-Engineering: Case Study of Tax Administration Croatia","Hak, Mario; Andrlić, Berislav; Šostar, Marko",,,,,,,, vup:821,thesis,"PUBLICITET U PROMOCIJI","Žagrić, Josipa",,,,,,,, vup:818,thesis,"INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE","Pujić, Zlata",,,,,,,, vup:819,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU","Rajič, Nikolina",,,,,,,, vup:814,thesis,"STRATEŠKI ASPEKTI UPRAVLJANJA KVALITETOM, IZVOZOM I ODNOSIMA S JAVNOŠĆU","Kordić, Ivica",,,,,,,, vup:797,thesis,"UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI","Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:798,thesis,"UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI","Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:685,thesis,"ANALIZA MASOVNIH MEDIJA","Mlinarić, Denis",,,,,,,, vup:699,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT","Šemper, Kristina",,,,,,,, vup:676,thesis,"EKSTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU","Cindrić, Mateja",,,,,,,, vup:718,thesis,"FINANCIRANJE RURALNOG TURIZMA U KONTEKSTU FONDOVA EU","Galjer Derežić, Željka",,,,,,,, vup:689,thesis,"FUNKCIJE DISTRIBUCIJSKOG KANALA U OKVIRU PRODAJNE FUNKCIJE PODUZEĆA","Markanjević, Antonela",,,,,,,, vup:683,thesis,"GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI","Zrilić, Martina",,,,,,,, vup:669,thesis,"PONAŠANJE DJELATNIKA U FUNKCIJI LOGISTIKE TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Đaković, Marina",,,,,,,, vup:694,thesis,"PRIMJENA SUSTAVA ZA OPTIČKO PREPOZNAVANJE ZNAKOVA","Hrgović, Nikola",,,,,,,, vup:675,thesis,"PROCES UPRAVLJANJA KLIJENTIMA U BANKARSTVU","Rajič, Ivica",,,,,,,, vup:736,thesis,"SCHENGENSKI SPORAZUMI","Malić, Ninoslav",,,,,,,, vup:737,thesis,"SOCIO-EKONOMSKI UTJECAJ ŽIDOVSKE ZAJEDNICE NA GOSPODARSKI RAZVOJ GRADA POŽEGE","Tolić, Sara",,,,,,,, vup:709,thesis,"SPOL, ROD I DRUŠTVENA NEJEDNAKOST","Mijatović, Tea",,,,,,,, vup:679,thesis,"STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU","Pavlović, Blaženko",,,,,,,, vup:743,thesis,"TEMELJNE ZNAČAJKE I ODREDNICE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE","Mitrović, Antonija",,,,,,,, vup:725,thesis,"UNAPRJEĐENJE PRODAJE","Strapač, Kristina",,,,,,,, vup:722,thesis,"UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROPAGANDNE PORUKE","Radonić, Ana",,,,,,,, vup:668,thesis,"UPRAVLJANJE PROCESOM LOGISTIKE","Šebetić, Ivan",,,,,,,, vup:735,thesis,"UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI","Čutek, Jasmina",,,,,,,, vup:632,thesis,"ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Nikić, Milan",,,,,,,, vup:641,thesis,"MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA","Crljen, Antonela",,,,,,,, vup:564,thesis,"ANALIZA ČIMBENIKA RAZVOJA PODUZETNIŠTVA U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI","Rezo, Ana Marija",,,,,,,, vup:565,thesis,"AUTOMATIZACIJA PRODAJNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU PODUZEĆA","Del Vechio, Manuel",,,,,,,, vup:440,thesis,"DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA","Ciprić, Marko",,,,,,,, vup:441,thesis,"SPECIFIČNOSTI POSLOVANJA MALIH OBITELJSKIH PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Delić, Tomislav",,,,,,,, vup:439,thesis,"ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA","Pehar, Sara",,,,,,,, vup:388,thesis,"ODRŽIVOST HRVATSKOG MIROVNOG SUSTAVA","Ilek, Maja",,,,,,,, vup:378,thesis,"SKLADIŠNI SUSTAV KAO LOGISTIČKI PODSUSTAV PODUZEĆA","Garc, Robert",,,,,,,, vup:298,thesis,"MARKETING U SEKTORU TURIZMA","Brodar, Martina",,,,,,,, vup:290,thesis,"STATUSNI SIMBOL MARKE PROIZVODA","Fofić, Valentina",,,,,,,, vup:283,thesis,"ANALIZA STRUKTURE OSOBNE POTROŠNJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Matanović, Maja",,,,,,,, vup:274,thesis,"INSTITUCIONALNI I PRAVNI OKVIR KAO PODRŠKA RAZVOJU MALOG GOSPODARSTVA","Klobučar, Ilinka",,,,,,,, vup:280,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Marić, Ivana",,,,,,,, vup:277,thesis,"TRŽIŠTE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA U KONTEKSTU ČLANSTVA U EUROPSKOJ UNIJI","Rajnović, Josip",,,,,,,, vup:284,thesis,"ZNANJA I VJEŠTINE MALIH PODUZETNIKA","Tadić, Maja",,,,,,,, vup:247,thesis,"MARKETING MIKS","Tomić, Renata",,,,,,,, vup:158,thesis,"ANALIZA ČIMBENIKA LOKACIJE I ASORTIMANA TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Šestić, Valentina",,,,,,,, vup:152,thesis,"INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE","Hoffmann, Jasna",,,,,,,, vup:154,thesis,"ISTRAŽIVANJE PRODAJNOG TRŽIŠTA","Čičković, Nikolina",,,,,,,, vup:184,thesis,"PLANIRANJE I PROVEDBA POSTUPAKA NABAVE KOD OBVEZNIKA POSTUPAKA JAVNE NABAVE","Delić, Maja",,,,,,,, vup:150,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Vukoja, Ivana",,,,,,,, vup:221,thesis,"TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ","Gušić, Anamaria",,,,,,,, vup:235,thesis,"UPRAVLJANJE TRANSPORTOM U LOGISTIČKOM SUSTAVU","Buzadžić, Bratislav",,,,,,,, vup:223,thesis,"UTJECAJ PROMJENE CIJENA NA PROFITABILNOST POSLOVANJA","Matić, Ivana",,,,,,,, vup:153,thesis,"UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Šutić, Marija",,,,,,,, vup:133,thesis,"EUROPSKI FONDOVI KAO IZVORI FINANCIRANJA GOSPODARSKIH AKTIVNOSTI U REPUBLICI HRVATSKOJ","Ćavar, Karlo",,,,,,,, vup:135,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU","Budin, Mihael",,,,,,,, vup:139,thesis,"STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE","Kotorac, Darijo",,,,,,,, vup:138,thesis,"UPRAVLJANJE DESTINACIJOM KAO PREDUVJET IZVRSNOSTI TURISTIČKE PONUDE - DESTINACIJSKI MENADŽMENT GRADA POŽEGE","Podoljak, Silvija",,,,,,,, vup:118,thesis,"UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITA MARKE","Adamović Falamić, Ivančica",,,,,,,, vup:88,thesis,"MALOPRODAJA MEDA I PČELINJIH PROIZVODA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Jakopčević, Hrvoje",,,,,,,, vup:77,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU","Kvočić, Zlatan",,,,,,,, vup:78,thesis,"PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE","Lacko, Marina",,,,,,,, vup:79,thesis,"PROCES AKTIVNIH I PASIVNIH BANKARSKIH POSLOVA","Fajdetić, Danijel",,,,,,,, vup:910,"journal article","Corporate Social Responsibility and Sustainable Development: The Review of Marketing Implications ın Tourism and Hospitality","Ariwa, Ezendu; Andrlić, Berislav; Ekwa, Hope",,,,,,,, vup:264,thesis,"ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU","Puljić, Stanko",,,,,,,, vup:260,thesis,"LOGISTIKA ZBRINJAVANJA OTPADA U GRADU VIROVITICI","Tomljanović, Marina",,,,,,,, vup:2132,"conference paper","Marketing Phenomenon Research of „Alternative Tourism“","Andrlić, Berislav; Oberdorfer, Valerie; Mršić, Leon Matija",,,,,,,, vup:259,thesis,"ORGANIZACIJA LOGISTIKE NABAVE U PODUZEĆU METALIJA-TRANS D.O.O.","Marketanović, Marija",,,,,,,, vup:82,thesis,"UTJECAJ OPOREZIVANJA DOBITI NA POSLOVANJE MALIH I SREDNJIH PODUZETNIKA","Filipović, Katica",,,,,,,, vup:62,thesis,"DISTRIBUCIJSKE TEHNIKE U PODUZEĆU","Šipura, Katarina",,,,,,,, vup:63,thesis,"FUNKCIJA VOĐENJA KAO MENADŽERSKA FUNKCIJA U PODUZEĆU SUNČANI HVAR D.D.","Hamedović, Vedrana",,,,,,,, vup:64,thesis,"MALOPRODAJA GUINNESS PIVA I NJEGOVI KONKURENTI","Makaj, Danijela",,,,,,,, vup:65,thesis,"OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA","Janeček, Ana",,,,,,,, vup:60,thesis,"ZNAČAJ SUVREMENIH ORGANIZACIJSKIH TRENDOVA I POGLEDA NA ORGANIZACIJU","Januš, Matthäa",,,,,,,, vup:1506,thesis,"ANALIZA RAZVOJA MALOG PODUZETNIŠTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Trnokop, Katarina",,,,,,,, vup:44,thesis,"ANALIZA RAZVOJA MALOG PODUZETNIŠTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Trnokop, Katarina",,,,,,,, vup:13,thesis,"ANALIZA UTJECAJA ODABIRA DOBAVLJAČA NA POSLOVNI REZULTAT TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Bošnjak, Vesna",,,,,,,, vup:22,thesis,"ANALIZA ČIMBENIKA LOKACIJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Matijević, Mateja",,,,,,,, vup:1607,thesis,"DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST","Tomić, Natalie",,,,,,,, vup:40,thesis,"OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA","Mateša, Marija",,,,,,,, vup:19,thesis,"POSTUPAK BUDŽETIRANJA KAPITALA","Hrčan-Kuhar, Anita",,,,,,,, vup:58,thesis,"PRIKAZ SUSTAVA LOGISTIKE I DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA METALIJA - TRANS D.O.O.","Meštrović, Emanuela",,,,,,,, vup:48,thesis,"STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU","Budimlić, Ena",,,,,,,, vup:34,thesis,"TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE","Božić, Mateja",,,,,,,, vup:45,thesis,"TEHNIKE PROMOCIJE PUTEM INTERNETA","Piletić, Marko",,,,,,,, vup:59,thesis,"TEMELJNI PROBLEM EKONOMSKE ORGANIZACIJE","Anđelić, Matija",,,,,,,, vup:17,thesis,"TRENDOVI I IZAZOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA","Redkin, Dario",,,,,,,, vup:15,thesis,"ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU PRODAJNIM PROCESIMA U TRGOVINSKOM PODUZEĆU","Lončarević, Lidija",,,,,,,, vup:38,thesis,"ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU","Knežević, Lucija",,,,,,,, vup:1604,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Matačić, Klara",,,,,,,, vup:1480,thesis,"PROCES FINANCIJSKIH IZVJEŠĆA METALOPLASTA","Đanić, Lana",,,,,,,, vup:1578,thesis,"PROPAGANDNE KONSTANTE U PROMOCIJI","Andrijević, Jelena",,,,,,,, vup:1513,thesis,"SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE","Miholić, Nikola",,,,,,,, vup:1603,thesis,"STRATEŠKO PLANIRANJE U JAVNOM SEKTORU","Pišmiš, Vjekoslav",,,,,,,, vup:1497,thesis,"UTJECAJ PRIMJENE ANALIZE TOČKE POKRIĆA NA POSLOVNI REZULTAT","Jurišić, Josip",,,,,,,, vup:1491,thesis,"MALOPRODAJA VODEĆIH KONDITORA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Raguž, Vjekoslav",,,,,,,, vup:1605,thesis,"ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE","Bradarić, Maja",,,,,,,, vup:1606,thesis,"UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE","Kerner, Valentina",,,,,,,, vup:1472,thesis,"ELEMENTI PROCESA ZAPOŠLJAVANJA U PODUZEĆIMA HEP GRUPE","Ugarković, Marija",,,,,,,, vup:1499,thesis,"POLITIKE ODREĐIVANJA CIJENA DNEVNIH NOVINA","Sičić, Maja",,,,,,,, vup:1613,thesis,"PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE","Buzak, Mirela",,,,,,,, vup:1547,thesis,"ANALIZA RAZVOJA MALOPRODAJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Šarić, Danijela",,,,,,,, vup:1512,thesis,"ELEMENTI IDENTITETA MARKE","Zmeškal, Nikolina",,,,,,,, vup:1514,thesis,"MJERENJE USPJEŠNOSTI POSLOVANJA RELATIVNIM POKAZATELJIMA U PODUZEĆU JADRAN TVORNICA ČARAPA D.D. ZAGREB","Vračarić, Jelena",,,,,,,, vup:1602,thesis,"PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI","Pranjić, Ivana",,,,,,,, vup:1546,thesis,"ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Rajndl, Viktorija",,,,,,,, vup:1936,thesis,"KOMBINACIJSKO-KOORDINACIJSKI MEĐUODNOS PRIMJENA RAZLIČITIH POLITKA NABAVE U SVRHU OSTVARENJA OPTIMALNIH CILJEVA FUNKCIJE NABAVE","Jelenić, Luka",,,,,,,, vup:1934,thesis,"OPERATIVNO PLANIRANJE NABAVE U PODUZEĆU DANICA D.O.O.","Ozmec, Petra",,,,,,,, vup:1577,thesis,"PRIMJENA INTERNETA U INEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Matić, Ivana",,,,,,,, vup:1510,thesis,"PROCES PRIPREME ZA USPJEŠNO PREGOVARANJE U PRODAJNOM PODUZEĆU","Kempf, Ana",,,,,,,, vup:1601,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI","Dobrijević, Ivan",,,,,,,, vup:1917,thesis,"TRŽIŠTE ČIMENIKA PROIZVODNJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Njegač, Natalija",,,,,,,, vup:1612,thesis,"UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE","Rajnović, Josip",,,,,,,, vup:904,"conference paper","EXPERIENCES OF APPS USAGE IN WINE MARKETING","Andrlić, Berislav; Del Vechio, Manuel",,,,,,,, vup:1600,thesis,"MARKETING U PROIZVODNJI HRANE","Glavić, Nikolina",,,,,,,, vup:1766,thesis,"PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U PODUZEĆU ""DM-DROGERIE MARKT""","Soldo, Antonija",,,,,,,, vup:1496,thesis,"POZICIONIRANJE PROIZVODA ""X"" OBZIROM NA CIJENU I KVALITETU","Balen, Barbara",,,,,,,, vup:1544,thesis,"ZNAČAJ LJUDSKIH POTENCIJALA U TRGOVINSKIM POSLOVNIM PROCESIMA","Ramljak, Davor",,,,,,,, vup:1599,thesis,"CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU","Sarajlić, Marija",,,,,,,, vup:1575,thesis,"PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Topić, Ivana",,,,,,,, vup:1611,thesis,"PROCES ODLUČIVANJA KUPACA I MODELI PONAŠANJA U KUPNJI","Vilić, Mato",,,,,,,, vup:1598,thesis,"KONZUMERIZAM KAO POKRET ZAŠTITE POTROŠAČA","Crljen, Dijana",,,,,,,, vup:1492,thesis,"VALORIZACIJA RESURSA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU","Soudek, Josip",,,,,,,, vup:1597,thesis,"STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA","Malenica, Marija",,,,,,,, vup:1640,thesis,"ANALIZA ZAPOSLENIH NA PODRUČJU ŽUPANIJA REPUBLIKE HRVATSKE OD 2009. DO 2012. GODINE PRIMJENOM STATISTIČKIH METODA","Orozović, Maja",,,,,,,, vup:1595,thesis,"ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA PUTEM RAČUNALA U TVRTKI MERCATOR - H D.O.O.","Dujmić, Mario",,,,,,,, vup:1596,thesis,"MARKETINŠKI INFORMACIJSKI SUSTAV U FUNKCIJI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA","Solić Tomić, Ines",,,,,,,, vup:1475,thesis,"NORME SUSTAVA ISO 9000 KAO SREDSTVO POSTIZANJA KONKURENTSKE PREDNOSTI","Lukačević, Marija",,,,,,,, vup:1477,thesis,"PROCES PRODAJNE FUNKCIJE I MARKETINŠKOG POSLOVANJA VINARIJA","Vodička, Mirjana",,,,,,,, vup:1476,thesis,"PROCES UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U BANKARSTVU","Hegedušić, Tomislav",,,,,,,, vup:1481,thesis,"STANDARDI KVALITETE USLUGE U BANKAMA","Jedinak, Maja",,,,,,,, vup:1454,thesis,"METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U ISPITIVANJU TRŽIŠTA","Raštegorac, Josipa",,,,,,,, vup:1609,thesis,"METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U ISPITIVANJU TRŽIŠTA","Raštegorac, Josipa",,,,,,,, vup:786,thesis,"POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA","Feldvebl, Suzana",,,,,,,, vup:1593,thesis,"PRIMJENA EKSTERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI","Andlar, Iva",,,,,,,, vup:1592,thesis,"PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE","Alatić, Dominik",,,,,,,, vup:1594,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU","Đaković, Marina",,,,,,,, vup:1765,thesis,"STRATEGIJSKI MENADŽMENT I NJEGOV UTJECAJ NA TEMELJNE FUNKCIJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA","Petranović, Mario",,,,,,,, vup:621,thesis,"GLOBALIZACIJA I POSLOVNA ETIKA","Tomašić, Tajana",,,,,,,, vup:652,thesis,"STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE","Polić, Sandra",,,,,,,, vup:977,thesis,"UPRAVLJANJE SUSTAVOM JAVNE NABAVE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Šokac, Marija",,,,,,,, vup:1764,thesis,"ZNAČAJ OKRUŽENJA MENADŽMENTA ZA PRILAGOĐAVANJE PODUZEĆA KAUFLAND HRVATSKA K.D. SUVREMENOM NAČINU POSLOVANJA","Milinović, Tina",,,,,,,, vup:596,thesis,"CJENOVNE STRATEGIJE U RAZDOBLJU KRIZE","Dujmić, Marica",,,,,,,, vup:310,thesis,"DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST","Žanić, Marija",,,,,,,, vup:783,thesis,"ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA STRATEŠKO ODLUČIVANJE U PODUZEĆU AUTODIJELOVI TOKIĆ D.O.O.","Kovačević, Vedran",,,,,,,, vup:597,thesis,"KONKURENTSKI ORIJENTIRANE METODE ODREĐIVANJA CIJENA","Kokorić, Denis",,,,,,,, vup:1550,thesis,"POSEBNOSTI DIONIČKOG DRUŠTVA U HRVATSKOM PRAVNOM SUSTAVU","Čolić, Valentina",,,,,,,, vup:428,thesis,"POSLIJEKUPOVNO PONAŠANJE U PRODAJI","Buzar, Ivan",,,,,,,, vup:793,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U MALOPRODAJI NA PRIMJERU ""PEKARA MIKEŠ""","Sinjaković, Dijana",,,,,,,, vup:876,thesis,"PRIMJENA PROGRESIVNE I DEGRESIVNE METODE OBRAČUNA AMORTIZACIJE U PODUZEĆU HIDRODOM D.O.O.","Šalek, Katarina",,,,,,,, vup:658,thesis,"PRODAJNO UPRAVLJANJE NA RAZINI PRODAVAČA","Hušek, Marina",,,,,,,, vup:329,thesis,"SONDAŽA RAČUNALOM U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Meštrović, Emanuela",,,,,,,, vup:330,thesis,"STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA","Žiška, Danijel",,,,,,,, vup:1075,thesis,"ULOGA OBITELJSKIH PODUZEĆA NA HRVATSKI REGIONALNI RAZVOJ","Kerepčić, Marica",,,,,,,, vup:607,thesis,"OBILJEŽJA TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA","Katušić, Maja",,,,,,,, vup:1891,thesis,"OFFSHORE KOMPANIJE I POREZNE OAZE","Nasurović, Andrea",,,,,,,, vup:975,thesis,"PROCES UPRAVLJANJA PREDSTEČAJNIM NAGODBAMA","Matijević, Ankica",,,,,,,, vup:651,thesis,"STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA","Solić, Sunčica",,,,,,,, vup:328,thesis,"TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE","Jicha, Silvija",,,,,,,, vup:1541,thesis,"ULOGA MENADŽMENTA U UPRAVLJANJU NABAVNIM PROCESIMA U TRGOVINSKOM PODUZEĆU","Šarić, Anita",,,,,,,, vup:1573,thesis,"ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI","Budimlić, Ena",,,,,,,, vup:1588,thesis,"UTJECAJ MONETARNE POLITIKE NA PROMJENE DEVIZNOG TEČAJA","Ovčar, Maja",,,,,,,, vup:1542,thesis,"VELEPRODAJNO POSLOVANJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Šimić, Marija",,,,,,,, vup:606,thesis,"VRSTE KRETANJA POTROŠAČA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU","Čilić, Davorka",,,,,,,, vup:594,thesis,"ANALIZA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA PROCES ODREĐIVANJA CIJENA","Čondić, Mirela",,,,,,,, vup:593,thesis,"POLITIKE PROMOTIVNOG ODREĐIVANJA CIJENA","Elijaš, Dario",,,,,,,, vup:327,thesis,"TEHNIKE UNAPREĐENJA PRODAJE","Bilanović, Marijana",,,,,,,, vup:958,thesis,"ELEKTRONIČKA TRGOVINA U POSLOVANJU OPG-OVA","Veber, Hrvoje",,,,,,,, vup:1912,thesis,"UPRAVLJANJE KVALITETOM U PROIZVODNOJ ORGANIZACIJI","Begović, Antonia",,,,,,,, vup:1540,thesis,"UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESIMA","Štefanac, Martina",,,,,,,, vup:602,thesis,"POLITIKA ZALIHA U TRGOVINI","Jureša, Vlatka",,,,,,,, vup:974,thesis,"PROCES ISRAŽIVANJA KAO OSNOVA TRŽIŠNOG POSLOVANJA","Pitz, Angela",,,,,,,, vup:620,thesis,"ANALIZA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U BANKARSKOM SEKTORU RH","Bojanić, Marijana",,,,,,,, vup:1055,thesis,"ANALIZA KRETANJA BROJA STANOVA U REPUBLICI HRVATSKOJ I ANALIZA KVALITETE STANOVANJA STANOVNIŠTVA","Paić, Patricia",,,,,,,, vup:650,thesis,"CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE","Pepić, Adriana",,,,,,,, vup:1884,thesis,"COST BENEFIT ANALIZA PROJEKTA","Bunderle, Marija",,,,,,,, vup:1571,thesis,"MARKETING GEOLOKACIJSKIH MOBILNIH MREŽA","Miholić, Nikola",,,,,,,, vup:619,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U KONTEKSTU ZAŠTITE OKOLIŠA","Livak, Predrag",,,,,,,, vup:617,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U MEDIJSKOM PROSTORU","Matošević, Ivana",,,,,,,, vup:657,thesis,"ETIČKA I PRAVNA PITANJA U PRODAJI I PREGOVARANJU","Petreković, Jelena",,,,,,,, vup:656,thesis,"KOMUNIKACIJA U PRODAJI I PREGOVARANJU U BANKARSTVU","Farkaš, Sanja",,,,,,,, vup:324,thesis,"MARKETING USLUŽNIH DJELATNOSTI","Bilobrk, Olivija",,,,,,,, vup:326,thesis,"METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Taborski, Bruno",,,,,,,, vup:653,thesis,"METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA","Širac, Anita",,,,,,,, vup:309,thesis,"MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA","Gorički, Mihael",,,,,,,, vup:323,thesis,"PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA","Bilobrk, Katarina",,,,,,,, vup:868,thesis,"PRIMJENA MATRIČNOG RAČUNA NA INPUT - OUTPUT ANALIZU U TRGOVINSKOM POSLOVANJU","Grozdanović, Ivan",,,,,,,, vup:645,thesis,"MENADŽMENT TROŠKOVA TRGOVINSKE LOGISTIKE","Petrić, Antun",,,,,,,, vup:325,thesis,"EKSTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU","Janković, Milan",,,,,,,, vup:615,thesis,"ETIKA U OGLAŠAVANJU","Perić, Helena",,,,,,,, vup:649,thesis,"MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE","Kovačević, Katarina",,,,,,,, vup:655,thesis,"PRODAJNO DJELOVANJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU PODUZEĆA VIRUS INTERNACIONAL D.O.O.","Krpes, Dalibor",,,,,,,, vup:599,thesis,"UDRUŽIVANJE MALOG PODUZETNIŠTVA U TRGOVINI","Mikić, Aleksandra",,,,,,,, vup:341,thesis,"UTJECAJ KULTUROLOŠKIH RAZLIKA NA VANJSKOTRGOVINSKO POSLOVANJE","Mošunjac, Ivana",,,,,,,, vup:788,thesis,"UTJECAJ TEHNOLOŠKOG RAZVOJA NA VELEPRODAJNO I MALOPRODAJNO POSLOVANJE","Obradović, Ivana",,,,,,,, vup:647,thesis,"ELEMENTI IDENTITETA MARKE NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE D.D.","Ružman - Akalović, Ivana",,,,,,,, vup:622,thesis,"LOKACIJA TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Obradović, Slavica",,,,,,,, vup:590,thesis,"METODE ODREĐIVANJA CIJENA PROIZVODA U PODUZEĆU ZVEČEVO D.D.","Paponja, Slaven",,,,,,,, vup:787,thesis,"ORGANIZACIJA MALOPRODAJNOG POSLOVANJA","Tomić, Miroslav",,,,,,,, vup:604,thesis,"REGIONALNI ASPEKT RAZVOJA I ZNAČENJA VANJSKE TRGOVINE U SVIJETU","Žafaranić, Dalibor",,,,,,,, vup:648,thesis,"STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE","Čor, Jelena",,,,,,,, vup:605,thesis,"TURISTIČKA TRŽIŠTA SVIJETA","Margeta, Tomica",,,,,,,, vup:661,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM KUPCIMA","Srnović, Tihomir",,,,,,,, vup:646,thesis,"UPRAVLJANJE SPLETOM MARAKA","Berić, Anabela",,,,,,,, vup:322,thesis,"DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA","Golubić, Tomislav",,,,,,,, vup:321,thesis,"UPOTREBA APELA U OGLAŠAVANJU","Marković, Perka",,,,,,,, vup:401,thesis,"INTERNET I MOBILNE TEHNOLOGIJE U OGLAŠAVANJU","Bizomec, Valerija",,,,,,,, vup:308,thesis,"PRIMJENA SEGMENTACIJE TRŽIŠTA","Perić, Mateja",,,,,,,, vup:427,thesis,"OPREMANJE I OZNAČAVANJE PROIZVODA","Tomašić, Tajana",,,,,,,, vup:319,thesis,"STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA","Marić, Marija",,,,,,,, vup:320,thesis,"ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI","Uršić, Ana",,,,,,,, vup:426,thesis,"FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA","Varzić, Magdalena",,,,,,,, vup:318,thesis,"FUNKCIJE PROPAGANDNIH AGENCIJA","Makaj, Danijela",,,,,,,, vup:316,thesis,"MARKETING U PROIZVODNJI HRANE","Polić, Sandra",,,,,,,, vup:399,thesis,"SOFTVER KAO PROIZVOD PODUZEĆA","Patoč, Ivana",,,,,,,, vup:1332,thesis,"UPRAVLJANJE PROJEKTNIM CIKLUSOM","Jurišić, Lidija",,,,,,,, vup:337,thesis,"ANALIZA LOKACIJE TRGOVINSKOG PODUZEĆA","Hut, Vladimira",,,,,,,, vup:1096,thesis,"EKONOMSKA OBILJEŽJA TURIZMA U HRVATSKOJ","Solenički, Filip",,,,,,,, vup:1072,thesis,"MALO I SREDNJE PODUZETNIŠTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ","Curić, Ivana",,,,,,,, vup:363,thesis,"UTJECAJ INVESTICIJA NA GOSPODARSKI RAST","Šestak, Ivana",,,,,,,, vup:994,thesis,"PERMANENTNO OBRAZOVANJE I NJEGOV ZNAČAJ ZA ODRŽIVI RAZVITAK PODUZEĆA PODRAVKA D.D. KOPRIVNICA","Vračarić, Jelena",,,,,,,, vup:396,thesis,"POSLOVNA PRIMJENA SOFTWERA KAO USLUGE NA INTERNETU","Štefanac, Damir",,,,,,,, vup:335,thesis,"INSPEKCIJSKI NADZOR U TRGOVINSKOM POSLOVANJU","Mesić, Nikola",,,,,,,, vup:1570,thesis,"KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI","Jenkač, Tomislav",,,,,,,, vup:315,thesis,"PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE","Markušić, Oliver",,,,,,,, vup:307,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU","Ivanković, Gordan",,,,,,,, vup:373,thesis,"ORGANIZACIJA NABAVNE FUNKCIJE I DJELATNOSTI NABAVE U TVRTCI COCA-COLA HBC HRVATSKA","Kekić Bošnjak, Mira",,,,,,,, vup:1567,thesis,"PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Smoljanac, Darija",,,,,,,, vup:1568,thesis,"UPRAVLJANJE MARKOM PROIZVODA","Baschiera, Sandra",,,,,,,, vup:391,thesis,"INFORMACIJSKI SUSTAV PODUZEĆA","Vukšić, Žanet",,,,,,,, vup:371,thesis,"POSLOVNI MODELI NABAVE NA INTERNETU","Pavlović, Blaženko",,,,,,,, vup:317,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU","Čor, Jelena",,,,,,,, vup:333,thesis,"PROCES SKLADIŠTENJA ROBE","Tomić, Miroslav",,,,,,,, vup:1552,thesis,"UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA","Jureša, Vlatka",,,,,,,, vup:988,thesis,"MEĐULJUDSKI ODNOSI","Đurkija, Senka",,,,,,,, vup:313,thesis,"DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI NA TRŽIŠTU NAMJEŠTAJA","Savić, Tamara",,,,,,,, vup:370,thesis,"NABAVNO POSLOVANJE NA PRIMJERU PODUZEĆA GAVRANOVIĆ D.O.O. ZAGREB","Šugić, Melanija",,,,,,,, vup:331,thesis,"RAZVOJ MALOPRODAJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Paljar, Marija",,,,,,,, vup:1368,"conference paper","Web Wine Marketing: Theory and Practice","Andrlić, Berislav; Ružić, Ivan",,,,,,,, vup:312,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE","Adamović Falamić, Ivančica",,,,,,,, vup:311,thesis,"E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE","Javorček, Snježana",,,,,,,, vup:425,thesis,"ISTRAŽIVANJE KVALITETE PROIZVODA NA TRŽIŠTU ČOKOLADE","Strapač, Sanja",,,,,,,, vup:978,thesis,"MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA","Jurišić, Martina",,,,,,,, vup:306,thesis,"MARKETING U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU NA PRIMJERU TURISTIČKIH ZAJEDNICA","Sertić, Nikolina",,,,,,,, vup:424,thesis,"ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI","Milinović, Roberta",,,,,,,, vup:1853,thesis,"POREZNA OSLOBOĐENJA U SUSTAVU PDV-a","Martinko Lihtar, Maja",,,,,,,, vup:423,thesis,"UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA","Hmorinski, Andrea",,,,,,,, vup:1907,thesis,"ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU","Del Vechio, Manuel",,,,,,,, vup:422,thesis,"PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA","Vidović, Tatjana",,,,,,,, vup:2138,"conference paper","Web Site Quality Evaluation in Tourism","Grgona, Jadranko; Andrlić, Berislav; Kukuljan, Valter",,,,,,,,