@mastersthesis{efos:5909, author = {{Matković, Hrvoje}}, title = {{PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:5770, author = {{Šerić, Marta}}, title = {{BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5541, author = {{Đurković, Doris}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA UGOSTITELJSKOG SUBJEKTA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5875, author = {{Riedl, Emma}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA}}, } @mastersthesis{efos:5535, author = {{Ćosić, Ilija}}, title = {{KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5737, author = {{Rašić, Ivona}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA}}, } @mastersthesis{efos:5478, author = {{Bagudić, Anamarija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efos:5798, author = {{Vakanjac, Svetlana}}, title = {{UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5560, author = {{Vuković, Biljana}}, title = {{MARKETING TURISTIČKIH ATRAKCIJA}}, } @mastersthesis{efos:5528, author = {{Čorić, Patricia}}, title = {{PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5881, author = {{Tutenov, Anita}}, title = {{Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija}}, } @mastersthesis{efos:5738, author = {{Repić, Ema}}, title = {{UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5451, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Istraživanje spremnosti korisnika na prihvaćanje tehnologija umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:5450, author = {{Garvanović, Jasna}}, title = {{PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA}}, } @mastersthesis{efos:5432, author = {{Šuker, Paula}}, title = {{KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efos:5411, author = {{Džunja, Tomislav}}, title = {{PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5119, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA}}, } @mastersthesis{efos:4930, author = {{Vlahović, Martina}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4890, author = {{Renka, Alen}}, title = {{ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA}}, } @mastersthesis{efos:4892, author = {{Šarčević, Ana}}, title = {{ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5009, author = {{Glibo, Kristina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:5181, author = {{Orkić, Marijana}}, title = {{MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5176, author = {{Marić, Roberta}}, title = {{ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:5222, author = {{Mlinarević, Franka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM}}, } @phdthesis{efos:4866, author = {{Bruža, Dino}}, title = {{PRIMJENA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U MANAGEMENTU POSEBNOG PROGRAMA}}, } @mastersthesis{efos:4995, author = {{Flačer, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA}}, } @mastersthesis{efos:5170, author = {{Mak, Marcel}}, title = {{E-NABAVA I ALATI E-NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:5084, author = {{Sajfert, Karlo}}, title = {{POBOLJŠANJE POSLOVNOG PROCESA KROZ UVOĐENJE NOVOG TEHNOLOŠKOG RJEŠENJA}}, } @mastersthesis{efos:3645, author = {{Roknić, Maja}}, title = {{Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:4263, author = {{Zajac, Danijela}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4559, author = {{Pavlović, Domagoj}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4568, author = {{Šimić, Josipa}}, title = {{KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE}}, } @mastersthesis{efos:4572, author = {{Dejanović, Jelena}}, title = {{RAZVOJ PROJEKTNOG PLANA S DETALJNIM AKTIVNOSTIMA UPOTREBOM ALATA OPEN PROJ – ANALIZA SLUČAJA "PROJEKT GRADNJE MONTAŽNE KUĆE "}}, } @mastersthesis{efos:4562, author = {{Lozančić, Tena}}, title = {{UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4259, author = {{Nekić, Toni}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4544, author = {{Radoš, Maja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4536, author = {{Miličević, Matija}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:4554, author = {{Kokorić, Dražen}}, title = {{ONLINE PR}}, } @mastersthesis{efos:4553, author = {{Živković, Antonio}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:4558, author = {{Bilić, Ana}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4538, author = {{Mazur, Mihaela}}, title = {{TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU}}, } @mastersthesis{efos:4548, author = {{Vulić, Tajana}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:4589, author = {{Brkić, Marina}}, title = {{INFORMACIJSKI MENADŽMENT KAO TEMELJ PROVEDBE POSLOVNE STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{efos:4532, author = {{Gujčić, Stjepko}}, title = {{MARKETING U AGROTURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4507, author = {{Kovač, Matea}}, title = {{Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z}}, } @mastersthesis{efos:4650, author = {{Devčić, Matej}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4503, author = {{Golub, Mirna}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4541, author = {{Šop, Ružica}}, title = {{POSLOVNI BONTON: IZABRANI PRIMJERI}}, } @mastersthesis{efos:4511, author = {{Naglav, Ozren}}, title = {{POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4517, author = {{Nađ, Karmen}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:4502, author = {{Antunović, Marko}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE}}, } @mastersthesis{efos:4564, author = {{Crnjac Ilić, Matea}}, title = {{STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4518, author = {{Deak, Matej}}, title = {{TRENDOVI E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4505, author = {{Marković, Ena}}, title = {{TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4510, author = {{Barbarić, Dinko}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:4520, author = {{Grgić, Božidar}}, title = {{VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4500, author = {{Kršić, Mario}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:4449, author = {{Rukavina, Irena}}, title = {{AMBALAŽA I DISTRIBUCIJA POLJOPRIVREDNOPREHRAMBENIH PROIZVODA KAO DIO MARKETING STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{efos:4573, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4448, author = {{Kučera, Tony}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4435, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:4442, author = {{Boban, Mihaela}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4443, author = {{Bonić, Ivona}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI STILOVI U POSLOVNOM PREGOVARANJU}}, } @mastersthesis{efos:4419, author = {{Rajič, Martina}}, title = {{ETIKA I INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{efos:4416, author = {{Sabo, Matea}}, title = {{Intekulturalna komunikacija: visokokontekstualna i niskokontekstualna orijenacija}}, } @mastersthesis{efos:4413, author = {{Čituljski, Andrea}}, title = {{Interkulturalna komunikacija na primjeru Europe i drugih izabranih ne – europskih zemalja}}, } @mastersthesis{efos:4414, author = {{Serdarušić, Petar}}, title = {{Materijalna baština Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:4420, author = {{Smiljanić, Dora}}, title = {{Operativni proces nabave}}, } @mastersthesis{efos:4418, author = {{Ciganović, Martina}}, title = {{POSLOVNI BONTON ZEMALJA AFRIKE}}, } @mastersthesis{efos:4415, author = {{Koverlica, Andrea}}, title = {{VAŽNOST KULTURE U POSLOVNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4417, author = {{Stuburić, Valentina}}, title = {{VAŽNOST KULTURE U POSLOVNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4397, author = {{Vareševac, Mateja}}, title = {{ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4389, author = {{Bubalo, Filip}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4394, author = {{Glavaš, Marin}}, title = {{Analiza i razvoj poslovnog procesa i izgradnja softverskog rješenja za podršku izvršenja u programskom jeziku Python (primjer – proces obračuna plaće)}}, } @mastersthesis{efos:4410, author = {{Ćosić, Barbara}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO}}, } @mastersthesis{efos:4411, author = {{Peić, Klara}}, title = {{Economic potentials of smart cities}}, } @mastersthesis{efos:4396, author = {{Matković, Matea}}, title = {{INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE}}, } @mastersthesis{efos:4403, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4401, author = {{Stjepanović, Matea}}, title = {{OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4404, author = {{Tomičić, Ivna}}, title = {{UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA}}, } @mastersthesis{efos:4408, author = {{Spudić, Josipa}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:4805, author = {{Bogdanović, Mladen}}, title = {{Upravljanje digitalnim komunikacijama}}, } @mastersthesis{efos:4378, author = {{Pintar, Michaela}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4374, author = {{Kakša, Dejan}}, title = {{ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4373, author = {{Dugandžić, Katarina}}, title = {{INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4377, author = {{Ognjenčić, Ivana}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:4363, author = {{Stupar, Sarah}}, title = {{ERP sustavi 3. generacije - Analiza dosadašnjeg razvoja i perspektive razvoja ERP sustava}}, } @mastersthesis{efos:4369, author = {{Martinović, Karlo Petar}}, title = {{IT MENADŽMENT U SPORTU}}, } @mastersthesis{efos:4368, author = {{Marić, Matija}}, title = {{TRŽIŠTE EKOLOŠKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4615, author = {{Pakšec, Dora}}, title = {{ULOGA OPIPLJIVIH I NEOPIPLJIVIH ELEMENATA U PRUŽANJU USLUGA}}, } @mastersthesis{efos:4353, author = {{Pakšec, Tea}}, title = {{OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA „INDITEX“ (ZARA)}}, } @mastersthesis{efos:4351, author = {{Kladarić, Josip}}, title = {{RAZVOJ PROJEKTNOG PLANA S DETALJNIM AKTIVNOSTIMA UPOTREBOM ALATA OPENPROJPRIMJER POKRETANJA PROIZVODNJE VEGANSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4596, author = {{Riedl, Emma}}, title = {{STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA}}, } @mastersthesis{efos:4342, author = {{Stanić, Ema}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{efos:4348, author = {{Pajić, Davor}}, title = {{OSOBITOSTI KUPNJE LOKALNE TRADICIJSKE HRANE U UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4340, author = {{Lovrić, Antonia}}, title = {{RELIGIJA KAO SVJETONAZOR}}, } @mastersthesis{efos:4339, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE}}, } @mastersthesis{efos:4338, author = {{Stojšić, Ana}}, title = {{Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:4332, author = {{Andrišić, Dasen}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4328, author = {{Lasić, Luka}}, title = {{NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4323, author = {{Škara, Vedrana}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4998, author = {{Ždero Petljak, Kristina}}, title = {{PRIMJENA ANKETNIH ISTRAŽIVANJA U AGENCIJI ZA ZNANOST I VISOKO OBRAZOVANJE}}, } @mastersthesis{efos:4258, author = {{Smilović, Dora}}, title = {{LJUDSKI POTENCIJALI U RAZVOJU I FUNKCIONIRANJU MENADŽERSKOG INFORMACIJSKOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{efos:4256, author = {{Yousri, Jakob}}, title = {{Marketing plan turističkih ponuda Baranje}}, } @mastersthesis{efos:4156, author = {{Višević, Barbara}}, title = {{Tehnike kreativnosti timskoga rada i njihova primjena u menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:4153, author = {{Ljubičić, Kristina}}, title = {{Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:4300, author = {{Barun, Matea}}, title = {{BRENDIRANJE RUČNO OPHEKLANIH BOCA KAO SAVRŠEN SPOJ TRADICIJE I SUVREMENOSTI}}, } @mastersthesis{efos:3886, author = {{Pleša, Barbara}}, title = {{MODEL UPRAVLJANJA ODNOSIMA S POTROŠAČIMA NA TRŽIŠTU PROIZVODA ZA ZAŠTITU BILJA}}, } @phdthesis{efos:3967, author = {{Marušić, Tajana}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U OKRUŽENJU DRUŠTVENIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{efos:4149, author = {{Lalić, Marko}}, title = {{Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efos:4146, author = {{Majetić, Ivana}}, title = {{Utjecaj Brainstorminga na poslovnu efikasnost}}, } @phdthesis{efos:3969, author = {{Baban Bulat, Marija}}, title = {{PRAVNI ASPEKTI PONAŠANJA I ZAŠTITE TURISTA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:3452, author = {{Đurković, Stjepan}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROMOCIJA KULTURNIH MANIFESTACIJA VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efos:3556, author = {{Pavlinović, Luka}}, title = {{Razvoj CRM sustava za fitnes centar}}, } @mastersthesis{efos:3476, author = {{Bognar, Iva}}, title = {{Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:3447, author = {{Pleša, Katarina}}, title = {{Kroskulturalni prikaz različitih stilova pregovaranja}}, } @mastersthesis{efos:3908, author = {{Andrić, Monika}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3892, author = {{Škoro, Terezija}}, title = {{Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:3920, author = {{Kresić, Antonio}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3486, author = {{Miloloža, Lucija}}, title = {{Ekonomski potencijali pametnih gradova}}, } @mastersthesis{efos:3594, author = {{Škorić, Fran Ivan}}, title = {{Gradski promet kao urbani krvotok}}, } @mastersthesis{efos:3508, author = {{Raguž, Monika}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3533, author = {{Čerkez, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3620, author = {{Bela, Luka}}, title = {{Izrada mobilne aplikacije "Studos" za poslovni subjekt "Ekonomski fakultet u Osijeku"}}, } @mastersthesis{efos:3538, author = {{Rendulić, Sabina}}, title = {{Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža}}, } @mastersthesis{efos:3918, author = {{Vuka, Marina}}, title = {{Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{efos:3535, author = {{Haršanji, Igor}}, title = {{Ljudski potencijali u razvoju i funkcioniranju menadžerskog informacijskog sustava}}, } @mastersthesis{efos:3640, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Mobilne internetske aplikacije u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3623, author = {{Tonković, Jona}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{efos:3850, author = {{Majetić, Andrea}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3863, author = {{Raguž, Antonija}}, title = {{Ponašanje industrijskih kupaca}}, } @mastersthesis{efos:3479, author = {{Čabraja, Miriam}}, title = {{Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja}}, } @mastersthesis{efos:3529, author = {{Kurtović, Matea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda}}, } @mastersthesis{efos:3909, author = {{Đurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:3912, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3608, author = {{Ripić, Ivan}}, title = {{Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji}}, } @mastersthesis{efos:3499, author = {{Sokić, Iva}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:3417, author = {{Vuković, Jovana}}, title = {{Digitalna transformacija proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3566, author = {{Lovrić, Petra}}, title = {{ERP i poslovna inteligencija: studij slučaja}}, } @mastersthesis{efos:3377, author = {{Perić, Antonio}}, title = {{Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3478, author = {{Malenica, Tomislav}}, title = {{Coaching u menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:3450, author = {{Brocić, Dejan}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3847, author = {{Sigur, Matea}}, title = {{Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti}}, } @mastersthesis{efos:3865, author = {{Ravlić, Marija}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3831, author = {{Krstanović, Luka}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3580, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:3630, author = {{Katavić, Lana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{efos:3583, author = {{Katić, Martina}}, title = {{Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina}}, } @mastersthesis{efos:3866, author = {{Balog, Rea}}, title = {{Franšiza}}, } @mastersthesis{efos:3482, author = {{Stuparić, Nikolina}}, title = {{Izravna prodaja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3483, author = {{Mikulandra, Sandra}}, title = {{Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3606, author = {{Kovačević, Ivan}}, title = {{Robne marke i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3919, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Marketing plan turističkih usluga Baranje}}, } @mastersthesis{efos:3621, author = {{Jakobović, Petar}}, title = {{Poticanje kreativnosti i inovacija u poslovnom sustavu}}, } @mastersthesis{efos:3525, author = {{Krivić, Hana}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3618, author = {{Grbačić, Ivona}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3849, author = {{Vejić, Nives}}, title = {{Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3835, author = {{Plazibat, Marina}}, title = {{Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije}}, } @mastersthesis{efos:3578, author = {{Džigumović, Lucija}}, title = {{Elektroničko poslovanje i e-trgovina u prometu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3901, author = {{Kovačević, Ina Lucija}}, title = {{Marketing plan aktivnosti na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3873, author = {{Skeledžija, Nikolina}}, title = {{Oglašavanje putem promotivnih letaka}}, } @mastersthesis{efos:3574, author = {{Đerek, Domagoj}}, title = {{Odnos između društveno odgovornog poslovanja i poslovnog pregovaranja}}, } @mastersthesis{efos:3602, author = {{Humbal, Doris}}, title = {{Uloga komunikacijskih vještina i etike u poslovnom pregovaranju kod proizvodnje i prodaje lima}}, } @mastersthesis{efos:3560, author = {{Veršić, Domagoj}}, title = {{Analiza trendova mobilne trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3531, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:3637, author = {{Ferić, Krešimir}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3589, author = {{Vitolić, Ines}}, title = {{Sigurnost MIS-a i računalni kriminal}}, } @mastersthesis{efos:3612, author = {{Meleš, Ivana}}, title = {{Trendovi elektroničkog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:4080, author = {{Šarčević, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3541, author = {{Lehpamer, Valentina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4081, author = {{Lačić, Matea}}, title = {{Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3870, author = {{Krajina, Sara}}, title = {{Vodstvo i upravljanje konfliktima u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:3895, author = {{Hampshire, Tea}}, title = {{Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3915, author = {{Krstić, Vladimira}}, title = {{Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3490, author = {{Galić, Jelena}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:3562, author = {{Mihaljević, Mihael}}, title = {{Pravni i etički aspekti e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3468, author = {{Marinić, Andrijana}}, title = {{Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3527, author = {{Lefler, Vedran}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3502, author = {{Bušić, Karmen}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3516, author = {{Blatančić, Antonela}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3359, author = {{Blažević, Tina}}, title = {{MARKETING U UZGOJU KONJA LIPICANSKE PASMINE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:3547, author = {{Zrakić, Arijan}}, title = {{Globalizacija i njezine refleksije}}, } @mastersthesis{efos:3851, author = {{Pajcur, Marina}}, title = {{Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3846, author = {{Milinović, Klara}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:3577, author = {{Kokolari, Maja}}, title = {{Baze podataka kao izvori podataka i informacija za menadžere}}, } @mastersthesis{efos:3316, author = {{Pandžić, Ante}}, title = {{FINANCIJSKA OPRAVDANOST I POTENCIJALI JAVNOG PRIJEVOZA KAO MEDIJA ZA OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:3294, author = {{Slanac, Dalibor}}, title = {{Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:3302, author = {{Hrustek, Ana}}, title = {{Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja}}, } @mastersthesis{efos:3279, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{E-marketing farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3094, author = {{Musliu, Teuta}}, title = {{Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2905, author = {{Čolakić, Suzana}}, title = {{Emocionalni brendovi}}, } @mastersthesis{efos:2928, author = {{Bakač, Tomislav}}, title = {{Upravljanje podacima u eri Big Data}}, } @mastersthesis{efos:2910, author = {{Trojak, Marko}}, title = {{Značaj analize rentabilnosti trgovačkog društva}}, } @mastersthesis{efos:2933, author = {{Japarić, Tanja}}, title = {{Interkulturalna komunikacija: visokokontekstualna i niskokontekstualna orijentacija}}, } @mastersthesis{efos:3252, author = {{Zovko, Vjekoslav}}, title = {{Poslovni bonton: izabrani primjeri}}, } @mastersthesis{efos:2957, author = {{Burjan, Đenđi}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:2934, author = {{Jurišić, Krunoslav}}, title = {{Utjecaj institucionalne podrške na uspjeh startup poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2876, author = {{Vilhelm, Krešimir}}, title = {{Mjere države i regulacija tržišta}}, } @mastersthesis{efos:3652, author = {{Franjić, Franka}}, title = {{Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.}}, } @mastersthesis{efos:3820, author = {{Jurić, Stjepan}}, title = {{Coaching kao suvremeni menadžerski alat}}, } @mastersthesis{efos:3649, author = {{Piplica, Antonela}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2862, author = {{Dubravac, Niko}}, title = {{Kreativni gradovi budućnosti}}, } @mastersthesis{efos:3750, author = {{Leventić, Ivana}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2855, author = {{Sabljak, Marijana}}, title = {{Multimedija u funkciji poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:3184, author = {{Ščević, Jelena}}, title = {{Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3186, author = {{Bilandžić, Karla}}, title = {{Razvoj političkog branda}}, } @mastersthesis{efos:2894, author = {{Kovačević, Matija}}, title = {{Selekcija zaposlenika na primjeru poduzeća Transcom Worldwide d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2932, author = {{Džanko, Nikolina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2911, author = {{Ateljević, Tino}}, title = {{Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana}}, } @mastersthesis{efos:3222, author = {{Barić, Mateo}}, title = {{Uloga etike u poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{efos:2831, author = {{Husnjak, Tihana}}, title = {{Pametni gradovi - mit ili stvarnost?}}, } @mastersthesis{efos:3700, author = {{Jančić, Mateja}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:3725, author = {{Lelić, Antonija}}, title = {{Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta}}, } @mastersthesis{efos:3654, author = {{Dukmenić, Ivana}}, title = {{Primjena marketinga na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3657, author = {{Bilandžić, Lucija}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3248, author = {{Trstenjak, Tena}}, title = {{Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje}}, } @mastersthesis{efos:3722, author = {{Meleš, Stjepan}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2949, author = {{Raljević, Ivan}}, title = {{Internetski marketing malih privatnih iznajmljivača}}, } @mastersthesis{efos:2888, author = {{Ćavar, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{efos:3229, author = {{Filipović, Monika}}, title = {{Analiza marketinške kampanje}}, } @mastersthesis{efos:3692, author = {{Gregić, Ana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efos:3249, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3225, author = {{Mašić, Mihael}}, title = {{Internetsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3753, author = {{Tomičić, Ivna}}, title = {{Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3651, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3701, author = {{Jasenko, Mateja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:3681, author = {{Pandžić, Marko}}, title = {{Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3182, author = {{Matijević, Ivica}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{efos:3703, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2838, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer}}, } @mastersthesis{efos:2837, author = {{Santi, Antonio}}, title = {{Sustavi za upravljanje znanjem}}, } @mastersthesis{efos:3215, author = {{Pavlović, Marija}}, title = {{Trendovi e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3732, author = {{Glavaš, Domagoj}}, title = {{Uloga opipljivih i neopipljivih elemenata u pružanju usluga}}, } @mastersthesis{efos:3702, author = {{Katava, Tina Kristina}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3004, author = {{Živković, Antonio}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga}}, } @mastersthesis{efos:3789, author = {{Raguž, Maja}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3758, author = {{Spudić, Josipa}}, title = {{Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3172, author = {{Filipović, Iva}}, title = {{Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke}}, } @mastersthesis{efos:3736, author = {{Marošević, Đurica}}, title = {{Virtualna stvarnost}}, } @mastersthesis{efos:3803, author = {{Ronta, Matej}}, title = {{Vrednovanje zadovoljstva korisnika}}, } @mastersthesis{efos:2834, author = {{Živikić, Martina}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3227, author = {{Piperković, Mirna}}, title = {{Utjecaj kulture na poslovno okruženje}}, } @mastersthesis{efos:2806, author = {{Rudnički, Matej}}, title = {{Komunikacija kao vještina-znanost}}, } @mastersthesis{efos:2807, author = {{Zrnić, Aleksandar}}, title = {{Model poslovanja temeljen na aplikaciji}}, } @mastersthesis{efos:2804, author = {{Bošnjaković, Filip}}, title = {{Razvoj pametnih gradova}}, } @mastersthesis{efos:2818, author = {{Vuković, Luka}}, title = {{Primjena ICT u obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:3733, author = {{Vilović, Domagoj}}, title = {{Digitalna transformacija proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efos:3811, author = {{Mazur, Mihaela}}, title = {{Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca}}, } @mastersthesis{efos:3746, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3747, author = {{Šilović, Ivan}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:2788, author = {{Glavašić, Tomislav}}, title = {{Neverbalna komunikacija u poslovnoj organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:3690, author = {{Šarac, Aljoša}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3754, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije}}, } @mastersthesis{efos:3682, author = {{Cegledi, Martina}}, title = {{Robne marke i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2789, author = {{Kačar, Denis}}, title = {{Utjecaj kulture na poslovno okruženje}}, } @mastersthesis{efos:3745, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:3761, author = {{Fekete, Katarina}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:2777, author = {{Gajić, Tena}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2776, author = {{Alaber, Ivana}}, title = {{Oporezivanje domaćeg i inozemnog poreza na dohodak}}, } @mastersthesis{efos:2782, author = {{Rendulić, Diana}}, title = {{Ponašanje potrošača na društvenim mrežama.}}, } @mastersthesis{efos:2863, author = {{Grgić, Božidar}}, title = {{Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{efos:2781, author = {{Knežević, Jelena}}, title = {{Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija}}, } @mastersthesis{efos:2758, author = {{Bilić, Iva}}, title = {{Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.}}, } @mastersthesis{efos:2756, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{Marketing turističkih agencija i turoperatora}}, } @mastersthesis{efos:3035, author = {{Buljan, Tomislav}}, title = {{Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja}}, } @mastersthesis{efos:2983, author = {{Skvorcov, Vanja}}, title = {{Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune}}, } @mastersthesis{efos:2744, author = {{Sabadoš, Mario}}, title = {{Komunikacija - sredstvo upravljanja ljudskim potencijalima u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:2750, author = {{Šipić, Mario}}, title = {{Neverbalna komunikacija u poslovanju.}}, } @mastersthesis{efos:2743, author = {{Krmpotić, Mila}}, title = {{Boje u prodaji}}, } @phdthesis{efos:2921, author = {{Bienenfeld, Martina}}, title = {{Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2715, author = {{Grundler, Darko}}, title = {{Pregovaranje kao ključni poslovni proces}}, } @mastersthesis{efos:2720, author = {{Adžić, Anita}}, title = {{Važnost poslovne etike u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2722, author = {{Herceg, Mirko}}, title = {{Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:2729, author = {{Šovagović, Tea}}, title = {{Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma}}, } @mastersthesis{efos:2673, author = {{Šljivac, Mislav}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efos:2692, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma}}, } @mastersthesis{efos:2736, author = {{Pakšec, Zoran}}, title = {{Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu}}, } @mastersthesis{efos:2691, author = {{Perišin, Jelena}}, title = {{Menadžer kao ključni čimbenik u donošenju odluka}}, } @mastersthesis{efos:2688, author = {{Crnjac Ilić, Matea}}, title = {{Poslovno komuniciranje i odnosi s javnošću. Suradnja s medijima}}, } @mastersthesis{efos:2689, author = {{Čmelješević, Viktorija}}, title = {{Etika u farmaceutskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2690, author = {{Matković, Matea}}, title = {{Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:2686, author = {{Vidić, Darko}}, title = {{Razvojne tendecije ICT-ja i njihov utjecaj u menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:2629, author = {{Mijatović, Ivana}}, title = {{Ciljani Internet marketing pomoću Google Ads-a}}, } @mastersthesis{efos:2666, author = {{Vrbaslija, Dario}}, title = {{Marketing manifestacija izvedbene tradicijske kulture}}, } @mastersthesis{efos:2665, author = {{Slatković, Tin}}, title = {{Model aplikacije CRM sustava u gradsku upravu}}, } @mastersthesis{efos:3190, author = {{Radoš, Ivan}}, title = {{Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva}}, } @book{efos:5442, author = {{Oberman Peterka, Sunčica and Erceg, Aleksandar and Koprivnjak, Tihana}}, title = {{Policy Recommendations for SMEs Internationalization}}, } @phdthesis{efos:2767, author = {{Starešinić, Zrinka}}, title = {{Primjena načela održivog razvoja turizma u nacionalnim parkovima}}, } @mastersthesis{efos:2654, author = {{Planinić, Gordan}}, title = {{Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt}}, } @mastersthesis{efos:2918, author = {{Šaravanja, Domagoj}}, title = {{Ponašanje potrošača u turizmu Vukovarsko - srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:2878, author = {{Benić, Monika}}, title = {{Komunikacijska kompetencija kao preduvjet organizacijske uspješnosti}}, } @mastersthesis{efos:2638, author = {{Barbarić, Tomislav}}, title = {{Strateške odrednice mobilnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2626, author = {{Vukšić, Matija}}, title = {{Istraživanje tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2648, author = {{Vidakušić, Tajana}}, title = {{Komunikacija zaposlenika u poduzeću kao temelj poslovne diferencijacije}}, } @mastersthesis{efos:2580, author = {{Križanec, Josip}}, title = {{Institucije i ekonomski rast}}, } @phdthesis{efos:2369, author = {{Štokovac, Damir}}, title = {{Utjecaj institucija na razvoj turističkog gospodarstva na primjeru Istarske županije}}, } @mastersthesis{efos:2490, author = {{Andrišić, Matko}}, title = {{Alternativni oblici oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:2552, author = {{Šomođi, Luka}}, title = {{Analiza zaduženosti javnog sektora}}, } @mastersthesis{efos:2509, author = {{Zec, Nives}}, title = {{Budućnost bespilotnih zrakoplova uz osvrt na trenutni Pravilnik o sustavu bespilotnih zrakoplova Republike Hrvatske.}}, } @mastersthesis{efos:2500, author = {{Bjelobrk, Josipa}}, title = {{Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:2614, author = {{Štefanec, Anita}}, title = {{Kompenzacije u državnom poduzeću}}, } @mastersthesis{efos:2514, author = {{Čevis, Diana}}, title = {{Kreditni rejtinzi država}}, } @mastersthesis{efos:2608, author = {{Šimić, Bartol}}, title = {{Monetizacija autocesta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2607, author = {{Šarić, Mario}}, title = {{Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva}}, } @mastersthesis{efos:2528, author = {{Mikulić, Andrej}}, title = {{Potencijalna poboljšanja u izradi rukotvorina LCC Woodwork-a}}, } @mastersthesis{efos:2524, author = {{Kljaić, Branko}}, title = {{Primjena big data analitike u državnom zavodu za statistiku.}}, } @mastersthesis{efos:2525, author = {{Kljaić, Branko}}, title = {{Primjena big data analitike u državnom zavodu za statistiku.}}, } @mastersthesis{efos:2606, author = {{Raspudić, Nives}}, title = {{Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2617, author = {{Šunjić, Ivona}}, title = {{Utjecaj oporezivanja na promjene cijena}}, } @mastersthesis{efos:2605, author = {{Puvača, Vladimir}}, title = {{Videooglašavanje putem Google Adwordsa na primjeru specijaliziranog medijskog portala}}, } @mastersthesis{efos:2562, author = {{Lukač, Ivan}}, title = {{Investicijski projekt na praktičnom primjeru poduzeća Cali Inc d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2523, author = {{Kurtović, Domagoj}}, title = {{Konkurentnost logističkih pravaca u Republici Hrvatskoj i usporedba luke Ploče s okruženjem}}, } @mastersthesis{efos:2578, author = {{Rezler, Mateja}}, title = {{Kreativnost i inovativnost u poduzeću. Osvrt na kreativno djelovanje u pekarsko-ugostiteljskom objektu "Pecolaj"}}, } @mastersthesis{efos:2621, author = {{Šutalo, Marija}}, title = {{Neverbalna komunikacija u multikulturalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2587, author = {{Stipanović, Filip}}, title = {{Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije}}, } @mastersthesis{efos:2493, author = {{Barišić, Josip}}, title = {{Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing}}, } @mastersthesis{efos:2573, author = {{Martinović, Ivana}}, title = {{Poslovni neuspjesi i naučene lekcije}}, } @mastersthesis{efos:2505, author = {{Cader, Josip}}, title = {{Primjena informacijske tehnologije u hrvatskim transportnim tvrtkama}}, } @mastersthesis{efos:2484, author = {{Holeš, Mario}}, title = {{Programsko rješenje za prijavu diplomskih i završnih radova}}, } @mastersthesis{efos:2563, author = {{Mihaljević, Ivan}}, title = {{Upravljanje zalihama i skladišno poslovanje u autoindustriji}}, } @mastersthesis{efos:2501, author = {{Blažević, Martina}}, title = {{Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2597, author = {{Papić, Daniela}}, title = {{Emocionalni pogled na brend}}, } @mastersthesis{efos:2539, author = {{Jović, Emilija-Antonija}}, title = {{Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja}}, } @mastersthesis{efos:2596, author = {{Milas, Mirko}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:2529, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2531, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2372, author = {{Popović, Tena}}, title = {{Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2266, author = {{Jagodić, Barbara}}, title = {{Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2375, author = {{Podhraški Martinčić, Kristina}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata kvalitetom zdravstvenih usluga}}, } @mastersthesis{efos:2561, author = {{Levanić, Monika}}, title = {{Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom}}, } @mastersthesis{efos:2714, author = {{Brkić, Marija}}, title = {{Neverbalna komunikacija u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:2470, author = {{Kuna, Krešimir}}, title = {{Poslovni informacijski sustavi - struktura, razvoj i životni ciklus}}, } @mastersthesis{efos:2424, author = {{Ćorluka Lončarević, Leonora}}, title = {{Uloga menadžmenta u postizanju kreativnosti}}, } @mastersthesis{efos:2486, author = {{Petrić, Božica}}, title = {{Upravljanje ljudskim resursima}}, } @mastersthesis{efos:2504, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra}}, } @mastersthesis{efos:2473, author = {{Stojanović, Luka}}, title = {{Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije}}, } @mastersthesis{efos:2419, author = {{Čuković, Petra}}, title = {{Mjerenje poduzetničkog intenziteta u korporaciji "Hrvatske šume"}}, } @mastersthesis{efos:2565, author = {{Milinković, Ana}}, title = {{Pokretači rasta i razvoja: izumi, inovacije i imitacije}}, } @mastersthesis{efos:2417, author = {{Cincar, Robert}}, title = {{Primjena modela dropshippinga u oblikovanju e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2402, author = {{Stojanović, Nemanja}}, title = {{Razvojne tendencije ICT-a i njihov utjecaj u menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:2262, author = {{Hamzić, Vladimir}}, title = {{Prostorni podaci kao temelj GIS-a}}, } @mastersthesis{efos:2519, author = {{Deme, Valentina}}, title = {{Društveno odgovorne aktivnosti i suvremeno upravljanje}}, } @mastersthesis{efos:2260, author = {{Gelo, Ivan}}, title = {{Elektroničko poslovanje nove generacije}}, } @mastersthesis{efos:2448, author = {{Lovrić, Ena}}, title = {{Javni nastup i međuljudsko ophođenje.}}, } @mastersthesis{efos:2426, author = {{Djakulović, Doris}}, title = {{Komuniciranje kao dio kulture}}, } @mastersthesis{efos:2403, author = {{Šarčević, Kristian}}, title = {{Menadžerske informacije}}, } @mastersthesis{efos:2250, author = {{Boras, Anamarija}}, title = {{Menadžment u obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:2308, author = {{Skeledžija, Antonio}}, title = {{Poslovni informacijski sustav- struktura, razvoj i životni ciklus}}, } @mastersthesis{efos:2258, author = {{Došen, Marija}}, title = {{Suburbanizacija i moderni gradovi}}, } @mastersthesis{efos:2449, author = {{Lucić, Karlo}}, title = {{Suvremena sredstva poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:2468, author = {{Rot, Jasmina}}, title = {{Suvremene tehnologije i komunikacija}}, } @mastersthesis{efos:2456, author = {{Milaković, Iva}}, title = {{Suvremene tehnologije i poslovno komuniciranje na primjeru Addiko banke}}, } @mastersthesis{efos:2508, author = {{Zeljko, Marija}}, title = {{Teorija održivog razvoja grada}}, } @mastersthesis{efos:2439, author = {{Hršak, Marina}}, title = {{Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2436, author = {{Grubišić, Ivan}}, title = {{Uloga timova u poslovnom procesu}}, } @mastersthesis{efos:2294, author = {{Mihić, Filip}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2477, author = {{Škoro, Terezija}}, title = {{Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaračkog procesa}}, } @mastersthesis{efos:2261, author = {{Glavaš, Josip}}, title = {{Utjecaj razvoja softwarea na rad organizacije}}, } @mastersthesis{efos:2327, author = {{Završki, Mislav}}, title = {{Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova}}, } @mastersthesis{efos:2331, author = {{Grbeš, Nataša}}, title = {{TQM-Potpuno upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:2480, author = {{Vidaković, Tihana}}, title = {{Analiza menadžerskih funkcija u poduzeću}}, } @mastersthesis{efos:2301, author = {{Opačak, Bruno}}, title = {{Brainstorming kao metoda timskog rada}}, } @mastersthesis{efos:2414, author = {{Beti, Antonio}}, title = {{Event menadžment i kulturni razvoj}}, } @mastersthesis{efos:2159, author = {{Humbal, Doris}}, title = {{Globalizacija i suvremeno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2311, author = {{Sermek, Mihaela}}, title = {{Informacijska tehnologija u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2441, author = {{Jurić, Nikola}}, title = {{Komunikacija u prodaji}}, } @mastersthesis{efos:2479, author = {{Uglješić, Robert}}, title = {{Menadžment kao umijeće, znanost i vještina}}, } @mastersthesis{efos:2443, author = {{Koren, Filip}}, title = {{Odnos vremena odlučivanja i razine menadžmenta}}, } @mastersthesis{efos:2282, author = {{Lovrić, Petra}}, title = {{Poslovna etika- element uspješnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2243, author = {{Bekić, Josipa}}, title = {{Poslovno komuniciranje u e-bankarstvu}}, } @mastersthesis{efos:2297, author = {{Pavleković, Josip}}, title = {{Razlika između menadžmenta i vođenja}}, } @mastersthesis{efos:2321, author = {{Stuparić, Nikolina}}, title = {{Razlika između menadžmenta i vođenja}}, } @mastersthesis{efos:2259, author = {{Engler, Arijana}}, title = {{Suburbanizacija i moderni gradovi}}, } @mastersthesis{efos:2254, author = {{Čeke, Lana}}, title = {{Suvremena sredstva poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:2483, author = {{Zebec, Tomislav}}, title = {{Suvremene urbane strukture i korištenje zemljišta}}, } @mastersthesis{efos:2279, author = {{Kučera, Tony}}, title = {{Uloga i važnost društvenih mreža u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:2612, author = {{Visković, Davor}}, title = {{Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:2304, author = {{Prenković, Valentina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2255, author = {{Čerkez, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2286, author = {{Mališić-Kovačević, Lorna}}, title = {{Utjecaj informacijskih sustava na komunikaciju unutar organizacije}}, } @mastersthesis{efos:2312, author = {{Santi, Elena}}, title = {{Utjecaj interneta na razvoj poslovnih informacijskih sustava}}, } @mastersthesis{efos:2319, author = {{Sokić, Iva}}, title = {{Zaštita podataka- glavni deficit informacijskog sustava}}, } @mastersthesis{efos:2295, author = {{Miličević, Matija}}, title = {{Značenje i važnost urbane ekonomike i urbane ekonomije}}, } @mastersthesis{efos:2278, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Oblikovanje i komunikacija kampanje grupnog financiranja}}, } @mastersthesis{efos:2385, author = {{Ćurić, Mirna}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu bezreceptnih lijekova}}, } @mastersthesis{efos:2396, author = {{Marić, Vedran}}, title = {{Razvoj turističke ponude Republike Hrvatske kroz hotelsko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2268, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efos:2392, author = {{Sendić, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2394, author = {{Majić, Ivana}}, title = {{Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"}}, } @mastersthesis{efos:2214, author = {{Hocenski, Hana}}, title = {{Uloga i važnost održivosti u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2265, author = {{Ivanjko, Nera}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2325, author = {{Trogrlić, Vedran}}, title = {{Komunalno gospodarstvo}}, } @mastersthesis{efos:2274, author = {{Jurilj, Filip}}, title = {{Manipulacija masama u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2283, author = {{Lukenda, Martina}}, title = {{Menadžer kao ključni čimbenik procesa donošenja odluka}}, } @mastersthesis{efos:2293, author = {{Medved, Valentina}}, title = {{Menadžer kao ključni čimbenik u procesu donošenja odluka}}, } @mastersthesis{efos:2323, author = {{Tokić, Ivan}}, title = {{Proces globalizacije i suvremeno poslovanje i utjecaj informacijske tehnologije na poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{efos:2291, author = {{Martinović, Nikolina}}, title = {{Proces globalizacije kao ključni faktor umreženosti}}, } @mastersthesis{efos:2238, author = {{Vukelić, Andrej}}, title = {{Inicijalna ponuda tokena prilikom pokretanja start-up poduzeća u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2197, author = {{Pavlinović, Luka}}, title = {{Brainstorming kao metoda timskog rada}}, } @mastersthesis{efos:2201, author = {{Previšić, Lucija}}, title = {{Digitalizacija dokumenata i elektroničko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2391, author = {{Ivanković, Mario}}, title = {{Industrija šećera u Republici Hrvatskoj u okolnostima globalizacije i državnih intervencija}}, } @mastersthesis{efos:2235, author = {{Peić, Andrea}}, title = {{Interpersonalna komunikacija u organizacijama}}, } @mastersthesis{efos:2196, author = {{Meleš, Ivana}}, title = {{Menadžment kao umijeće, znanost i vještina}}, } @mastersthesis{efos:2637, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{Poslovna komunikacija - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2551, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{Poslovna komunikacija - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2190, author = {{Katavić, Lana}}, title = {{Poslovna komunikacija u e-trgovini}}, } @mastersthesis{efos:2194, author = {{Marković, Iva}}, title = {{Poslovna komunikacija u suvremenom okruženju.}}, } @mastersthesis{efos:2209, author = {{Šajkunović, Marijana}}, title = {{Pravila za uspješno komuniciranje i etička načela}}, } @mastersthesis{efos:2191, author = {{Krstanović, Luka}}, title = {{Primjena marketinga u sportu}}, } @mastersthesis{efos:2206, author = {{Steiner, Josip}}, title = {{Proces poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:2182, author = {{Ćurić, Dajana}}, title = {{Sustavi poslovne inteligencije u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2183, author = {{Đukić, Valentina}}, title = {{Uloga menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{efos:2203, author = {{Režnjak, Robert}}, title = {{Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2195, author = {{Matoković, Vlatka}}, title = {{Utjecaj neverbalne lomunikacije na uspješnost pregovaračkog procesa.}}, } @mastersthesis{efos:2184, author = {{Đurinac, Marija}}, title = {{Utjecaj okoline na poduzeće}}, } @mastersthesis{efos:2181, author = {{Blažanović, Jakov}}, title = {{Utjecaj razvoja softwarea na rad organizacije}}, } @mastersthesis{efos:2713, author = {{Glibo, Iva}}, title = {{Komunikacija u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:2207, author = {{Suhi, Antonio}}, title = {{Pregovaranje kao ključni poslovni proces}}, } @mastersthesis{efos:2189, author = {{Jurković, Tomislav}}, title = {{Selektivni oblici turizma u Osječko baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:2213, author = {{Galić, Tomislav}}, title = {{Priprema i izrada projektnog prijedloga pri Europskom socijalnom fondu}}, } @mastersthesis{efos:2218, author = {{Vargović, Ana}}, title = {{EU projekti kao izvor financiranja- mit ili stvarnost?}}, } @mastersthesis{efos:2155, author = {{Dragičević, Dino}}, title = {{Poslovna komunikacija i odnosi s javnošću - suradnja s medijima}}, } @mastersthesis{efos:2173, author = {{Rajič, Martina}}, title = {{Poslovno komuniciranje i odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{efos:2215, author = {{Jukić, Anamarija}}, title = {{Izrada web sjedišta tvrtke sa SEO postavkama}}, } @mastersthesis{efos:4309, author = {{Blažević, Ivica}}, title = {{CRM U MALIM POSLOVNIM SUBJEKTIMA U ZAGREBAČKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{efos:2127, author = {{Pobi, Lucija}}, title = {{Ekonomija dijeljenja}}, } @mastersthesis{efos:2111, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)}}, } @mastersthesis{efos:2098, author = {{Malenica, Tomislav}}, title = {{Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH}}, } @mastersthesis{efos:2061, author = {{Marijanović, Dora}}, title = {{Društvene mreže i mladi poduzetnici}}, } @mastersthesis{efos:2074, author = {{Režić, Adriana}}, title = {{Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2106, author = {{Krivić, Hana}}, title = {{Menadžment znanja - znanje kao resurs}}, } @mastersthesis{efos:2110, author = {{Vidaković, Elizabeta}}, title = {{Poslovna komunikacija i odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{efos:2070, author = {{Raič, Ilinka Ružica}}, title = {{Teorija održivog razvoja gradova}}, } @mastersthesis{efos:2100, author = {{Kadić, Fran}}, title = {{Uloga menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{efos:2109, author = {{Tomašičević, Sanja}}, title = {{Marketing strategija poslovnih subjekata}}, } @mastersthesis{efos:2138, author = {{Štivić, Antonija}}, title = {{Socijalno poduzetništvo - teorija i praksa}}, } @mastersthesis{efos:2011, author = {{Jurić, Ana}}, title = {{Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija}}, } @mastersthesis{efos:2031, author = {{Gelenčir, Iva}}, title = {{Pokretanje poslovnog pothvata}}, } @mastersthesis{efos:2023, author = {{Barbarić, Dora}}, title = {{Tradicionalni i suvremeni oblici financiranja s naglaskom na crowdfunding}}, } @mastersthesis{efos:2030, author = {{Ervačić, Đurđica}}, title = {{Uočavanje poslovne prilike}}, } @mastersthesis{efos:2035, author = {{Medunić, Anamarija}}, title = {{Politički marketing u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2017, author = {{Pap, Andrej}}, title = {{Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom}}, } @mastersthesis{efos:2553, author = {{Jurković, Mario}}, title = {{Utjecaj globalizacije na industrijski položaj Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:4308, author = {{Vajda-Mlinaček, Ljiljana}}, title = {{INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE}}, } @mastersthesis{efos:1990, author = {{Prpić, Tomislav}}, title = {{Model implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u Petrokemiji}}, } @mastersthesis{efos:1919, author = {{Kopf, Iva}}, title = {{Primjena mobilnih aplikacija za društveno umrežavanje u turističkom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:1915, author = {{Rusan, Valentina}}, title = {{Psihološki aspekti u određivanju cijena}}, } @mastersthesis{efos:2882, author = {{Cvrković, Zlatko}}, title = {{Responzivni web dizajn i mobilne aplikacije kao nužnost internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1912, author = {{Martić, Ivana}}, title = {{Poslovni informacijski sustav-struktura, razvoj i životni ciklus}}, } @mastersthesis{efos:1910, author = {{Dokić, Martina}}, title = {{Potencijali Bjelovarsko - bilogorske županije kao turističke zajednice}}, } @mastersthesis{efos:1909, author = {{Hodak, Maja}}, title = {{Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1904, author = {{Mišković, Dajana}}, title = {{Poslovna etika - element uspješnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:1908, author = {{Juračić, Vedrana}}, title = {{Razlika između menadžmenta i vođenja}}, } @mastersthesis{efos:1944, author = {{Šustar, Kristian}}, title = {{Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1906, author = {{Janković, Katarina}}, title = {{Analiza financijskih izvještaja poduzeća Ina d.d. za razdoblje 2013. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:1905, author = {{Hegeduš, Dario}}, title = {{Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1950, author = {{Livak, Predrag}}, title = {{Marketing u turizmu zaštićenih područja}}, } @mastersthesis{efos:1945, author = {{Mišić, Krešimir}}, title = {{Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1878, author = {{Pavlović, Boris}}, title = {{Važnost komunikacije u poslovnoj organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:1844, author = {{Kamenčak, Andrea}}, title = {{Marketinška istraživanja na Internetu}}, } @mastersthesis{efos:1841, author = {{Živković, Josipa}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:2350, author = {{Šarc, Matija}}, title = {{Poslovni informacijski sustav kao temelj današnjeg poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2349, author = {{Pejović, Goran}}, title = {{Poslovni informacijski sustavi}}, } @mastersthesis{efos:2358, author = {{Štefanović, Krešimir}}, title = {{Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji}}, } @phdthesis{efos:889, author = {{Kelić, Ivan}}, title = {{Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske}}, } @article{efos:937, author = {{Turkalj, Davorin and Biloš, Antun and Kelić, Ivan}}, title = {{Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications}}, }