pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5909,thesis,"PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU","Matković, Hrvoje",,,,,,,, efos:5770,thesis,"BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI","Šerić, Marta",,,,,,,, efos:5541,thesis,"MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA UGOSTITELJSKOG SUBJEKTA NA INTERNETU","Đurković, Doris",,,,,,,, efos:5875,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA","Riedl, Emma",,,,,,,, efos:5535,thesis,"KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA","Ćosić, Ilija",,,,,,,, efos:5737,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA","Rašić, Ivona",,,,,,,, efos:5478,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y","Bagudić, Anamarija",,,,,,,, efos:5798,thesis,"UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI","Vakanjac, Svetlana",,,,,,,, efos:5560,thesis,"MARKETING TURISTIČKIH ATRAKCIJA","Vuković, Biljana",,,,,,,, efos:5528,thesis,"PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Čorić, Patricia",,,,,,,, efos:5881,thesis,"Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija","Tutenov, Anita",,,,,,,, efos:5738,thesis,"UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Repić, Ema",,,,,,,, efos:5451,thesis,"Istraživanje spremnosti korisnika na prihvaćanje tehnologija umjetne inteligencije","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:5450,thesis,"PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA","Garvanović, Jasna",,,,,,,, efos:5432,thesis,"KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z","Šuker, Paula",,,,,,,, efos:5411,thesis,"PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA","Džunja, Tomislav",,,,,,,, efos:5119,thesis,"ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA","Burušić Barčan, Ivana",,,,,,,, efos:4930,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA","Vlahović, Martina",,,,,,,, efos:4890,thesis,"ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA","Renka, Alen",,,,,,,, efos:4892,thesis,"ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM","Šarčević, Ana",,,,,,,, efos:5009,thesis,"IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA","Glibo, Kristina",,,,,,,, efos:5181,thesis,"MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA","Orkić, Marijana",,,,,,,, efos:5176,thesis,"ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU","Marić, Roberta",,,,,,,, efos:5222,thesis,"UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM","Mlinarević, Franka",,,,,,,, efos:4866,dissertation,"PRIMJENA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U MANAGEMENTU POSEBNOG PROGRAMA","Bruža, Dino",,,,,,,, efos:4995,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA","Flačer, Lorena",,,,,,,, efos:5170,thesis,"E-NABAVA I ALATI E-NABAVE","Mak, Marcel",,,,,,,, efos:5084,thesis,"POBOLJŠANJE POSLOVNOG PROCESA KROZ UVOĐENJE NOVOG TEHNOLOŠKOG RJEŠENJA","Sajfert, Karlo",,,,,,,, efos:3645,thesis,"Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije","Roknić, Maja",,,,,,,, efos:4263,thesis,"ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Zajac, Danijela",,,,,,,, efos:4559,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU","Pavlović, Domagoj",,,,,,,, efos:4568,thesis,"KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE","Šimić, Josipa",,,,,,,, efos:4572,thesis,"RAZVOJ PROJEKTNOG PLANA S DETALJNIM AKTIVNOSTIMA UPOTREBOM ALATA OPEN PROJ – ANALIZA SLUČAJA ""PROJEKT GRADNJE MONTAŽNE KUĆE ""","Dejanović, Jelena",,,,,,,, efos:4562,thesis,"UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Lozančić, Tena",,,,,,,, efos:4259,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Nekić, Toni",,,,,,,, efos:4544,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Radoš, Maja",,,,,,,, efos:4536,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Miličević, Matija",,,,,,,, efos:4554,thesis,"ONLINE PR","Kokorić, Dražen",,,,,,,, efos:4553,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju","Živković, Antonio",,,,,,,, efos:4558,thesis,"PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA","Bilić, Ana",,,,,,,, efos:4538,thesis,"TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU","Mazur, Mihaela",,,,,,,, efos:4548,thesis,"VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA","Vulić, Tajana",,,,,,,, efos:4589,thesis,"INFORMACIJSKI MENADŽMENT KAO TEMELJ PROVEDBE POSLOVNE STRATEGIJE","Brkić, Marina",,,,,,,, efos:4532,thesis,"MARKETING U AGROTURIZMU","Gujčić, Stjepko",,,,,,,, efos:4507,thesis,"Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z","Kovač, Matea",,,,,,,, efos:4650,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU","Devčić, Matej",,,,,,,, efos:4503,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA","Golub, Mirna",,,,,,,, efos:4541,thesis,"POSLOVNI BONTON: IZABRANI PRIMJERI","Šop, Ružica",,,,,,,, efos:4511,thesis,"POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA","Naglav, Ozren",,,,,,,, efos:4517,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA","Nađ, Karmen",,,,,,,, efos:4502,thesis,"PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE","Antunović, Marko",,,,,,,, efos:4564,thesis,"STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA","Crnjac Ilić, Matea",,,,,,,, efos:4518,thesis,"TRENDOVI E-TRGOVINE","Deak, Matej",,,,,,,, efos:4505,thesis,"TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU","Marković, Ena",,,,,,,, efos:4510,thesis,"ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE","Barbarić, Dinko",,,,,,,, efos:4520,thesis,"VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU","Grgić, Božidar",,,,,,,, efos:4500,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Kršić, Mario",,,,,,,, efos:4449,thesis,"AMBALAŽA I DISTRIBUCIJA POLJOPRIVREDNOPREHRAMBENIH PROIZVODA KAO DIO MARKETING STRATEGIJE","Rukavina, Irena",,,,,,,, efos:4573,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU","Rupić, Dino",,,,,,,, efos:4448,thesis,"UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA","Kučera, Tony",,,,,,,, efos:4435,thesis,"ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI","Štajcer, Sara",,,,,,,, efos:4442,thesis,"EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Boban, Mihaela",,,,,,,, efos:4443,thesis,"KOMUNIKACIJSKI STILOVI U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Bonić, Ivona",,,,,,,, efos:4419,thesis,"ETIKA I INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA","Rajič, Martina",,,,,,,, efos:4416,thesis,"Intekulturalna komunikacija: visokokontekstualna i niskokontekstualna orijenacija","Sabo, Matea",,,,,,,, efos:4413,thesis,"Interkulturalna komunikacija na primjeru Europe i drugih izabranih ne – europskih zemalja","Čituljski, Andrea",,,,,,,, efos:4414,thesis,"Materijalna baština Republike Hrvatske","Serdarušić, Petar",,,,,,,, efos:4420,thesis,"Operativni proces nabave","Smiljanić, Dora",,,,,,,, efos:4418,thesis,"POSLOVNI BONTON ZEMALJA AFRIKE","Ciganović, Martina",,,,,,,, efos:4415,thesis,"VAŽNOST KULTURE U POSLOVNOM OKRUŽENJU","Koverlica, Andrea",,,,,,,, efos:4417,thesis,"VAŽNOST KULTURE U POSLOVNOM OKRUŽENJU","Stuburić, Valentina",,,,,,,, efos:4397,thesis,"ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Vareševac, Mateja",,,,,,,, efos:4389,thesis,"ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI","Bubalo, Filip",,,,,,,, efos:4394,thesis,"Analiza i razvoj poslovnog procesa i izgradnja softverskog rješenja za podršku izvršenja u programskom jeziku Python (primjer – proces obračuna plaće)","Glavaš, Marin",,,,,,,, efos:4410,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO","Ćosić, Barbara",,,,,,,, efos:4411,thesis,"Economic potentials of smart cities","Peić, Klara",,,,,,,, efos:4396,thesis,"INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE","Matković, Matea",,,,,,,, efos:4403,thesis,"NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA","Mikić, Doris",,,,,,,, efos:4401,thesis,"OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU","Stjepanović, Matea",,,,,,,, efos:4404,thesis,"UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA","Tomičić, Ivna",,,,,,,, efos:4408,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda","Spudić, Josipa",,,,,,,, efos:4805,thesis,"Upravljanje digitalnim komunikacijama","Bogdanović, Mladen",,,,,,,, efos:4378,thesis,"Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača","Pintar, Michaela",,,,,,,, efos:4374,thesis,"ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA","Kakša, Dejan",,,,,,,, efos:4373,thesis,"INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU","Dugandžić, Katarina",,,,,,,, efos:4377,thesis,"KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE","Ognjenčić, Ivana",,,,,,,, efos:4363,thesis,"ERP sustavi 3. generacije - Analiza dosadašnjeg razvoja i perspektive razvoja ERP sustava","Stupar, Sarah",,,,,,,, efos:4369,thesis,"IT MENADŽMENT U SPORTU","Martinović, Karlo Petar",,,,,,,, efos:4368,thesis,"TRŽIŠTE EKOLOŠKIH PROIZVODA","Marić, Matija",,,,,,,, efos:4615,thesis,"ULOGA OPIPLJIVIH I NEOPIPLJIVIH ELEMENATA U PRUŽANJU USLUGA","Pakšec, Dora",,,,,,,, efos:4353,thesis,"OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA „INDITEX“ (ZARA)","Pakšec, Tea",,,,,,,, efos:4351,thesis,"RAZVOJ PROJEKTNOG PLANA S DETALJNIM AKTIVNOSTIMA UPOTREBOM ALATA OPENPROJPRIMJER POKRETANJA PROIZVODNJE VEGANSKIH PROIZVODA","Kladarić, Josip",,,,,,,, efos:4596,thesis,"STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA","Riedl, Emma",,,,,,,, efos:4342,thesis,"NEVERBALNA KOMUNIKACIJA","Stanić, Ema",,,,,,,, efos:4348,thesis,"OSOBITOSTI KUPNJE LOKALNE TRADICIJSKE HRANE U UGOSTITELJSTVU","Pajić, Davor",,,,,,,, efos:4340,thesis,"RELIGIJA KAO SVJETONAZOR","Lovrić, Antonia",,,,,,,, efos:4339,thesis,"INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:4338,thesis,"Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija","Stojšić, Ana",,,,,,,, efos:4332,thesis,"ZAŠTITA POTROŠAČA","Andrišić, Dasen",,,,,,,, efos:4328,thesis,"NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU","Lasić, Luka",,,,,,,, efos:4323,thesis,"UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Škara, Vedrana",,,,,,,, efos:4998,thesis,"PRIMJENA ANKETNIH ISTRAŽIVANJA U AGENCIJI ZA ZNANOST I VISOKO OBRAZOVANJE","Ždero Petljak, Kristina",,,,,,,, efos:4258,thesis,"LJUDSKI POTENCIJALI U RAZVOJU I FUNKCIONIRANJU MENADŽERSKOG INFORMACIJSKOG SUSTAVA","Smilović, Dora",,,,,,,, efos:4256,thesis,"Marketing plan turističkih ponuda Baranje","Yousri, Jakob",,,,,,,, efos:4156,thesis,"Tehnike kreativnosti timskoga rada i njihova primjena u menadžmentu","Višević, Barbara",,,,,,,, efos:4153,thesis,"Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije","Ljubičić, Kristina",,,,,,,, efos:4300,thesis,"BRENDIRANJE RUČNO OPHEKLANIH BOCA KAO SAVRŠEN SPOJ TRADICIJE I SUVREMENOSTI","Barun, Matea",,,,,,,, efos:3886,thesis,"MODEL UPRAVLJANJA ODNOSIMA S POTROŠAČIMA NA TRŽIŠTU PROIZVODA ZA ZAŠTITU BILJA","Pleša, Barbara",,,,,,,, efos:3967,dissertation,"UPRAVLJANJE MARKAMA U OKRUŽENJU DRUŠTVENIH MEDIJA","Marušić, Tajana",,,,,,,, efos:4149,thesis,"Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu","Lalić, Marko",,,,,,,, efos:4146,thesis,"Utjecaj Brainstorminga na poslovnu efikasnost","Majetić, Ivana",,,,,,,, efos:3969,dissertation,"PRAVNI ASPEKTI PONAŠANJA I ZAŠTITE TURISTA U ONLINE OKRUŽENJU","Baban Bulat, Marija",,,,,,,, efos:3452,thesis,"ORGANIZACIJA I PROMOCIJA KULTURNIH MANIFESTACIJA VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE","Đurković, Stjepan",,,,,,,, efos:3556,thesis,"Razvoj CRM sustava za fitnes centar","Pavlinović, Luka",,,,,,,, efos:3476,thesis,"Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju","Bognar, Iva",,,,,,,, efos:3447,thesis,"Kroskulturalni prikaz različitih stilova pregovaranja","Pleša, Katarina",,,,,,,, efos:3908,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača","Andrić, Monika",,,,,,,, efos:3892,thesis,"Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije","Škoro, Terezija",,,,,,,, efos:3920,thesis,"Zaštita potrošača","Kresić, Antonio",,,,,,,, efos:3486,thesis,"Ekonomski potencijali pametnih gradova","Miloloža, Lucija",,,,,,,, efos:3594,thesis,"Gradski promet kao urbani krvotok","Škorić, Fran Ivan",,,,,,,, efos:3508,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Raguž, Monika",,,,,,,, efos:3533,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Čerkez, Iva",,,,,,,, efos:3620,thesis,"Izrada mobilne aplikacije ""Studos"" za poslovni subjekt ""Ekonomski fakultet u Osijeku""","Bela, Luka",,,,,,,, efos:3538,thesis,"Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža","Rendulić, Sabina",,,,,,,, efos:3918,thesis,"Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19","Vuka, Marina",,,,,,,, efos:3535,thesis,"Ljudski potencijali u razvoju i funkcioniranju menadžerskog informacijskog sustava","Haršanji, Igor",,,,,,,, efos:3640,thesis,"Mobilne internetske aplikacije u turizmu","Buljan, Anita",,,,,,,, efos:3623,thesis,"Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru","Tonković, Jona",,,,,,,, efos:3850,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Majetić, Andrea",,,,,,,, efos:3863,thesis,"Ponašanje industrijskih kupaca","Raguž, Antonija",,,,,,,, efos:3479,thesis,"Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja","Čabraja, Miriam",,,,,,,, efos:3529,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda","Kurtović, Matea",,,,,,,, efos:3909,thesis,"Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje","Đurić, Ivana",,,,,,,, efos:3912,thesis,"Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu","Ružić, Toni",,,,,,,, efos:3608,thesis,"Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji","Ripić, Ivan",,,,,,,, efos:3499,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Sokić, Iva",,,,,,,, efos:3417,thesis,"Digitalna transformacija proizvoda i usluga","Vuković, Jovana",,,,,,,, efos:3566,thesis,"ERP i poslovna inteligencija: studij slučaja","Lovrić, Petra",,,,,,,, efos:3377,thesis,"Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga","Perić, Antonio",,,,,,,, efos:3478,thesis,"Coaching u menadžmentu","Malenica, Tomislav",,,,,,,, efos:3450,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Brocić, Dejan",,,,,,,, efos:3847,thesis,"Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti","Sigur, Matea",,,,,,,, efos:3865,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Ravlić, Marija",,,,,,,, efos:3831,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Krstanović, Luka",,,,,,,, efos:3580,thesis,"Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije","Kraljević, Borna",,,,,,,, efos:3630,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji","Katavić, Lana",,,,,,,, efos:3583,thesis,"Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina","Katić, Martina",,,,,,,, efos:3866,thesis,Franšiza,"Balog, Rea",,,,,,,, efos:3482,thesis,"Izravna prodaja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda","Stuparić, Nikolina",,,,,,,, efos:3483,thesis,"Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda","Mikulandra, Sandra",,,,,,,, efos:3606,thesis,"Robne marke i ponašanje potrošača","Kovačević, Ivan",,,,,,,, efos:3919,thesis,"Marketing plan turističkih usluga Baranje","Vukušić, Mia",,,,,,,, efos:3621,thesis,"Poticanje kreativnosti i inovacija u poslovnom sustavu","Jakobović, Petar",,,,,,,, efos:3525,thesis,"Primjena zelenog marketinga","Krivić, Hana",,,,,,,, efos:3618,thesis,"Utjecaj promocije na kupnju proizvoda","Grbačić, Ivona",,,,,,,, efos:3849,thesis,"Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu","Vejić, Nives",,,,,,,, efos:3835,thesis,"Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije","Plazibat, Marina",,,,,,,, efos:3578,thesis,"Elektroničko poslovanje i e-trgovina u prometu poljoprivredno prehrambenih proizvoda","Džigumović, Lucija",,,,,,,, efos:3901,thesis,"Marketing plan aktivnosti na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda","Kovačević, Ina Lucija",,,,,,,, efos:3873,thesis,"Oglašavanje putem promotivnih letaka","Skeledžija, Nikolina",,,,,,,, efos:3574,thesis,"Odnos između društveno odgovornog poslovanja i poslovnog pregovaranja","Đerek, Domagoj",,,,,,,, efos:3602,thesis,"Uloga komunikacijskih vještina i etike u poslovnom pregovaranju kod proizvodnje i prodaje lima","Humbal, Doris",,,,,,,, efos:3560,thesis,"Analiza trendova mobilne trgovine","Veršić, Domagoj",,,,,,,, efos:3531,thesis,"Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji","Roso, Kristina",,,,,,,, efos:3637,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Ferić, Krešimir",,,,,,,, efos:3589,thesis,"Sigurnost MIS-a i računalni kriminal","Vitolić, Ines",,,,,,,, efos:3612,thesis,"Trendovi elektroničkog poslovanja","Meleš, Ivana",,,,,,,, efos:4080,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga","Šarčević, Ana",,,,,,,, efos:3541,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Lehpamer, Valentina",,,,,,,, efos:4081,thesis,"Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga","Lačić, Matea",,,,,,,, efos:3870,thesis,"Vodstvo i upravljanje konfliktima u organizaciji","Krajina, Sara",,,,,,,, efos:3895,thesis,"Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama","Hampshire, Tea",,,,,,,, efos:3915,thesis,"Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.","Krstić, Vladimira",,,,,,,, efos:3490,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Galić, Jelena",,,,,,,, efos:3562,thesis,"Pravni i etički aspekti e-trgovine","Mihaljević, Mihael",,,,,,,, efos:3468,thesis,"Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju","Marinić, Andrijana",,,,,,,, efos:3527,thesis,"Trendovi u video marketingu","Lefler, Vedran",,,,,,,, efos:3502,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta","Bušić, Karmen",,,,,,,, efos:3516,thesis,"Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva","Blatančić, Antonela",,,,,,,, efos:3359,thesis,"MARKETING U UZGOJU KONJA LIPICANSKE PASMINE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Blažević, Tina",,,,,,,, efos:3547,thesis,"Globalizacija i njezine refleksije","Zrakić, Arijan",,,,,,,, efos:3851,thesis,"Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača","Pajcur, Marina",,,,,,,, efos:3846,thesis,"Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja","Milinović, Klara",,,,,,,, efos:3577,thesis,"Baze podataka kao izvori podataka i informacija za menadžere","Kokolari, Maja",,,,,,,, efos:3316,thesis,"FINANCIJSKA OPRAVDANOST I POTENCIJALI JAVNOG PRIJEVOZA KAO MEDIJA ZA OGLAŠAVANJE","Pandžić, Ante",,,,,,,, efos:3294,thesis,"Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima","Slanac, Dalibor",,,,,,,, efos:3302,thesis,"Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja","Hrustek, Ana",,,,,,,, efos:3279,thesis,"E-marketing farmaceutskih proizvoda","Đurđic, Dijana",,,,,,,, efos:3094,thesis,"Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj","Musliu, Teuta",,,,,,,, efos:2905,thesis,"Emocionalni brendovi","Čolakić, Suzana",,,,,,,, efos:2928,thesis,"Upravljanje podacima u eri Big Data","Bakač, Tomislav",,,,,,,, efos:2910,thesis,"Značaj analize rentabilnosti trgovačkog društva","Trojak, Marko",,,,,,,, efos:2933,thesis,"Interkulturalna komunikacija: visokokontekstualna i niskokontekstualna orijentacija","Japarić, Tanja",,,,,,,, efos:3252,thesis,"Poslovni bonton: izabrani primjeri","Zovko, Vjekoslav",,,,,,,, efos:2957,thesis,"Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva","Burjan, Đenđi",,,,,,,, efos:2934,thesis,"Utjecaj institucionalne podrške na uspjeh startup poduzeća u Republici Hrvatskoj","Jurišić, Krunoslav",,,,,,,, efos:2876,thesis,"Mjere države i regulacija tržišta","Vilhelm, Krešimir",,,,,,,, efos:3652,thesis,"Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.","Franjić, Franka",,,,,,,, efos:3820,thesis,"Coaching kao suvremeni menadžerski alat","Jurić, Stjepan",,,,,,,, efos:3649,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Piplica, Antonela",,,,,,,, efos:2862,thesis,"Kreativni gradovi budućnosti","Dubravac, Niko",,,,,,,, efos:3750,thesis,"Metrika mobilnog marketinga","Leventić, Ivana",,,,,,,, efos:2855,thesis,"Multimedija u funkciji poslovne komunikacije","Sabljak, Marijana",,,,,,,, efos:3184,thesis,"Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima","Ščević, Jelena",,,,,,,, efos:3186,thesis,"Razvoj političkog branda","Bilandžić, Karla",,,,,,,, efos:2894,thesis,"Selekcija zaposlenika na primjeru poduzeća Transcom Worldwide d.o.o.","Kovačević, Matija",,,,,,,, efos:2932,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Džanko, Nikolina",,,,,,,, efos:2911,thesis,"Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana","Ateljević, Tino",,,,,,,, efos:3222,thesis,"Uloga etike u poslovnom pregovaranju","Barić, Mateo",,,,,,,, efos:2831,thesis,"Pametni gradovi - mit ili stvarnost?","Husnjak, Tihana",,,,,,,, efos:3700,thesis,"Marketing u turizmu na OPG-ovima","Jančić, Mateja",,,,,,,, efos:3725,thesis,"Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta","Lelić, Antonija",,,,,,,, efos:3654,thesis,"Primjena marketinga na tržištu poljoprivredno prehrambenih proizvoda","Dukmenić, Ivana",,,,,,,, efos:3657,thesis,"Primjena zelenog marketinga","Bilandžić, Lucija",,,,,,,, efos:3248,thesis,"Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje","Trstenjak, Tena",,,,,,,, efos:3722,thesis,"Utjecaj promocije na kupnju proizvoda","Meleš, Stjepan",,,,,,,, efos:2949,thesis,"Internetski marketing malih privatnih iznajmljivača","Raljević, Ivan",,,,,,,, efos:2888,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji","Ćavar, Valentina",,,,,,,, efos:3229,thesis,"Analiza marketinške kampanje","Filipović, Monika",,,,,,,, efos:3692,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupovini","Gregić, Ana",,,,,,,, efos:3249,thesis,"Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima","Bermanec, Valentina",,,,,,,, efos:3225,thesis,"Internetsko oglašavanje","Mašić, Mihael",,,,,,,, efos:3753,thesis,"Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda","Tomičić, Ivna",,,,,,,, efos:3651,thesis,"Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga","Grubeša, Dolores",,,,,,,, efos:3701,thesis,"Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije","Jasenko, Mateja",,,,,,,, efos:3681,thesis,"Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute","Pandžić, Marko",,,,,,,, efos:3182,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima","Matijević, Ivica",,,,,,,, efos:3703,thesis,"Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju","Kovačić, Ana",,,,,,,, efos:2838,thesis,"Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer","Vidaković, Dominik",,,,,,,, efos:2837,thesis,"Sustavi za upravljanje znanjem","Santi, Antonio",,,,,,,, efos:3215,thesis,"Trendovi e-trgovine","Pavlović, Marija",,,,,,,, efos:3732,thesis,"Uloga opipljivih i neopipljivih elemenata u pružanju usluga","Glavaš, Domagoj",,,,,,,, efos:3702,thesis,"Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta","Katava, Tina Kristina",,,,,,,, efos:3004,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga","Živković, Antonio",,,,,,,, efos:3789,thesis,"Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača","Raguž, Maja",,,,,,,, efos:3758,thesis,"Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga","Spudić, Josipa",,,,,,,, efos:3172,thesis,"Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke","Filipović, Iva",,,,,,,, efos:3736,thesis,"Virtualna stvarnost","Marošević, Đurica",,,,,,,, efos:3803,thesis,"Vrednovanje zadovoljstva korisnika","Ronta, Matej",,,,,,,, efos:2834,thesis,"Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva","Živikić, Martina",,,,,,,, efos:3227,thesis,"Utjecaj kulture na poslovno okruženje","Piperković, Mirna",,,,,,,, efos:2806,thesis,"Komunikacija kao vještina-znanost","Rudnički, Matej",,,,,,,, efos:2807,thesis,"Model poslovanja temeljen na aplikaciji","Zrnić, Aleksandar",,,,,,,, efos:2804,thesis,"Razvoj pametnih gradova","Bošnjaković, Filip",,,,,,,, efos:2818,thesis,"Primjena ICT u obrazovanju","Vuković, Luka",,,,,,,, efos:3733,thesis,"Digitalna transformacija proizvoda i usluga","Vilović, Domagoj",,,,,,,, efos:3811,thesis,"Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca","Mazur, Mihaela",,,,,,,, efos:3746,thesis,"Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi","Radičević, Iva",,,,,,,, efos:3747,thesis,"Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama","Šilović, Ivan",,,,,,,, efos:2788,thesis,"Neverbalna komunikacija u poslovnoj organizaciji","Glavašić, Tomislav",,,,,,,, efos:3690,thesis,"Nužnost kreiranje imidža proizvoda","Šarac, Aljoša",,,,,,,, efos:3754,thesis,"Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije","Đuzel, Ivona",,,,,,,, efos:3682,thesis,"Robne marke i ponašanje potrošača","Cegledi, Martina",,,,,,,, efos:2789,thesis,"Utjecaj kulture na poslovno okruženje","Kačar, Denis",,,,,,,, efos:3745,thesis,"Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija","Mikić, Iva",,,,,,,, efos:3761,thesis,"Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji","Fekete, Katarina",,,,,,,, efos:2777,thesis,"Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja","Gajić, Tena",,,,,,,, efos:2776,thesis,"Oporezivanje domaćeg i inozemnog poreza na dohodak","Alaber, Ivana",,,,,,,, efos:2782,thesis,"Ponašanje potrošača na društvenim mrežama.","Rendulić, Diana",,,,,,,, efos:2863,thesis,"Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga","Grgić, Božidar",,,,,,,, efos:2781,thesis,"Virtualna šetnja kao potpora komuniciranju mikrolokacijskih informacija","Knežević, Jelena",,,,,,,, efos:2758,thesis,"Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.","Bilić, Iva",,,,,,,, efos:2756,thesis,"Marketing turističkih agencija i turoperatora","Rupić, Dino",,,,,,,, efos:3035,thesis,"Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja","Buljan, Tomislav",,,,,,,, efos:2983,thesis,"Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune","Skvorcov, Vanja",,,,,,,, efos:2744,thesis,"Komunikacija - sredstvo upravljanja ljudskim potencijalima u organizaciji","Sabadoš, Mario",,,,,,,, efos:2750,thesis,"Neverbalna komunikacija u poslovanju.","Šipić, Mario",,,,,,,, efos:2743,thesis,"Boje u prodaji","Krmpotić, Mila",,,,,,,, efos:2921,dissertation,"Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju","Bienenfeld, Martina",,,,,,,, efos:2715,thesis,"Pregovaranje kao ključni poslovni proces","Grundler, Darko",,,,,,,, efos:2720,thesis,"Važnost poslovne etike u kozmetičkoj industriji","Adžić, Anita",,,,,,,, efos:2722,thesis,"Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju","Herceg, Mirko",,,,,,,, efos:2729,thesis,"Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma","Šovagović, Tea",,,,,,,, efos:2673,thesis,"Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba","Šljivac, Mislav",,,,,,,, efos:2692,thesis,"Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma","Reštarović, Pamela",,,,,,,, efos:2736,thesis,"Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu","Pakšec, Zoran",,,,,,,, efos:2691,thesis,"Menadžer kao ključni čimbenik u donošenju odluka","Perišin, Jelena",,,,,,,, efos:2688,thesis,"Poslovno komuniciranje i odnosi s javnošću. Suradnja s medijima","Crnjac Ilić, Matea",,,,,,,, efos:2689,thesis,"Etika u farmaceutskoj industriji","Čmelješević, Viktorija",,,,,,,, efos:2690,thesis,"Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća","Matković, Matea",,,,,,,, efos:2686,thesis,"Razvojne tendecije ICT-ja i njihov utjecaj u menadžmentu","Vidić, Darko",,,,,,,, efos:2629,thesis,"Ciljani Internet marketing pomoću Google Ads-a","Mijatović, Ivana",,,,,,,, efos:2666,thesis,"Marketing manifestacija izvedbene tradicijske kulture","Vrbaslija, Dario",,,,,,,, efos:2665,thesis,"Model aplikacije CRM sustava u gradsku upravu","Slatković, Tin",,,,,,,, efos:3190,thesis,"Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva","Radoš, Ivan",,,,,,,, efos:5442,book,"Policy Recommendations for SMEs Internationalization","Oberman Peterka, Sunčica; Erceg, Aleksandar; Koprivnjak, Tihana",,,,,,,, efos:2767,dissertation,"Primjena načela održivog razvoja turizma u nacionalnim parkovima","Starešinić, Zrinka",,,,,,,, efos:2654,thesis,"Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt","Planinić, Gordan",,,,,,,, efos:2918,thesis,"Ponašanje potrošača u turizmu Vukovarsko - srijemske županije","Šaravanja, Domagoj",,,,,,,, efos:2878,thesis,"Komunikacijska kompetencija kao preduvjet organizacijske uspješnosti","Benić, Monika",,,,,,,, efos:2638,thesis,"Strateške odrednice mobilnog poslovanja","Barbarić, Tomislav",,,,,,,, efos:2626,thesis,"Istraživanje tržišta u marketingu","Vukšić, Matija",,,,,,,, efos:2648,thesis,"Komunikacija zaposlenika u poduzeću kao temelj poslovne diferencijacije","Vidakušić, Tajana",,,,,,,, efos:2580,thesis,"Institucije i ekonomski rast","Križanec, Josip",,,,,,,, efos:2369,dissertation,"Utjecaj institucija na razvoj turističkog gospodarstva na primjeru Istarske županije","Štokovac, Damir",,,,,,,, efos:2490,thesis,"Alternativni oblici oglašavanja","Andrišić, Matko",,,,,,,, efos:2552,thesis,"Analiza zaduženosti javnog sektora","Šomođi, Luka",,,,,,,, efos:2509,thesis,"Budućnost bespilotnih zrakoplova uz osvrt na trenutni Pravilnik o sustavu bespilotnih zrakoplova Republike Hrvatske.","Zec, Nives",,,,,,,, efos:2500,thesis,"Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja","Bjelobrk, Josipa",,,,,,,, efos:2614,thesis,"Kompenzacije u državnom poduzeću","Štefanec, Anita",,,,,,,, efos:2514,thesis,"Kreditni rejtinzi država","Čevis, Diana",,,,,,,, efos:2608,thesis,"Monetizacija autocesta u Republici Hrvatskoj","Šimić, Bartol",,,,,,,, efos:2607,thesis,"Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva","Šarić, Mario",,,,,,,, efos:2528,thesis,"Potencijalna poboljšanja u izradi rukotvorina LCC Woodwork-a","Mikulić, Andrej",,,,,,,, efos:2524,thesis,"Primjena big data analitike u državnom zavodu za statistiku.","Kljaić, Branko",,,,,,,, efos:2525,thesis,"Primjena big data analitike u državnom zavodu za statistiku.","Kljaić, Branko",,,,,,,, efos:2606,thesis,"Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju","Raspudić, Nives",,,,,,,, efos:2617,thesis,"Utjecaj oporezivanja na promjene cijena","Šunjić, Ivona",,,,,,,, efos:2605,thesis,"Videooglašavanje putem Google Adwordsa na primjeru specijaliziranog medijskog portala","Puvača, Vladimir",,,,,,,, efos:2562,thesis,"Investicijski projekt na praktičnom primjeru poduzeća Cali Inc d.o.o.","Lukač, Ivan",,,,,,,, efos:2523,thesis,"Konkurentnost logističkih pravaca u Republici Hrvatskoj i usporedba luke Ploče s okruženjem","Kurtović, Domagoj",,,,,,,, efos:2578,thesis,"Kreativnost i inovativnost u poduzeću. Osvrt na kreativno djelovanje u pekarsko-ugostiteljskom objektu ""Pecolaj""","Rezler, Mateja",,,,,,,, efos:2621,thesis,"Neverbalna komunikacija u multikulturalnom okruženju","Šutalo, Marija",,,,,,,, efos:2587,thesis,"Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije","Stipanović, Filip",,,,,,,, efos:2493,thesis,"Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing","Barišić, Josip",,,,,,,, efos:2573,thesis,"Poslovni neuspjesi i naučene lekcije","Martinović, Ivana",,,,,,,, efos:2505,thesis,"Primjena informacijske tehnologije u hrvatskim transportnim tvrtkama","Cader, Josip",,,,,,,, efos:2484,thesis,"Programsko rješenje za prijavu diplomskih i završnih radova","Holeš, Mario",,,,,,,, efos:2563,thesis,"Upravljanje zalihama i skladišno poslovanje u autoindustriji","Mihaljević, Ivan",,,,,,,, efos:2501,thesis,"Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing","Blažević, Martina",,,,,,,, efos:2597,thesis,"Emocionalni pogled na brend","Papić, Daniela",,,,,,,, efos:2539,thesis,"Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja","Jović, Emilija-Antonija",,,,,,,, efos:2596,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u bankarskom sektoru","Milas, Mirko",,,,,,,, efos:2529,thesis,"Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga","Pavin, Zvonimir",,,,,,,, efos:2531,thesis,"Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga","Pavin, Zvonimir",,,,,,,, efos:2372,thesis,"Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu","Popović, Tena",,,,,,,, efos:2266,thesis,"Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju","Jagodić, Barbara",,,,,,,, efos:2375,thesis,"Zadovoljstvo pacijenata kvalitetom zdravstvenih usluga","Podhraški Martinčić, Kristina",,,,,,,, efos:2561,thesis,"Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom","Levanić, Monika",,,,,,,, efos:2714,thesis,"Neverbalna komunikacija u organizaciji","Brkić, Marija",,,,,,,, efos:2470,thesis,"Poslovni informacijski sustavi - struktura, razvoj i životni ciklus","Kuna, Krešimir",,,,,,,, efos:2424,thesis,"Uloga menadžmenta u postizanju kreativnosti","Ćorluka Lončarević, Leonora",,,,,,,, efos:2486,thesis,"Upravljanje ljudskim resursima","Petrić, Božica",,,,,,,, efos:2504,thesis,"Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra","Budimir, Bruno",,,,,,,, efos:2473,thesis,"Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije","Stojanović, Luka",,,,,,,, efos:2419,thesis,"Mjerenje poduzetničkog intenziteta u korporaciji ""Hrvatske šume""","Čuković, Petra",,,,,,,, efos:2565,thesis,"Pokretači rasta i razvoja: izumi, inovacije i imitacije","Milinković, Ana",,,,,,,, efos:2417,thesis,"Primjena modela dropshippinga u oblikovanju e-trgovine","Cincar, Robert",,,,,,,, efos:2402,thesis,"Razvojne tendencije ICT-a i njihov utjecaj u menadžmentu","Stojanović, Nemanja",,,,,,,, efos:2262,thesis,"Prostorni podaci kao temelj GIS-a","Hamzić, Vladimir",,,,,,,, efos:2519,thesis,"Društveno odgovorne aktivnosti i suvremeno upravljanje","Deme, Valentina",,,,,,,, efos:2260,thesis,"Elektroničko poslovanje nove generacije","Gelo, Ivan",,,,,,,, efos:2448,thesis,"Javni nastup i međuljudsko ophođenje.","Lovrić, Ena",,,,,,,, efos:2426,thesis,"Komuniciranje kao dio kulture","Djakulović, Doris",,,,,,,, efos:2403,thesis,"Menadžerske informacije","Šarčević, Kristian",,,,,,,, efos:2250,thesis,"Menadžment u obrazovanju","Boras, Anamarija",,,,,,,, efos:2308,thesis,"Poslovni informacijski sustav- struktura, razvoj i životni ciklus","Skeledžija, Antonio",,,,,,,, efos:2258,thesis,"Suburbanizacija i moderni gradovi","Došen, Marija",,,,,,,, efos:2449,thesis,"Suvremena sredstva poslovne komunikacije","Lucić, Karlo",,,,,,,, efos:2468,thesis,"Suvremene tehnologije i komunikacija","Rot, Jasmina",,,,,,,, efos:2456,thesis,"Suvremene tehnologije i poslovno komuniciranje na primjeru Addiko banke","Milaković, Iva",,,,,,,, efos:2508,thesis,"Teorija održivog razvoja grada","Zeljko, Marija",,,,,,,, efos:2439,thesis,"Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju","Hršak, Marina",,,,,,,, efos:2436,thesis,"Uloga timova u poslovnom procesu","Grubišić, Ivan",,,,,,,, efos:2294,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na poslovanje","Mihić, Filip",,,,,,,, efos:2477,thesis,"Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaračkog procesa","Škoro, Terezija",,,,,,,, efos:2261,thesis,"Utjecaj razvoja softwarea na rad organizacije","Glavaš, Josip",,,,,,,, efos:2327,thesis,"Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova","Završki, Mislav",,,,,,,, efos:2331,thesis,"TQM-Potpuno upravljanje kvalitetom","Grbeš, Nataša",,,,,,,, efos:2480,thesis,"Analiza menadžerskih funkcija u poduzeću","Vidaković, Tihana",,,,,,,, efos:2301,thesis,"Brainstorming kao metoda timskog rada","Opačak, Bruno",,,,,,,, efos:2414,thesis,"Event menadžment i kulturni razvoj","Beti, Antonio",,,,,,,, efos:2159,thesis,"Globalizacija i suvremeno poslovanje","Humbal, Doris",,,,,,,, efos:2311,thesis,"Informacijska tehnologija u poslovanju","Sermek, Mihaela",,,,,,,, efos:2441,thesis,"Komunikacija u prodaji","Jurić, Nikola",,,,,,,, efos:2479,thesis,"Menadžment kao umijeće, znanost i vještina","Uglješić, Robert",,,,,,,, efos:2443,thesis,"Odnos vremena odlučivanja i razine menadžmenta","Koren, Filip",,,,,,,, efos:2282,thesis,"Poslovna etika- element uspješnog poslovanja","Lovrić, Petra",,,,,,,, efos:2243,thesis,"Poslovno komuniciranje u e-bankarstvu","Bekić, Josipa",,,,,,,, efos:2297,thesis,"Razlika između menadžmenta i vođenja","Pavleković, Josip",,,,,,,, efos:2321,thesis,"Razlika između menadžmenta i vođenja","Stuparić, Nikolina",,,,,,,, efos:2259,thesis,"Suburbanizacija i moderni gradovi","Engler, Arijana",,,,,,,, efos:2254,thesis,"Suvremena sredstva poslovne komunikacije","Čeke, Lana",,,,,,,, efos:2483,thesis,"Suvremene urbane strukture i korištenje zemljišta","Zebec, Tomislav",,,,,,,, efos:2279,thesis,"Uloga i važnost društvenih mreža u poslovanju poduzeća","Kučera, Tony",,,,,,,, efos:2612,thesis,"Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća","Visković, Davor",,,,,,,, efos:2304,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na poslovanje","Prenković, Valentina",,,,,,,, efos:2255,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na poslovanje","Čerkez, Iva",,,,,,,, efos:2286,thesis,"Utjecaj informacijskih sustava na komunikaciju unutar organizacije","Mališić-Kovačević, Lorna",,,,,,,, efos:2312,thesis,"Utjecaj interneta na razvoj poslovnih informacijskih sustava","Santi, Elena",,,,,,,, efos:2319,thesis,"Zaštita podataka- glavni deficit informacijskog sustava","Sokić, Iva",,,,,,,, efos:2295,thesis,"Značenje i važnost urbane ekonomike i urbane ekonomije","Miličević, Matija",,,,,,,, efos:2278,thesis,"Oblikovanje i komunikacija kampanje grupnog financiranja","Kraljević, Borna",,,,,,,, efos:2385,thesis,"Ponašanje potrošača na tržištu bezreceptnih lijekova","Ćurić, Mirna",,,,,,,, efos:2396,thesis,"Razvoj turističke ponude Republike Hrvatske kroz hotelsko poslovanje","Marić, Vedran",,,,,,,, efos:2268,thesis,"Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram","Janić, Petra",,,,,,,, efos:2392,thesis,"Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji","Sendić, Kristina",,,,,,,, efos:2394,thesis,"Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta ""dm-drogerie markt""","Majić, Ivana",,,,,,,, efos:2214,thesis,"Uloga i važnost održivosti u turizmu","Hocenski, Hana",,,,,,,, efos:2265,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na poslovanje","Ivanjko, Nera",,,,,,,, efos:2325,thesis,"Komunalno gospodarstvo","Trogrlić, Vedran",,,,,,,, efos:2274,thesis,"Manipulacija masama u poslovanju","Jurilj, Filip",,,,,,,, efos:2283,thesis,"Menadžer kao ključni čimbenik procesa donošenja odluka","Lukenda, Martina",,,,,,,, efos:2293,thesis,"Menadžer kao ključni čimbenik u procesu donošenja odluka","Medved, Valentina",,,,,,,, efos:2323,thesis,"Proces globalizacije i suvremeno poslovanje i utjecaj informacijske tehnologije na poslovanje poduzeća","Tokić, Ivan",,,,,,,, efos:2291,thesis,"Proces globalizacije kao ključni faktor umreženosti","Martinović, Nikolina",,,,,,,, efos:2238,thesis,"Inicijalna ponuda tokena prilikom pokretanja start-up poduzeća u mobilnom okruženju","Vukelić, Andrej",,,,,,,, efos:2197,thesis,"Brainstorming kao metoda timskog rada","Pavlinović, Luka",,,,,,,, efos:2201,thesis,"Digitalizacija dokumenata i elektroničko poslovanje","Previšić, Lucija",,,,,,,, efos:2391,thesis,"Industrija šećera u Republici Hrvatskoj u okolnostima globalizacije i državnih intervencija","Ivanković, Mario",,,,,,,, efos:2235,thesis,"Interpersonalna komunikacija u organizacijama","Peić, Andrea",,,,,,,, efos:2196,thesis,"Menadžment kao umijeće, znanost i vještina","Meleš, Ivana",,,,,,,, efos:2637,thesis,"Poslovna komunikacija - temelj poslovnih procesa","Mikić, Doris",,,,,,,, efos:2551,thesis,"Poslovna komunikacija - temelj poslovnih procesa","Mikić, Doris",,,,,,,, efos:2190,thesis,"Poslovna komunikacija u e-trgovini","Katavić, Lana",,,,,,,, efos:2194,thesis,"Poslovna komunikacija u suvremenom okruženju.","Marković, Iva",,,,,,,, efos:2209,thesis,"Pravila za uspješno komuniciranje i etička načela","Šajkunović, Marijana",,,,,,,, efos:2191,thesis,"Primjena marketinga u sportu","Krstanović, Luka",,,,,,,, efos:2206,thesis,"Proces poslovne komunikacije","Steiner, Josip",,,,,,,, efos:2182,thesis,"Sustavi poslovne inteligencije u poslovanju (studija slučaja)","Ćurić, Dajana",,,,,,,, efos:2183,thesis,"Uloga menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima","Đukić, Valentina",,,,,,,, efos:2203,thesis,"Uloga poslovne etike u suvremenom poslovanju","Režnjak, Robert",,,,,,,, efos:2195,thesis,"Utjecaj neverbalne lomunikacije na uspješnost pregovaračkog procesa.","Matoković, Vlatka",,,,,,,, efos:2184,thesis,"Utjecaj okoline na poduzeće","Đurinac, Marija",,,,,,,, efos:2181,thesis,"Utjecaj razvoja softwarea na rad organizacije","Blažanović, Jakov",,,,,,,, efos:2713,thesis,"Komunikacija u organizaciji","Glibo, Iva",,,,,,,, efos:2207,thesis,"Pregovaranje kao ključni poslovni proces","Suhi, Antonio",,,,,,,, efos:2189,thesis,"Selektivni oblici turizma u Osječko baranjskoj županiji","Jurković, Tomislav",,,,,,,, efos:2213,thesis,"Priprema i izrada projektnog prijedloga pri Europskom socijalnom fondu","Galić, Tomislav",,,,,,,, efos:2218,thesis,"EU projekti kao izvor financiranja- mit ili stvarnost?","Vargović, Ana",,,,,,,, efos:2155,thesis,"Poslovna komunikacija i odnosi s javnošću - suradnja s medijima","Dragičević, Dino",,,,,,,, efos:2173,thesis,"Poslovno komuniciranje i odnosi s javnošću","Rajič, Martina",,,,,,,, efos:2215,thesis,"Izrada web sjedišta tvrtke sa SEO postavkama","Jukić, Anamarija",,,,,,,, efos:4309,thesis,"CRM U MALIM POSLOVNIM SUBJEKTIMA U ZAGREBAČKOJ ŽUPANIJI","Blažević, Ivica",,,,,,,, efos:2127,thesis,"Ekonomija dijeljenja","Pobi, Lucija",,,,,,,, efos:2111,thesis,"Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)","Vukušić, Mia",,,,,,,, efos:2098,thesis,"Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH","Malenica, Tomislav",,,,,,,, efos:2061,thesis,"Društvene mreže i mladi poduzetnici","Marijanović, Dora",,,,,,,, efos:2074,thesis,"Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj","Režić, Adriana",,,,,,,, efos:2106,thesis,"Menadžment znanja - znanje kao resurs","Krivić, Hana",,,,,,,, efos:2110,thesis,"Poslovna komunikacija i odnosi s javnošću","Vidaković, Elizabeta",,,,,,,, efos:2070,thesis,"Teorija održivog razvoja gradova","Raič, Ilinka Ružica",,,,,,,, efos:2100,thesis,"Uloga menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima","Kadić, Fran",,,,,,,, efos:2109,thesis,"Marketing strategija poslovnih subjekata","Tomašičević, Sanja",,,,,,,, efos:2138,thesis,"Socijalno poduzetništvo - teorija i praksa","Štivić, Antonija",,,,,,,, efos:2011,thesis,"Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija","Jurić, Ana",,,,,,,, efos:2031,thesis,"Pokretanje poslovnog pothvata","Gelenčir, Iva",,,,,,,, efos:2023,thesis,"Tradicionalni i suvremeni oblici financiranja s naglaskom na crowdfunding","Barbarić, Dora",,,,,,,, efos:2030,thesis,"Uočavanje poslovne prilike","Ervačić, Đurđica",,,,,,,, efos:2035,thesis,"Politički marketing u Hrvatskoj","Medunić, Anamarija",,,,,,,, efos:2017,thesis,"Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom","Pap, Andrej",,,,,,,, efos:2553,thesis,"Utjecaj globalizacije na industrijski položaj Republike Hrvatske","Jurković, Mario",,,,,,,, efos:4308,thesis,"INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE","Vajda-Mlinaček, Ljiljana",,,,,,,, efos:1990,thesis,"Model implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u Petrokemiji","Prpić, Tomislav",,,,,,,, efos:1919,thesis,"Primjena mobilnih aplikacija za društveno umrežavanje u turističkom sektoru","Kopf, Iva",,,,,,,, efos:1915,thesis,"Psihološki aspekti u određivanju cijena","Rusan, Valentina",,,,,,,, efos:2882,thesis,"Responzivni web dizajn i mobilne aplikacije kao nužnost internetskog marketinga","Cvrković, Zlatko",,,,,,,, efos:1912,thesis,"Poslovni informacijski sustav-struktura, razvoj i životni ciklus","Martić, Ivana",,,,,,,, efos:1910,thesis,"Potencijali Bjelovarsko - bilogorske županije kao turističke zajednice","Dokić, Martina",,,,,,,, efos:1909,thesis,"Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske","Hodak, Maja",,,,,,,, efos:1904,thesis,"Poslovna etika - element uspješnog poslovanja","Mišković, Dajana",,,,,,,, efos:1908,thesis,"Razlika između menadžmenta i vođenja","Juračić, Vedrana",,,,,,,, efos:1944,thesis,"Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda","Šustar, Kristian",,,,,,,, efos:1906,thesis,"Analiza financijskih izvještaja poduzeća Ina d.d. za razdoblje 2013. do 2016. godine","Janković, Katarina",,,,,,,, efos:1905,thesis,"Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj","Hegeduš, Dario",,,,,,,, efos:1950,thesis,"Marketing u turizmu zaštićenih područja","Livak, Predrag",,,,,,,, efos:1945,thesis,"Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača","Mišić, Krešimir",,,,,,,, efos:1878,thesis,"Važnost komunikacije u poslovnoj organizaciji","Pavlović, Boris",,,,,,,, efos:1844,thesis,"Marketinška istraživanja na Internetu","Kamenčak, Andrea",,,,,,,, efos:1841,thesis,"Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva","Živković, Josipa",,,,,,,, efos:2350,thesis,"Poslovni informacijski sustav kao temelj današnjeg poslovanja","Šarc, Matija",,,,,,,, efos:2349,thesis,"Poslovni informacijski sustavi","Pejović, Goran",,,,,,,, efos:2358,thesis,"Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji","Štefanović, Krešimir",,,,,,,, efos:889,dissertation,"Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske","Kelić, Ivan",,,,,,,, efos:937,"journal article","Integration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications","Turkalj, Davorin; Biloš, Antun; Kelić, Ivan",,,,,,,,