@mastersthesis{vern:2843, author = {{Zmijarević, Ana-Maria}}, title = {{Brendiranje odabranog proizvoda i osobe}}, } @mastersthesis{vern:2578, author = {{Badurina, Mateo}}, title = {{Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu}}, } @mastersthesis{vern:2572, author = {{Zubak, Helena}}, title = {{Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača}}, } @mastersthesis{vern:2421, author = {{Blažan, Sara}}, title = {{Interni marketing u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{vern:2179, author = {{Ljuban, Marko}}, title = {{Komparacija mjera ekonomske politike uspostavljenih radi prevladavanja stagnacije u gospodarstvu uzrokovane pandemijom}}, } @mastersthesis{vern:2140, author = {{Prenka, Emanuel}}, title = {{Online i offline osobna preporuka prilikom odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{vern:2041, author = {{Palić, Marija}}, title = {{Svjesnost uloge obitelji orijentacije prilikom formiranja potrošačkih stavova pripadnika Z generacije}}, } @mastersthesis{vern:2040, author = {{Žutić, Manja}}, title = {{Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga}}, } @mastersthesis{vern:1745, author = {{Zošak, Kim}}, title = {{Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije}}, } @phdthesis{efos:3774, author = {{Bekić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ EKOSUSTAVA PODUZEĆA NA ORGANIZACIJSKE FAKTORE KOJI POTIČU PODUZETNIČKU AKTIVNOST ZAPOSLENIKA}}, } @mastersthesis{vern:1671, author = {{Pavlec, Dora}}, title = {{Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom}}, } @mastersthesis{vern:1305, author = {{Tkalčec, Caroline}}, title = {{Novi oblici promotivnih aktivnosti putem Instagrama na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{vern:1287, author = {{Džajić, Dragana}}, title = {{Organizacijski čimbenici kao poticaj provedbe novih poslovnih aktivnosti zaposlenika unutar organizacije}}, } @mastersthesis{vern:1405, author = {{Zokić, Anamarija}}, title = {{Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda}}, } @mastersthesis{vern:1404, author = {{Masle, Marin}}, title = {{Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti}}, } @mastersthesis{vern:1155, author = {{Perić, Matej}}, title = {{Promotivna aktivnost raznovrsnih elemenata ponude cvjetnog ateljea}}, } @mastersthesis{vern:1093, author = {{Gradiški, Rahela}}, title = {{Analiza hrvatske tekstilne industrije na primjeru odabranog poduzeća i brenda}}, } @mastersthesis{vern:1077, author = {{Karamatić, Ana}}, title = {{Unapređenje promocijskog programa salona vjenčanica}}, } @mastersthesis{vern:1056, author = {{Špišić, Bruno}}, title = {{Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu}}, } @mastersthesis{vern:695, author = {{Božičković, Nina}}, title = {{Brendiranje hrvatskih otoka na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{vern:698, author = {{Lovrec, Matko}}, title = {{Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina}}, } @mastersthesis{vern:726, author = {{Priselac, Sindy}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:708, author = {{Rezo, Hrvoje}}, title = {{Ponašanje potrošača pri odabiru polovnih automobila}}, } @mastersthesis{vern:561, author = {{Dudović, Patrik}}, title = {{Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača}}, } @mastersthesis{vern:574, author = {{Martinović, Dora}}, title = {{Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga}}, } @mastersthesis{vern:570, author = {{Gladović, Dejan}}, title = {{Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača}}, } @mastersthesis{vern:484, author = {{Veggian, Luca}}, title = {{Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije}}, } @mastersthesis{vern:324, author = {{Jerković, Ivana}}, title = {{Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije}}, } @mastersthesis{vern:205, author = {{Marić, Anđela}}, title = {{Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti}}, }