@mastersthesis{vevu:1596, author = {{Božinović, Zvonimir}}, title = {{TRGOVINA U EU}}, } @mastersthesis{vevu:1574, author = {{Kulić Tomasini, Blaženka}}, title = {{STRATEŠKI PRISTUPI RJEŠAVANJU SUKOBA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vevu:1542, author = {{Holovka, Alen}}, title = {{KREIRANJE IDENTITETA BRENDA}}, } @mastersthesis{vevu:1531, author = {{Budić, Dominik}}, title = {{"KUPITI FRANŠIZU ILI POKRENUTI VLASTITI PODUZETNIČKI POTHVAT"}}, } @mastersthesis{vevu:1509, author = {{Cvitanović, Danijela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vevu:1501, author = {{Suknović, Mateja}}, title = {{PRODAJA OSIGURANJA}}, } @mastersthesis{vevu:1518, author = {{Perak, Ivona}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU KRAŠ d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:1502, author = {{Vilk, Roberta}}, title = {{OGLAŠAVANJE NOVIH ZANIMANJA - INFLUENCERI, GAMERI, YOUTUBERI}}, } @mastersthesis{vevu:1500, author = {{Regušić, Igor}}, title = {{KAPITALNA ULAGANJA U HEP-OPERATORU DISTRIBUCIJSKOG SUSTAVA d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:1490, author = {{Strinić, Magdalena}}, title = {{MARKETINŠKE STRATEGIJE U RAZDOBLJU GOSPODARSKE KRIZE}}, } @mastersthesis{vevu:1489, author = {{Narančić, Damir}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKT DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vevu:1480, author = {{Mračajac, Momčilo}}, title = {{ANALIZA MODELA ULASKA U PODUZETNIČKI POTHVAT - PRIMJER PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:1463, author = {{Gradišar, Juraj}}, title = {{TURIZAM EU}}, } @mastersthesis{vevu:1453, author = {{Kraljević, Mirjana}}, title = {{DIGITALNI MARKETING U BANKARSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vevu:1461, author = {{Sitek, Zdenko}}, title = {{MARKETINŠKO OGLAŠAVANJE U SVIJETU SPORTA}}, } @mastersthesis{vevu:1450, author = {{Bilić, Marko}}, title = {{SIVA EKONOMIJA}}, } @mastersthesis{vevu:1437, author = {{Ivanković, Ivan}}, title = {{SIR KAO TRGOVAČKA ROBA - VRSTE, UVJETI ČUVANJA I PRODAJE}}, } @mastersthesis{vevu:1425, author = {{Šajfar, Mateja}}, title = {{GLOBALIZACIJA I NJEZIN UTJECAJ NA MALE TVRTKE}}, } @mastersthesis{vevu:1429, author = {{Šimić, Emira}}, title = {{MARKETING U PROMOCIJI SPORTA}}, } @mastersthesis{vevu:1424, author = {{Štenc, Matija}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA POSLOVANJE PODUZEĆA U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:1407, author = {{Kunčak, Branimir}}, title = {{INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U FUNKCIJI POSLOVNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vevu:1406, author = {{Mihaljević, Mario}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"}}, } @mastersthesis{vevu:1387, author = {{Mirosavljević, Gordana}}, title = {{SASTAVLJANJE I PREZENTIRANJE GODIŠNJIH FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA U TRGOVINSKOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vevu:1366, author = {{Đurković, Ivan}}, title = {{ANALIZA ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA NA PRIMJERU PODUZEĆA BELJE PLUS d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:1374, author = {{Maroš, Patrik}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE ZA VRIJEME PANDEMIJE COV-SARS 2}}, } @mastersthesis{vevu:1364, author = {{Župančić, Goran}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU AGRIA d.o.o}}, } @mastersthesis{vevu:1347, author = {{Jularić, Ante}}, title = {{VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1330, author = {{Rakin, Tihana}}, title = {{FINANCIRANJE POSLOVNE IDEJE}}, } @mastersthesis{vevu:1354, author = {{Liščić, Ivan}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA ZA VRIJEME PANDEMIJE COV-SARS 2}}, } @mastersthesis{vevu:1353, author = {{Nikić, Marin}}, title = {{SPONZORSTVO KAO OBLIK PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vevu:1348, author = {{Šibila, Svetlana}}, title = {{DEMOGRAFSKE PROMJENE U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vevu:1350, author = {{Krolo, Marijana}}, title = {{EU FONDOVI KAO INSTRUMENT POVEĆANJA KVALITETE VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vevu:1349, author = {{Jurić, Sandra}}, title = {{POLJOPRIVREDA EU}}, } @mastersthesis{vevu:1284, author = {{Andrijanić, Adrien}}, title = {{Gospodarstvo Italije}}, } @mastersthesis{vevu:1283, author = {{Markić, Marija}}, title = {{POLOŽAJ ŽENA U MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vevu:1281, author = {{Hanić, Davor}}, title = {{PRIJEVOZ OPASNIH ROBA ZRAKOM}}, } @mastersthesis{vevu:1288, author = {{Sudarić, Tihana}}, title = {{ULOGA TRGOVAČKIH DRUŠTAVA U VLASNIŠTVU LOKALNE SAMOUPRAVE NA RAZVOJ VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vevu:1280, author = {{Lovrić, Aleksandar}}, title = {{LJUDSKI POTENCIJALI}}, } @mastersthesis{vevu:1243, author = {{Marić, Ana}}, title = {{POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1423, author = {{Gajdašić, Dominik}}, title = {{RAZVOJ I NJEGOVANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:1209, author = {{Dizdar, Ana}}, title = {{ETIKA I TRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vevu:1202, author = {{Jakovljević, Domagoj}}, title = {{ONLINE TRGOVINA I OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vevu:1193, author = {{Matić, Marin}}, title = {{TRENDOVI POLITIČKOG MARKETINGA U POSLJEDNJEM DESETLJEĆU}}, } @mastersthesis{vevu:1188, author = {{Potlimbrzović, Sanja}}, title = {{PERSPEKTIVE FRANŠIZNOG POSLOVANJA U HRVATSKOJ NA PRIMJERU BIO&BIO}}, } @mastersthesis{vevu:1186, author = {{Gavrić, Vedrana}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA PREMA SPOLNOJ STRUKTURI}}, } @mastersthesis{vevu:1177, author = {{Mihaljević, Domagoj}}, title = {{E- POSLOVANJE NA PRIMJERU HRVATSKE POŠTE d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:1154, author = {{Stanešić, Katarina}}, title = {{ORGANIZACIJA SPACE MANAGEMENTA U PRODAVAONICI}}, } @mastersthesis{vevu:1162, author = {{Kikanović, Nataša}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1163, author = {{Jazbec, Matej}}, title = {{PODUZETNIŠTVO U UVJETIMA PANDEMIJE COVID - 19}}, } @mastersthesis{vevu:1118, author = {{Dražić, Ivana}}, title = {{MOTIVACIJA ZAPOSLENIKA I NJEZIN UTJECAJ NA USPJEŠNOST TVRTKE}}, } @mastersthesis{vevu:1119, author = {{Pek, Vjenceslav}}, title = {{PRIVATNOST PODATAKA U E- TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:1117, author = {{Menrat, Mislav}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA DJECU I MLADE}}, } @mastersthesis{vevu:1123, author = {{Pek, Hrvoje}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID- 19 NA TRGOVINU}}, } @mastersthesis{vevu:1120, author = {{Kolarević, Karla}}, title = {{VJEŠTINE VOĐENJA I NJIHOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKU UČINKOVITOST}}, } @mastersthesis{vevu:1012, author = {{Delač, Domagoj}}, title = {{SASTAVLJANJE IZVJEŠTAJA O NOVČANIM TOKOVIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1011, author = {{Eling, Mihaela}}, title = {{ETIKA I TRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vevu:1008, author = {{Frančić, Luka}}, title = {{ANALIZA ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA FIRME S DJELOMIČNO AUTOMATIZIRANIM PROIZVODNIM PROCESIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA "DAIMLER A.G."}}, } @mastersthesis{vevu:1002, author = {{Orešković-Bučko, Danijela}}, title = {{LOGISTIČKI PODSUSTAV PAKIRANJA NA PRIMJERU PODUZEĆA FILIR d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:988, author = {{Ćosić, Ivona}}, title = {{ETIKA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vevu:987, author = {{Šimić, Ivan}}, title = {{OBLICI I TIPOVI ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{vevu:984, author = {{Ostrun, Ivona}}, title = {{ANALIZA ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA FIRME S CJELOVITIM VIRTUALNIM POSLOVANJEM NA PRIMJERU REGUS}}, } @mastersthesis{vevu:943, author = {{Knežević, Suzana}}, title = {{TRGOVINA KAO GOSPODARSKA DJELATNOST}}, } @mastersthesis{vevu:894, author = {{Drobac, Vanesa}}, title = {{MARKETING INFORMACIJSKI SUSTAV}}, } @phdthesis{efos:1791, author = {{Majstorović, Mira}}, title = {{Pozicija strukovnog obrazovanja na tržištu rada Europske unije}}, }