Hrupek, S. (2017). Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946
Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946
Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946
Hrupek, S. (2017). 'Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946
Hrupek S. Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2021 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946
S. Hrupek, "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946