prikaz prve stranice dokumenta Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof

Hrupek, Snježana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Hrupek, S. (2017). Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, S. (2017). 'Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek S. Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

S. Hrupek, "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Please login to the repository to save this object to your list.