prikaz prve stranice dokumenta Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof

Hrupek, Snježana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Hrupek, S. (2017). Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, S. (2017). 'Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek S. Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

S. Hrupek, "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.