prikaz prve stranice dokumenta Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci

Čamić, Ines
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Čamić, I. (2017). Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, I. (2017). 'Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić I. Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

I. Čamić, "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Islandora Bookmark - Please login to use this feature