Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
MULTIMEDIA MARKETING AS AN COMMUNICATION INSTRUMENT EXPLAINED ON CHILDREN ORIENTED PRODUCTS

Ines Čamić (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Čamić, I. (2017). Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, I. (2017). 'Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 11 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić I. Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

I. Čamić, "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969