prikaz prve stranice dokumenta Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci

Čamić, Ines (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čamić, I. (2017). Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, I. (2017). 'Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić I. Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

I. Čamić, "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.