Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Vjekoslav Šimić (2015)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Šimić, V. (2015). Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, V. (2015). 'Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 10 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić V. Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2015 [cited 2019 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

V. Šimić, "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Islandora Bookmark - Please login to use this feature