prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Šimić, Vjekoslav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Šimić, V. (2015). Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, V. (2015). 'Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić V. Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2015 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

V. Šimić, "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Please login to the repository to save this object to your list.