prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Šimić, Vjekoslav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Šimić, V. (2015). Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, V. (2015). 'Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić V. Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2015 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

V. Šimić, "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Islandora Bookmark - Please login to use this feature