prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Šimić, Vjekoslav (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šimić, V. (2015). Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, V. (2015). 'Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić V. Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2015 [pristupljeno 04.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

V. Šimić, "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.