prikaz prve stranice dokumenta Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj

Glavaš, Gabrijela (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Glavaš, G. (2017). Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, G. (2017). 'Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 09 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš G. Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 August 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

G. Glavaš, "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Islandora Bookmark - Please login to use this feature