Glavaš, G. (2017). Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, G. (2017). 'Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 09 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš G. Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2023 June 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
G. Glavaš, "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382