završni rad
Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj

Gabrijela Glavaš (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Glavaš, G. (2017). Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, G. (2017). 'Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš G. Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

G. Glavaš, "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382