prikaz prve stranice dokumenta Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba

König, Karlo
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

König, K. (2017). Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, K. (2017). 'Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König K. Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2022 June 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

K. König, "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

Please login to the repository to save this object to your list.