Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba

Karlo König (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

König, K. (2017). Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, K. (2017). 'Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König K. Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

K. König, "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

Islandora Bookmark - Please login to use this feature