prikaz prve stranice dokumenta Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba

König, Karlo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

König, K. (2017). Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, K. (2017). 'Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König K. Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

K. König, "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.