prikaz prve stranice dokumenta Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Pap, A. (2017). Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, Ana. "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, Ana. "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, A. (2017). 'Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap A. Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

A. Pap, "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Islandora Bookmark - Please login to use this feature