završni specijalistički
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana

Ana Pap (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Pap, A. (2017). Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, Ana. "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, Ana. "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap, A. (2017). 'Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

Pap A. Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585

A. Pap, "Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:526585