prikaz prve stranice dokumenta Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Obraz, R. (2017). Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, R. (2017). 'Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz R. Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

R. Obraz, "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Islandora Bookmark - Please login to use this feature