prikaz prve stranice dokumenta Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Obraz, R. (2017). Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, R. (2017). 'Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz R. Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

R. Obraz, "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.