disertacija
Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije

Robert Obraz (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Obraz, R. (2017). Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, Robert. "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz, R. (2017). 'Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

Obraz R. Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423

R. Obraz, "Marketing odnosa u funkciji nove proizvodne filozofije", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:590423