prikaz prve stranice dokumenta Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama

Pašuld, Ivana (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Pašuld, I. (2017). Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, I. (2017). 'Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 10 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld I. Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 July 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

I. Pašuld, "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Islandora Bookmark - Please login to use this feature