prikaz prve stranice dokumenta Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama

Pašuld, Ivana (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pašuld, I. (2017). Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld, I. (2017). 'Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Pašuld I. Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

I. Pašuld, "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.