prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)

Mihaljević, Sanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Mihaljević, S. (2017). Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, S. (2017). 'Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević S. Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

S. Mihaljević, "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Please login to the repository to save this object to your list.