prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)

Mihaljević, Sanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Mihaljević, S. (2017). Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, S. (2017). 'Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević S. Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

S. Mihaljević, "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Islandora Bookmark - Please login to use this feature