Mihaljević, S. (2017). Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953
Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953
Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953
Mihaljević, S. (2017). 'Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953
Mihaljević S. Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953
S. Mihaljević, "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953