Škobić, A. (2018). Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, A. (2018). 'Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić A. Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
A. Škobić, "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868