Škobić, A. (2018). Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić, A. (2018). 'Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
Škobić A. Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868
A. Škobić, "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868