master's thesis
Content marketing as a tool of influence marketing

Lucija Kovačević (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Kovačević, L. (2018). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, L. (2018). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević L. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

L. Kovačević, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968