prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.

Kovačević, Lucija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Kovačević, L. (2018). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, L. (2018). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević L. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

L. Kovačević, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Islandora Bookmark - Please login to use this feature