Kovačević, L. (2018). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, L. (2018). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević L. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
L. Kovačević, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968