prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.

Kovačević, Lucija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kovačević, L. (2018). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević, L. (2018). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Kovačević L. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

L. Kovačević, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.