prikaz prve stranice dokumenta Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj

Režić, Adriana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of National and International Economics

Cite this document

Režić, A. (2018). Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

Režić, Adriana. "Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

Režić, Adriana. "Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

Režić, A. (2018). 'Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

Režić A. Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

A. Režić, "Franšizni modeli poslovanja u Hrvatskoj", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377589

Islandora Bookmark - Please login to use this feature