undergraduate thesis
Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini

Kazimir Bogdan (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Bogdan, K. (2016). Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, K. (2016). 'Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan K. Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

K. Bogdan, "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514