prikaz prve stranice dokumenta Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini

Bogdan, Kazimir
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bogdan, K. (2016). Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, K. (2016). 'Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan K. Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

K. Bogdan, "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Islandora Bookmark - Please login to use this feature