prikaz prve stranice dokumenta Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini

Bogdan, Kazimir
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bogdan, K. (2016). Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, K. (2016). 'Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan K. Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

K. Bogdan, "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.