Medved, T. (2018). Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, T. (2018). 'Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved T. Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
T. Medved, "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445