prikaz prve stranice dokumenta Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta

Medved, Tomislav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Finance and Accounting

Cite this document

Medved, T. (2018). Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

Medved, T. (2018). 'Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

Medved T. Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

T. Medved, "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445

Please login to the repository to save this object to your list.