Medved, T. (2018). Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, Tomislav. "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved, T. (2018). 'Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
Medved T. Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445
T. Medved, "Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:706445