prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji

Sendić, Kristina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Sendić, K. (2018). Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, K. (2018). 'Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić K. Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

K. Sendić, "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Islandora Bookmark - Please login to use this feature